AndroidHealthClinic

avond eten problemen!

Bezoekers in dit topic

hansjeeh

Novice
Lid geworden
9 okt 2013
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
94kg
Goedenavond
ik kom half 6 thuis pak tas en het laatste maaltijdje voor de sportschool en ben ik half 7 in de sportschool. voor het sporten eten ligt me niet lekker en na de tijd word dan half 9 koken dus 9 uur meestal eten waardoor ik voor 11 uur half 12 geen oog dicht doe. terwijl ik half 11 de luiken dicht hebben wil voor de 8 uren slaap.

kan ik mijn avond eten (bulk) ook op een ander moment van de dag eten of heb ik deze maaltijd rondom de sportschool nodig?
meestal aardappelen en groente met rund of pasta met tonijn of rijst met kip. wat koud om 4 uur dus ook best te doen is.

hoe doen jullie dit ?
 
Ik neem een prakkie (groenten, vlees, rijst) mee naar mijn werk... Aan het eind van mn werk eet ik het op, dan ga ik naar huis pak ik mn spullen etc en zorg ik dat ik zo'n 1,5 later in de gym sta... Dan is t meestal wel gezakt. Daarna ga ik weer eten.

Maar je kan ook 's middags een grote maaltijd eten en voor het sporten wat kleiners.
Of je nou wel of niet denkt dat de timing van bepaalde maaltijden van belang is, zorg er iig voor dat je niet nét na het eten of met een lege maag in de gym staat, dan presteer je sowieso niet optimaal.
 
Ik eet 5x per dag 100 gram vlees/kip/vis, 100 gram rijst en eventueel groente. Dit verdeel ik over de dag. Het maakt geen ruk uit welk van die maaltijden ik op welk tijdstip nuttig.
Als ontbijt eet ik havermout met whey.
 
Tijdstip maakt helemaal niets uit.. Gaat om de dagelijkse totalen!
 
Ik snap echt geen ene reet van je hele text. Wat is dit man??
 
Maak dan om half 6 eten voor na het trainen
 
Back
Naar boven