AndroidHealthClinic

Avatar van foto? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Hoe maak je zoiets.. ik ben een beetje onervaren op dit gebied. Een URL heb ik niet, wel een aantal aardige foto's.

Graag advies!!!

Esperantisto
 
Het beste is de foto openen in een teken/foto programma en de pixels verkleinen naar 65x65.
Als het een grote foto is kan je best eerst een stuk wegknippen met het bijsnij gereedschap.
Is wat moeilijk om een duidelijke uitleg te geven als ik niet weet welk programma je gebruikt...
De url v/d avatar kan je uploaden in je user cp > edit options, onderaan.
 
Originally posted by admin

De url v/d avatar kan je uploaden in je user cp > edit options, onderaan.
Ik heb Photoshop, maar als je geen url hebt, wat dan? Of kun je een url maken van iets wat op je eigen pc staat? Nogmaals ik heb geen flauw idee...
 
Misschien eens vragen aan wateengedoe die had toch eigen webruimte?
Anders heb ik nog wel een gratis host waar die op kan.
Maar je weet nu hoe je de avatar v/d foto maakt?
 
Originally posted by admin
Misschien eens vragen aan wateengedoe die had toch eigen webruimte?
Anders heb ik nog wel een gratis host waar die op kan.
Maar je weet nu hoe je de avatar v/d foto maakt?
Ik heb nu een andere foto naar 42 x 65 verkleind en wilde 'm uploaden naar een plekje op het web, maar voorheen liep de pc vast. Eens kijken of het nu wel lukt.. als het lukt ga je een heel romantisch avatartje zien....
 
Helaas.. ik kon de verkleinde foto nu wel als bestand in Yahoo laden, maar bij het invoeren van dat adres pakte ie niet..
De fotogalerij in Yahoo verwijst alleen naar andere URLs..

'ns Kijken of wateen wat wil plaatsen..
 
ik heb t zelfde probleem ik kan de url niet kopieeren en niet plakken wat nu :D
 
Met dit berichtje zit ik aan mijn 30e post en kan ik een icoontje plaatsen in mijn profiel! :D
 
Originally posted by admin
Misschien eens vragen aan wateengedoe die had toch eigen webruimte?
Anders heb ik nog wel een gratis host waar die op kan.
Maar je weet nu hoe je de avatar v/d foto maakt?

Gewoon een post maken en de foto als attachment uploaden. Click er op, en kopieer de URL uit het nieuwe window in je URL voor de avatar. En voila ...
 
Dat kan idd ook nog...
 
Ik plaats 'm vanavond wel, als je hem opstuurt, espi. Vanaf hier kan niet, mijn server schupt me er zo af :) (werkcompu)
 
Op 't 'oude' board kon je via de edit options je avatar image scalen.....was wel makkelijk, enige kans om die functie weer terug te krijgen T ?
 
Originally posted by man_of_magic
Op 't 'oude' board kon je via de edit options je avatar image scalen.....was wel makkelijk, enige kans om die functie weer terug te krijgen T ?
Het op maat brengen is geen probleem, maar dan heb ik een bestand op de eigen pc.. hoe je die dan kunt plaatsen is me een raadsel. Ik ga eens kijken bij mijn provider!
 
Als dat niet lukt, stuur hem dan vanavond nog ff op .. Zet ik er mijn compu voor aan (dat doe ik niet elke avond, ik zit al de hele dag te compuen)
 
Originally posted by wateengedoe2
Als dat niet lukt, stuur hem dan vanavond nog ff op .. Zet ik er mijn compu voor aan (dat doe ik niet elke avond, ik zit al de hele dag te compuen)
Helaas, ik was het aparte ww vergeten, dat ik daar nodig heb.. voel me echt een beginner nu! En het is nog wel zo'n mooi avatartje.. die in geel/zwart bedoel ik... echt een mooie combi van mijn hobby en KT.
 
Luistert er hier niemand naar mij ?

1. Maak een nieuwe post
2. Plaats een attachment in de post
3. Die attachment is je avatar.

Nu wordt de avatar als attachment upgeload naar dbb.com.

4.Open de post
5. Click op het attachment

dit brengt het attachment op een nieuw window

6.Copieer de URL van het nieuwe window
7. Plak die URL op de plaats waar de URL van je avatar moet komen.

Voila !!!!!
 
Sh*t dat gaat dus niet, bovendien is het een waanzinnig wazig fotootje hier. Dat had beter moeten kunnen.
Linksklikken doet helemaal niets, rechts klikken geeft mogelijkheden die geen van allen bij je voorstel passen..
:mad: ???
 
Originally posted by Big Cat
hmmm. T heeft de lay-out aangepast. Normaal als je een attachment plaats staat die er bij als een link. Dus niet meer zo zie ik. Maar je hebt het zelf al opgelost.
Haha, BC, wat heb je nu weer voor eng spul gepost! :p (of is het gewoon cholesterol .. Ik herken die dingen dus echt niet meer he, onddanks wat espi altijd zit te zeggen tegen mij dat ik dit soort feitjes zo goed onthoud ;))

Maar idd, het was een goed idee om dit in een post op het board te doen, nu dat attachen mogelijk is. Ik doe het altijd nog als op het oude board, eerst op mijn server plempen dus, maar da's niet meer nodig :)
 
Ik heb niet gekeken wat het was, maar op het zicht zou ik zeggen dat het androstanolone (Dihydrotestosterone of DHT) is. Geen 4,5-dubble binding, H atoom aan de 5 (en dus ook vierde) koolstof, 3-keto en 17-hydroxyl.
 
Het enige wat ik zag was dat het een steroid was, vandaar dat het ook best cholesterol had kunnen zijn voor mij ;)
 
Back
Naar boven