AndroidHealthClinic

Nieuws Auw daar gaat een elleboog. Olympische gewichtheffer ontwricht elleboog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik moest echt lachen om die chineesje die met die bordjes ervoor gaan staan :D

Verder natuurlijk kei klote..
 
Ze schermen het inderdaad wel mooi af maar dan komt gelijk de herhaling van die actie er achteraan. De regisseur was het dus niet eens met het afschermen, die wilde nog even wat actie laten zien.
 
Hij strekte zijn arm te ver door.
 
Ooh My God dat komt hard aan. :O
 
Ziet er inderdaad zeer pijnlijk uit. Ljkt even uit evenwicht te gaan, wat zorgt voor ontwrichting.
Auw.
 
Allang gepost in het PL hok.
 
oh my goed, zwaar drama zeg...bleh smerig om te zien gebeuren. (en toch kijk je)
 
doet pijn als je er alleen al maar naar kijkt...shit..
 
Werd zojuist even heerlijk voor het oog van elke Nederlander uitgezonden op ned 1.
Altijd prettig die verassingen rond etenstijd :)
 
Lijkt me echt bijzonder pijnlijk zeg. K*t voor hem. :(
 
echt in 1x pats...

lijkt wel van rubber die arm, als je hem zo ziet omslaan..
 
ik vind het altijd maar eng, als je het niet lukt dan zit de kans er dik in dat je een ongeluk krijgt. of niet..
 
Volgens mij krijgt die direct een zware shot morfine
 
zou het ook door anabole kunnen komen de breuk?
 
die moet toch wel een biceps en/of tricepspees afgescheurd hebben.. Zou het niet?
 
die moet toch wel een biceps en/of tricepspees afgescheurd hebben.. Zou het niet?

Nee collaterale banden zijn genoeg, meestal overleven de bicep/triceppezen het wel bij dislocaties.

@Schanulleke: Wtf heeft dit nou met anabolen te maken? Als een wielrenner van zijn fiets valt bij een afdaling heeft dat ook met anabolen te maken? :rolleyes:

Ontopic: Zwaar k*t voor hem!
 
Back
Naar boven