AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

• Topic Starter Topic Starter
nou dan gaat ik maar ff snel 30 posts halen dan :D

Dus je moet er nog een paar :D

nou jah robin we hebben weer tijd zat nu :D

Snel gedaan MarCo, in een paar minuten van 4 naar 96 posts.
Kun jij zo snel typen? :D

Jah jonguh dat is super typen :p

Tuurlijk moet je ff richting de mooiste stad van nederland komen. Rotterdam dus :D

Ik dacht dat ik man of magic was, maar blijkbaar is die titel beter weggelegd voor MarCo....

Ben er in het verleden al een paar keer geweest voor Feyenoord - Twente (uitslag ben ik vergeten :( )zeker een mooie stad. Maar om Twente te verlaten?? Moet ik nog even aan wennen...

Mijn nieuwe naam marco_of_magic :D :p

En als bij toverslag wordt ik wakker en sta ik weer gewoon op 8 posts, ik kan echt toveren man :p

waar stonden eigenlijk de oude avatars? Waar zijn ze te vinden?

Originally posted by Rove
Ben er in het verleden al een paar keer geweest voor Feyenoord - Twente (uitslag ben ik vergeten :( )zeker een mooie stad. Maar om Twente te verlaten?? Moet ik nog even aan wennen...

hahaha, zal wel zeker 7-0 voor Feyenoord zijn geweest dan... :D

Zekersssssssssss :p

als eerste wil ik even zeggen dat ik t een vet forum vind
mijn complimenten hiervoor ;)

maar ik heb een probleempje met m n avater ik kan niet meer met m n rechtermuisknop afbeeldingen opslaan en en ook geen teksten meer plakken :confused: weet iemand waar dit aan kan liggen /?? alvast bedankt .....
:p

Avatars kan je gebruiken na 30 posts, lees ook de aankondiging bovenaan elk forum voor meer info.

De afbeeldingen hier zijn beschermd tegen linken/opslaan wegens copyright en server limiet load redenen.

Terug
Naar boven