AndroidHealthClinic

Avatar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Ik heb een toffe avatar gevonden, ik vulde de url-adres in maar bleek te groot te zijn.Via photo-editor heb ik de foto verkleind en verstuurd naar me e-mail adres,toen ik weer de url-adres invoer stond er dat die de url adres niet herkende ofzo.


Hoe moet ik de plaatje nu plaatsen??????? ???
 
Verstuurd naar je e-mail adres..waarom? Je moet je verkleinde avatar op een website zetten en dan de url kopiëren.
 
Originally posted by admin
Verstuurd naar je e-mail adres..waarom? Je moet je verkleinde avatar op een website zetten en dan de url kopiëren.

Op een website, ja welke website ik heb er geen 1.
Zou jij me niet kunnen helpen???:(
 
ik heb hem verstuurd naar me e-mail(hotmail) omdat ik dacht dat ik van daaruit de url kon kopieren, dus ook een website...
 
Hun hebben een beveiliging. Stuur maar op naar info @dutchbodybuilding.com zal de avatar dan zo snel mogelijk voor je plaatsen.
 
dat probleem had ik ook. wat je ook kan doen is op de foto met he rechtermuis klikken en dan de naam kopieren en die in je avatarurl plaatsen. de url in de daarvoor bedoelde urllijst onder je menubalk cpoy en paste deed die bij mij ook niet.

moet je m trouwens wel nog bij pbase of yahoo zetten. geef voorkeur aan pbase omdat je bij yahoo je afbeelkdng niet kan schalen. zij overigens wel gebruiksonvriendelijke sites:rolleyes:
 
Back
Naar boven