AndroidHealthClinic

Avatar van 3,3 kb

Bezoekers in dit topic

Tractortje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
13.457
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Ik snap er echt geen **** van. Hoe kun je in godsnaam een avatar op DBB van 3,3 kb maken? Mij lukt het gewoon niet om een degelijke avatar te creeren van 3,3. Alles blijft op de 4,0kb steken..

Iemand een oplossing?
 
Geen avatar nemen.
 
Ik snap er echt geen **** van. Hoe kun je in godsnaam een avatar op DBB van 3,3 kb maken? Mij lukt het gewoon niet om een degelijke avatar te creeren van 3,3. Alles blijft op de 4,0kb steken..

Iemand een oplossing?

verkleinen - verkleinen - verkleinen tot je aan 3,3 kb zit (photoshop, irfanvieuw, ...)
 
Met photoshop en dan de Save for Web optie gebruiken. PM me anders ff je plaatje, fix ik het voor je.
 
Met photoshop en dan de Save for Web optie gebruiken. PM me anders ff je plaatje, fix ik het voor je.

you steal my words.. dat moet je dus doen en dan lukt het zo als het goed is :)
 
jpg voor foto's en gif voor kleurvlakken en tekst, lukt velen hier blijkbaar perfect ,kwestie van verkleinen.
 
pak een foto van je derde been tractortje, past zeker dan
 
anders ff met easyresize (progje) werkt goed
 
Het is idd niet ideaal, maargoed.

Snap niet waarom DBB het niet toelaat om pics van een externe locatie te gebruiken.
 
Als ik een avatar verklein met paint tot onder de 3,3 kb zegt dbb vaak toch nog dat het een paar kb meer is dan mijn computer aangeeft?

En waarom is het zo laag vastgesteld? voor trage browsers ofzo?
 
3.3 is echt veels te laag, is zo een miserie om je avatar nog beetje duidelijk te houden en toch zo klein. er zou toch niets mis zijn met 8 kb ofzo
 
3.3 is echt veels te laag, is zo een miserie om je avatar nog beetje duidelijk te houden en toch zo klein. er zou toch niets mis zijn met 8 kb ofzo
Tip: gebruik eens jpg. Ik zie hier prachtige fotootjes voorbij komen met 3.3.
 
De maximale grootte is verhoogt naar 4 kb nu, voor diegenen met problemen.
 
Back
Naar boven