MuscleMeat

Average bulklog

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Prima shape komt er onder vandaan, goeie spiermassa en steeds leaner :thumb:
 
Hier weer een training

Squat
6x110kg / 10x100kg

Bulgarian split squat
15x30kg / 12x30kg

Glute ham roller
18x /15x

Paar accessoires



IMG_5063.JPG

Nog 1 weekje cutten :wave2:
 
Ook wel benieuwd naar de voor/na. Goed bezig wel
 
Yo, hier weer een update.

Na iets langer dan 17 weken te hebben gecut ga ik aanstaande maandag weer over in een bulk. Het plan is ongeveer 300 kcals te plussen en de dagelijkse stappen iets te verminderen. Ik blijf wel 2-3 keer in de week m'n cardio (fietsen) doen, waarschijnlijk op rustdagen of op de dag van upper. Komende bulk ga ik ook zorgen dat ik niet meer zo fluffy wordt zodat de cut ook niet zo lang meer hoeft te duren.
Het doel wordt uiteraard meer massa maar vooral op de kuiten, abs en armen.


IMG_9B5553E490A6-1.jpeg
Screenshot 2022-07-30 at 10.00.21.png
 
Yo, hier weer een update.

Na iets langer dan 17 weken te hebben gecut ga ik aanstaande maandag weer over in een bulk. Het plan is ongeveer 300 kcals te plussen en de dagelijkse stappen iets te verminderen. Ik blijf wel 2-3 keer in de week m'n cardio (fietsen) doen, waarschijnlijk op rustdagen of op de dag van upper. Komende bulk ga ik ook zorgen dat ik niet meer zo fluffy wordt zodat de cut ook niet zo lang meer hoeft te duren.
Het doel wordt uiteraard meer massa maar vooral op de kuiten, abs en armen.


Mooi resultaat man 🚀🤝
 
Mooi resultaat van je cut! Lekker je spiermassa weten te behouden. Goed gedaan. Kun je weer bouwen :)
 
Keurig man, ruim 7.5 kg eraf, van fluffy naar strakke scherpe look en massa behouden op dat lichaam. :thumbs:
 
Yo, hier weer een update.

Na iets langer dan 17 weken te hebben gecut ga ik aanstaande maandag weer over in een bulk. Het plan is ongeveer 300 kcals te plussen en de dagelijkse stappen iets te verminderen. Ik blijf wel 2-3 keer in de week m'n cardio (fietsen) doen, waarschijnlijk op rustdagen of op de dag van upper. Komende bulk ga ik ook zorgen dat ik niet meer zo fluffy wordt zodat de cut ook niet zo lang meer hoeft te duren.
Het doel wordt uiteraard meer massa maar vooral op de kuiten, abs en armen.


Ziet er goed uit man, niet teveel kracht verloren?
 
Hier een kleine update. Vorige week nog niet helemaal tevreden dus toen besloten om nog 2 weken door te gaan met de cut. Hierna ga ik wel echt over naar de bulk want ben nu al 19 weken aan het cutten en voel me best kut en meestal weinig zin om te trainen. Volgende keer zorgen dat ik een einddatum heb en dan moet het goed zijn..

IMG_5196.JPG
 
Afgelopen 2 weken effe doorgecut en er nog 1kg eraf kunnen halen. Vooral nog vet van m’n benen af en weinig van buik helaas, dan zou ik waarschijnlijk nog een week of 3 door moeten gaan om dat er helemaal af te krijgen. Gaan we de volgende cut weer voor :). Denk nu wel dat ik een goed startpunt heb om een redelijk lange bulk te gaan starten. Qua programmering ga ik verder met een upper lower split en Candito voor de squat. Kijken wat dat gaat brengen :)

gr

IMG_5245.JPG
 
Afgelopen 2 weken effe doorgecut en er nog 1kg eraf kunnen halen. Vooral nog vet van m’n benen af en weinig van buik helaas, dan zou ik waarschijnlijk nog een week of 3 door moeten gaan om dat er helemaal af te krijgen. Gaan we de volgende cut weer voor :). Denk nu wel dat ik een goed startpunt heb om een redelijk lange bulk te gaan starten. Qua programmering ga ik verder met een upper lower split en Candito voor de squat. Kijken wat dat gaat brengen :)

gr

Netjes hoor. Wat had je nog van die abs af willen cutten dan, je kan er al kaas op raspen :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven