AndroidHealthClinic

Avi2dvd probleem

Bezoekers in dit topic

Pascal

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
4.263
Waardering
1
Ik heb gisteren een film gedownload en wilde deze omzetten naar dvd met avi2dvd maar als ik het programma aanzet en de boel instel om het te laten converteren krijg ik het volgende:

[12:00:44] AVI2DVD Started !
[12:00:47] Type mode : Avi Input
[12:00:47] Output : Dvd
[12:00:47] Encoder Selected : HCEnc
[12:00:47] Start demuxing the AudioStream No.1 ...
[12:03:02] Demuxing of the selected audio finished
successfully ! [C:\Documents and Settings\pascal\Mijn
documenten\The Transporter (2002) [ENG]
[DVDrip]\Avi2dvd_temp\Extracted_Audio.ac3 309573376
Bytes]
[12:03:03] Audio extracted renamed successfully !
[C:\Documents and Settings\pascal\Mijn documenten\The
Transporter (2002) [ENG]
[DVDrip]\Avi2dvd_temp\Fixed_Audio01.ac3 309573376
Bytes]
[12:03:03] Starts Ac3->Ac3 convertion ...
[12:03:04] Ac3 generated successfully ! [C:\Documents
and Settings\pascal\Mijn documenten\The Transporter
(2002) [ENG] [DVDrip]\Avi2dvd_temp\AudioStream 1 AC3
5CH.ac3 -1 Bytes]
[12:03:04] Job NOT Done. There are warnings ... Find at
the log file the 0 byte generated file to focus where exactly
the problem appears


Iemand enig idee wat ik eraan kan doen?







Karma voor de hulp :p
 
Het lijkt er op dat de "audiostream 1 AC3 5CH.ac3" niet helemaal lekker geript is, omdat die maar 1 byte groot is. Geen idee wat je hier aan kan doen. Ik heb nog wel een programmatje, winAVI video converter, convert ook avi, mpg e.d. naar DVD. Zeg maar ff als je die wilt hebben.
 
Geen flauw idee.......




ps. Krijg ik hier karma voor? :P haha
 
The Rock zei:
Het lijkt er op dat de "audiostream 1 AC3 5CH.ac3" niet helemaal lekker geript is, omdat die maar 1 byte groot is. Geen idee wat je hier aan kan doen. Ik heb nog wel een programmatje, winAVI video converter, convert ook avi, mpg e.d. naar DVD. Zeg maar ff als je die wilt hebben.

Hm ook hiermee wilt het niet lukken blijft ie steeds hangen op 6% :(


Iemand nog andere opties?
 
damn, ik heb nog nooit problemen gehad met WinAVI video converter. Is je bestand niet corrupt oid?
 
Tractortje zei:
Waar vind ik die crack? :o

[Link niet meer beschikbaar]





Btw heb nou de film zover dat ik een .2mv file en een .ac3 file heb en die zou ik moeten samenvoegen. Nou heb ik dat gedaan maar het geluid is superslecht kraakt helemaal enzo. Dus iemand enig idee hoe je fatsoenlijk het AC3 geluid uit een divx film ripped? :o
 
Pascal zei:
[Link niet meer beschikbaar]





Btw heb nou de film zover dat ik een .2mv file en een .ac3 file heb en die zou ik moeten samenvoegen. Nou heb ik dat gedaan maar het geluid is superslecht kraakt helemaal enzo. Dus iemand enig idee hoe je fatsoenlijk het AC3 geluid uit een divx film ripped? :o

http://www.videohelp.com/forum/userguides/185077.php#8

Scroll even naar het onderdeel "Extracting the audio" en lees vanaf daar verder :)
 
The Rock zei:
http://www.videohelp.com/forum/userguides/185077.php#8

Scroll even naar het onderdeel "Extracting the audio" en lees vanaf daar verder :)

Ja dat had ik al gedaan maar het probleem is dat als ik hem omzet met besweet dat het geluid dan helemaal stoort...Met een ander programmatje doet ie het wel nu alleen weet ik niet zeker of ie nou nog steeds 6 channels is of gewoon 2. Maja ik probeer het gewoon zo eens. Thnx iig :)
 
Oh wazig, ik heb vroeger aardig wat divx --> dvd enzo gedaan, maar nooit last gehad van storend geluid oid.
 
Back
Naar boven