XXL Nutrition

Avatar troubles ??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Powerblade

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 dec 2004
Berichten
2.267
Waardering
1
Ik wilde graag een nieuwe avatar plaatsen, waarvan meer mijn strongman activiteiten afstralen.
Maar nou zag ik dat de max. filesize verkleind was naar 3,9Kb of 80x80 pixels.

Maar met alle respect, het lukt mij niet om er nog een bekijkbaar plaatje van te maken binnen deze restricties.
Ik heb er alles aan gedaan, zo klein mogelijk uitsnijden zodat het onderwerp nog herkenbaar blijft, de achtergrond geblurd zodat deze minder informatie bevat, gecheckt dat het een RGB plaatje is.
Maar om binnen de 3,9kb te blijven heb ik het plaatje desondanks zover moeten verkleinen en de kwaliteit bij opslag tot 0 moeten terugbrengen, dat het maar een wazige miniatuur geworden is.

Mijn oude avatar was nog 5kb, en nog het aanzien waard, de avatar die ik nu wilde plaatsen was bij een bestandsgroote van 4,8kb ook nog veel beter dan nu.

Doe ik iets verkeerd, of is de huidige toegestane bestandsgroote gewoon echt veel te klein om er nog wat zinnigs mee te kunnen ???
 
In ImageReady lukt het bijna altijd prima. Alleen niet iedereen heeft het. Stuur anders maar het origineel op, doe ik het ff. Mailadres vind je in karmabericht :)
 
ik stel me ook beschikbaar voor mensen die een avatar willen resizen/corrigeren.
 
In ImageReady lukt het bijna altijd prima. Alleen niet iedereen heeft het. Stuur anders maar het origineel op, doe ik het ff. Mailadres vind je in karmabericht :)

Kan je mij dat mailadres ook even geven in een karmabericht :D




(:p)
 
In ImageReady lukt het bijna altijd prima. Alleen niet iedereen heeft het. Stuur anders maar het origineel op, doe ik het ff. Mailadres vind je in karmabericht :)


OK!
Ik stuur de uitsnede naar je op, kun je het even resizen voor me.
Alvast bedankt.
 
met photoshop kun je het bijv doen.
 
Back
Naar boven