• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

avg @ 72.5 kilo bij 1.87

Bezoekers in dit topic

avg

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
64
Ik ben ongeveer klaar met cutten nu en aangezien ik nu bijna 2 jaar deze sport beoefen leek het me tijd voor een tussenstand foto.

Ik weeg op het moment 72.5 kilo bij 1.87 dus ben niet echt een massa monster maar ik ben ook begonnen met 55 kilo vandaar dat ik nog steeds aan de smalle kant ben. Op hoeveel zou mijn vetpercentage nu ongeveer zitten schatten jullie?

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Foto waar ik ik 78 kilo op weeg voor het droogtrainen dus.

zo te zien sta je er mooi droog bij...
Maar ik zie er bijna niks van, volgende keer even betere foto's en ook je benen he...

Aan de 1ste pic zou ik gokken 9/10 % en van de 55kilo met ?% fat naar 72.5kg lekker droog is zeer netjes!

Netjes bro, mooi droog. Heb je geen zelfontspanner, dan kun je wat betere poses aannemen.

Moeilijk vet% schatten op deze foto's maar ik zou nu 8% zeggen

Zoals ik al heb gezegd; ziet er goed uit! Respect voor wat je hebt bereikt! Blijf zo doorgaan :thumbs:

Thanks allemaal.
Ja een zelfontspanner was wel makkelijk geweest om wat betere positie's aan te nemen.

Leen ff een goeie digicam van iemand :) Kun je mooi alle poses doen en pics van betere kwaliteit maken.

dikke arm dude ,
en lekker droog voor de zomer :thumb:
kun je van mij niet zeggen :D

Mooi droog! Ook erg netjes dat je 17,5 kg in 2 jaar bent aangekomen en nog steeds een laag vet% hebt! Na de zomer weer lekker massa bouwen!

wat ik op B&F forum al zei: erg netjes :thumb:

nice nice:)

je abs komen er wel goed uit volgens mij..jammer dat de pics wat onduidelijk zijn...

Back
Naar boven