MuscleMeat

avatars (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stond in de aankondiging bovenaan elk forum: na 30 posts kan je een eigen avatar toevoegen.
 
nou dan gaat ik maar ff snel 30 posts halen dan :D
 
Dus je moet er nog een paar :D
 
nou jah robin we hebben weer tijd zat nu :D
 
Snel gedaan MarCo, in een paar minuten van 4 naar 96 posts.
Kun jij zo snel typen? :D
 
Jah jonguh dat is super typen :p
 
Kun je mij dat ook leren?
 
Tuurlijk moet je ff richting de mooiste stad van nederland komen. Rotterdam dus :D
 
Ik dacht dat ik man of magic was, maar blijkbaar is die titel beter weggelegd voor MarCo....
 
Ben er in het verleden al een paar keer geweest voor Feyenoord - Twente (uitslag ben ik vergeten :( )zeker een mooie stad. Maar om Twente te verlaten?? Moet ik nog even aan wennen...
 
Originally posted by man_of_magic
Ik dacht dat ik man of magic was, maar blijkbaar is die titel beter weggelegd voor MarCo....

Hehe, zoals K3 zegt: hocus pocus iedereen kan toveren :D
 
Mijn nieuwe naam marco_of_magic :D :p
 
En als bij toverslag wordt ik wakker en sta ik weer gewoon op 8 posts, ik kan echt toveren man :p
 
waar stonden eigenlijk de oude avatars? Waar zijn ze te vinden?
 
Ik zal de oude avatars en smilies vandaag nog uploaden.
 
Originally posted by Rove
Ben er in het verleden al een paar keer geweest voor Feyenoord - Twente (uitslag ben ik vergeten :( )zeker een mooie stad. Maar om Twente te verlaten?? Moet ik nog even aan wennen...

hahaha, zal wel zeker 7-0 voor Feyenoord zijn geweest dan... :D
 
als eerste wil ik even zeggen dat ik t een vet forum vind
mijn complimenten hiervoor ;)

maar ik heb een probleempje met m n avater ik kan niet meer met m n rechtermuisknop afbeeldingen opslaan en en ook geen teksten meer plakken :confused: weet iemand waar dit aan kan liggen /?? alvast bedankt .....
:p
 
Avatars kan je gebruiken na 30 posts, lees ook de aankondiging bovenaan elk forum voor meer info.

De afbeeldingen hier zijn beschermd tegen linken/opslaan wegens copyright en server limiet load redenen.
 
Back
Naar boven