XXL Nutrition

.AVI bestand niet kunnen afspelen!

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Net een filmbestand gedownload van Big Ron, maar zowel WM player als Winamp spelen hem niet af!
Als ik hem open in WM gebeurt er een hele tijd niks maar als ik de balk verschuif onderin hoor ik wel geluid maar geen beeld!
Het systeem geeft verder niks aan dat er een codec ontbreekt of wat dan ook!
Dus officieel hoort ie het te doen praktijk leert echter dat het niet zo is!
Tevens kan ik dit bestand niet branden met Nero op dvd de dvd in de brander blijft leeg, terwijl er in Nero wel word geschreven!
Als ik de schijf bekijk zie ik geen geschreven deel op schijf.
Als ik de dvd afspeel in de cd drive doet ie niks en geeft ie aan dat ik een schijf moet plaatsen!
 
*ugh *ugh BUMP *ugh *ugh
 
Ik denk toch dat je een codec mist als ik het zo bekijk. Download dit programmatje even: http://prdownloads.sourceforge.net/mediainfo/AVIcodec_1.1.0.4.exe?download

Is een handig programmatje, heet avicodec, en dan kan je je film bestand inladen en dan zegt dat programmatje precies welke codecs je nodig hebt en waar je ze kan vinden.

Ook kan je niet zo maar avi op dvd branden en het dan afspelen. Daarvoor moet je eerst je avi file omzetten naar dvd-formaat. Ik heb een tijdje geleden WinAvi Video Converter gepost hier, daarmee kan je dat doen.

Goodluck :thumbs:


edit: waarom bump je je post? je hebt em een uurtje geleden gepost, en je bumpt em nu al. beetje onnodig..
 
denk ook gewoon codecje downloaden..
Zijn wel pakketten op internet te downloade voor alle media player codecs!
 
Denk persoonlijk ook dat het aan een codex ligt, maar probeer anders het volgende programma eens:

‘DivFix’

Korte uitleg over het programma:

This program was created to be able to watch partially downloaded DivX (AVI) movies. It can rebuild or strip the index part of the movie, which is at the end of the file. There is also a basic error detection, which can detect serious errors in the audio/video stream.

programma is bijvoorbeeld te downloaden op

http://divfix.maxeline.com/divfix.html

weet niet of het helpt ???
 
Back
Naar boven