XXL Nutrition

Aviicii Kuurlog! TEST/TREN/WINNY/PEPS/HGH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vind PERSOONLIJK dat 3 keer warm eten persoonlijk een beetje overtrokken.

Ik kom tijdens een vergelijkbare kuur, ook met hygetropin 2kg per week aan met gewoon normaal goed eten. (15kg per kuur)
Al dat gekook en die 3 warme maaltijden met rijst en kip etc heeft mij PERSOONLIJK nooit wat extra's gegeven.

Dit eet ik:
8:00 Brinta
9:00 50gr whey
10:00 4 broodjes pindakaas

11:00 trainen: 20gr Amino's door me water
12:30 klaar met trainen direct Magnificent met extra Pepto Pro

13:00 50gr Whey + 4 broodjes
15:00 Blikje tonijn met een microwave rijst baaltje
18:00 Avond eten

21:00 50gr whey of nog een blikje tonijn + 2 broodjes

voor t slapen gaan 40gram Casseine shake


Ik heb exact net zo een voedingsschema als jouw gehad, werd gek van al dat gekook.
Nu smeer ik sochtends gewoon 8 broodjes pindakaas, trek 1 of 2 keer een blikje tonijn open en klaar.

Okee, als je zwaar gaat cutten moet je veel vlees en groente koken, maar als je massa gaat gainen bespaar ik mezelf de moeite tegenwoordig
Ik groei hier goed op, is inderdaad veel koken maar het neemt niet veel tijd in beslag voor me!

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 14:39 ----------

Wie of wat bedoel je met Feyoso?
 
Ja als het goed werkt moet je het zeker blijven doen!

En over dat VET waar iedereen over loopt te zeuren.
Ik heb het altijd al beweert en hoorde het net weer in die seminar van George Farah en Kai Green, (zie prof bodybuilding subforum)
F*ck vet! In elk stukje kip of stuk brood of wat dan ook zit al vet. Das meer dan genoeg.
En mix ze niet met je koolhydraten, want dan kan je net zo goed een donut of patat gaan eten.
 
Ja als het goed werkt moet je het zeker blijven doen!

En over dat VET waar iedereen over loopt te zeuren.
Ik heb het altijd al beweert en hoorde het net weer in die seminar van George Farah en Kai Green, (zie prof bodybuilding subforum)
F*ck vet! In elk stukje kip of stuk brood of wat dan ook zit al vet. Das meer dan genoeg.
En mix ze niet met je koolhydraten, want dan kan je net zo goed een donut of patat gaan eten.
Ja man, ik hoop toch een dikke 15KG te nemen met mijn voeding.. Maar ik hoop niet te veel, we zien wel wat komt ??? Waarom neem je zoveel aminos tijdens de training.. 5gr is meer dan zat
 
Ja man, ik hoop toch een dikke 15KG te nemen met mijn voeding.. Maar ik hoop niet te veel, we zien wel wat komt ??? Waarom neem je zoveel aminos tijdens de training.. 5gr is meer dan zat

Ik neem gewoon genoeg amino's :)
Die whey shake die ik een uur voor me training neem wordt tijdens me training ook omgezet in amino's.
Das ook veel meer dan 5gr :)
Daarnaast vind ik t heerlijk om 0,7L water te drinken MET een smaakje, en 5gr aminos zorgt voor net niet genoeg smaak.

Die 15kg kan je als het goed is makkelijk halen.
Maar ik begin ook wel het idee te krijgen dat ik er erg gevoelig voor ben. Maar mij lukt het in ieder geval wel die 15kg. Pas alleen wel op met je hart en je conditie. Je kan het echt heeel zwaar krijgen als je veel binnen 3 maanden 15kg aankomt.
 
Ik neem gewoon genoeg amino's :)
Die whey shake die ik een uur voor me training neem wordt tijdens me training ook omgezet in amino's.
Das ook veel meer dan 5gr :)
Daarnaast vind ik t heerlijk om 0,7L water te drinken MET een smaakje, en 5gr aminos zorgt voor net niet genoeg smaak.

Die 15kg kan je als het goed is makkelijk halen.
Maar ik begin ook wel het idee te krijgen dat ik er erg gevoelig voor ben. Maar mij lukt het in ieder geval wel die 15kg. Pas alleen wel op met je hart en je conditie. Je kan het echt heeel zwaar krijgen als je veel binnen 3 maanden 15kg aankomt.
Preworkoutshake : 30GR Maltodextrine met 30GR Hydro whey + N.O supp
Tijdens : 40GR Maltodextrine,5GR BCAA,5GR Glutamine,1Scoop Xtend
Na : 90GR Waxy maize,60GR whey, 2 Creatine caps

Moet je eens proberen, rocked keihard
 
Feyoso is een oude held hier op dbb, je schrijft exact hetzelfde. Dus ik heb een vermoeden dat jij Feyoso bent.
 
Ik zou niet weten wie het is , maar ik denk dat je het op iemand anders hebt sorry :D
Wel toevallig dat ik heyzelfde schrijf dan :P
 
Preworkoutshake : 30GR Maltodextrine met 30GR Hydro whey + N.O supp
Tijdens : 40GR Maltodextrine,5GR BCAA,5GR Glutamine,1Scoop Xtend
Na : 90GR Waxy maize,60GR whey, 2 Creatine caps

Moet je eens proberen, rocked keihard

Je zegt zelf dat 5gr BCAA meer zat is, maar in jouw scoop Xtend zit al 7gr BCAA en 2,5gr glutamine, en dan neem je nog eens 5gr BCAA en 5gr Glutamine extra bij...
You've got your science straight bro
 
Je zegt zelf dat 5gr BCAA meer zat is, maar in jouw scoop Xtend zit al 7gr BCAA en 2,5gr glutamine, en dan neem je nog eens 5gr BCAA en 5gr Glutamine extra bij...
You've got your science straight bro
Mijn excuses, niet bij stilgestaan dat er bij Xtend ook BCAA en Glutamine inzitten!
 
Kijk eens op datbtrue, tegenwoordig neemt men de tijd tussen hgh en peptiden korter. Eerder 5-10 minuten dan een half uur.

idd kwartiertje is meer dan genoeg om je hgh te zetten na je peps. werkt super imo
 
Zal ik rekening mee houden, ik zit te denken om de clen misschien pas later in de cycle te adden, bv vanaf week 6..
Wat denken je er af ? :P
 
Welke hyge's het zijn zal ik vanavond met zekerheid weten!
Mijn voedingschema's macros zijn
4500 Kcal
400GR Eiwitten
580GR Koolhydraten
35GR Vetten

Onderschat de vetten niet, gezien je stats mag je rustig meer vetten eten.
 
Onderschat de vetten niet, gezien je stats mag je rustig meer vetten eten.

+1 vet is erg belangrijk, verdiep je maar eens in mountaindog diet. Je kan ook lid van zijn site worden voor 9 dollar per maand, beste 9 dollar die ik uit gegeven heb.
 
In alles wat je eet zit al vet. Zelf je havermout bjiv.
Gewoon cleabulken, krijg je genoeg vetten binnen.
Meer vet in nemen wordt je alleen maar dik van. Anders eindig je straks net als ik :D
 
+1 vet is erg belangrijk, verdiep je maar eens in mountaindog diet. Je kan ook lid van zijn site worden voor 9 dollar per maand, beste 9 dollar die ik uit gegeven heb.


Is dat een dieet waar vetten centraal staan?
 
Wat een gare blog. Ik zie weinig informatie staan en als je iets wilt weten moet je meteen betalen. In eerste instantie zou ik denken dat het om een scam gaat.
 
Is dat een dieet waar vetten centraal staan?

Geen keto maar vet wel erg belangrijk, vooral ook dierlijk vet (biologisch rundvlees vooral) hele biologische eieren etc.,

Meer naar micronutrienten kijken dan macro

Koolhydraten vooral rond training, 80 % ervan, intrashake erg belangrijk ivm Glut4

Kijk maar op mountaindogdiet.com je kan er ook lid worden voor 9,95 dollar per maand. Staat veel interessante dingen op, ook qua training. John Meadows is hiervan de bedenker, hij is ook de coach van Antione Vaillant
 
Morgen is het zo ver, die kribbels zijn er hoor haha!
Het mengen ging goed,morge ochtend beginne dan maar 2ui elke dag voor 3 weken,dn ga ik over naar 4ui voor 1 week elke dag.. de 2e maand ga ik dan 5 on 2 off gaan!
 
Back
Naar boven