AndroidHealthClinic

AVG 7.5 AntiVirus Professional (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Matau

Pick up the iron and lift
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
3.954
Waardering
52
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
AVG 7.5 AntiVirus Professional (*Nieuwste)

100%-virusdetectie — De scanengine van AVG heeft allerlei prijzen ontvangen voor de uitstekende detectie van virussen die in omgang zijn, waaronder de VB100%-prijs. De unieke combinatie van detectiemethoden voorziet in een volledige bescherming tegen virussen, wormen en Trojaanse paarden.

Volledige toegangsbescherming — Het krachtige AVG Resident Shield biedt maximale beveiliging door het scannen van elk bestand dat wordt geopend, uitgevoerd of opgeslagen. Daarnaast voorkomt het AVG Resident Shield het openen of uitvoeren van geïnfecteerde bestanden.

Flexibel en intelligent scannen — Het AVG Resident Shield kan bepaalde bestanden al dan niet uitsluiten van het scannen op basis van afzonderlijke bestandcoïtustensies, en kan een uitzondering maken voor potentieel ongewenste programma's, zoals adware.

Volledige e-mailbeveiliging — AVG controleert elke e-mail die wordt verzonden of ontvangen en biedt zo volledige bescherming tegen e-mailbedreigingen. AVG ondersteunt alle belangrijke e-mailclients, waaronder MS Outlook, The bat!, Eudora en alle andere op SMTP/POP3 gebaseerde e-mailclients, zoals Outlook Express. Daarnaast wordt er ondersteuning geboden voor gecodeerde verbindingen die gebruikmaken van SSL.

Automatische verwerking van bedreigingen — AVG kan geïnfecteerde bestanden en andere bedreigingen zoals Trojaanse paarden en wormen automatisch herstellen of verwijderen.
Krachtige planning — AVG biedt automatisch aanbevolen dagelijkse planningen voor scans en updates, en u kunt hiermee aangepaste evenementplanningen maken.

Ondersteuning voor meerdere talen — U hoeft geen speciale taalversie aan te schaffen.

***** Systeem Eisen *****

OS : Windows 98,2000,ME,XP,Vista
Proccesor : 300 MHz
Schijfruimte : 30 MB Minimal Vrije Schijf Ruimte
Geheugen : 256 MB

Deze Versie Draait Ook Onder Windows© Vista

Incl. Serials.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik zal er aan denken als ik ooit weer eens windows erop gooi :D
 
U better dont.....bah bah.
 
Back
Naar boven