MuscleMeat

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht (1 bezoeker)

Hoe denk jij over de rellen?


  • Totaal stemmers
    67

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

apfelstrudel

Enormous Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
39.949
Waardering
52.873
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
25%
Nou het is eindelijk zover, het kabinet gaat een avondklok instellen met ingang van zaterdag of zondag (als de stemming lukt).

Dit zal betekenen dat je je tussen 20:30 en 04:30 niet vrij mag bewegen over straat zonder een geldige ausweis verklaring.

Na de lockdowns en mondkapjesplicht wordt dit alweer de volgende vrijheidsbeperkende maatregel. Ik ben benieuwd in hoeverre deze maatregel nog steun krijgt van de DBB'ers, dus vandaar de peiling.
 
Mensen die de avondklok niet respecteren verdwijnen op mysterieuze wijze. :angstig:
 
Nou het is eindelijk zover, het kabinet gaat een avondklok instellen met ingang van zaterdag of zondag (als de stemming lukt).

Dit zal betekenen dat je je tussen 20:30 en 04:30 niet vrij mag bewegen over straat zonder een geldige ausweis verklaring.

Na de lockdowns en mondkapjesplicht wordt dit alweer de volgende vrijheidsbeperkende maatregel. Ik ben benieuwd in hoeverre deze maatregel nog steun krijgt van de DBB'ers, dus vandaar de peiling.
Ja man, laten we een allemaal als een rebelse opstandige puber gedragen en deze regels aan ons laars lappen zodat deze bullshit nog langer gaat duren.

Ze zouden die boete moeten verhogen naar 1000 euro. En daarna jullie allemaal opsluiten. Keihard aanpakken dat tuig die ervoor zorgen dat de gyms nog langer dichtblijven. Fucking waterkanon gevoed met elektriciteit op die landverraders!!
Heb al een thuisbezorgd jas besteld
Ga niet stoer doen homo. Jij bent nog nooit van je leven buiten geweest.
 
Die avondklok zal voor mij niks uitmaken, want ik kwam toch al niet buiten 's avonds, afgezien van een loopje naar de supermarkt. Je kunt kunt immers toch niets, dus waarvoor zou je de deur uit gaan? Een frisse neus halen doe ik liever overdag, als het licht is. Als deze avondklok nu in de zomer zou worden ingevoerd, had ik er wel serieuze problemen mee.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wat een onzin, al die regels...laat die bepaalde kwetsbaren thuis blijven.
Heel de groep, het land, genaaid omdat enkelingen zich niet staande kunnen houden.
En wat als die lui straks dood gaan omdat het vaccin ook te heftig voor hun is ?
Gaan we dan het vaccin, halveren of blijven we allemaal binnen tot voorbij het jaar 2022.
Wat moeten we met al die halven die hun eigen brood niet kunnen verdienen en de zorg onbetaalbaar maken.
 
Jij doet niks anders op het forum.
Ik moet me toch op een of andere manier verlagen tot jullie niveau. Hoe moet ik anders met jullie communiceren? Geen speld tussen te krijgen soms.

Die avondklok zal voor mij niks uitmaken, want ik kwam toch al niet buiten 's avonds, afgezien van een loopje naar de supermarkt. Je kunt kunt immers toch niets, dus waarvoor zou je de deur uit gaan? Een frisse neus halen doe ik liever overdag, als het licht is. Als deze avondklok nu in de zomer zou worden ingevoerd, had ik er wel serieuze problemen mee.
Jij moet inderdaad wat vaker naar de supermarkt en minder lopen.
 
Heb er geen verstand van, maar mijn onderbuikgevoel zegt dat dez avondklok net zoveel gaat helpen als de mondkapjes.
 
Ik moet me toch op een of andere manier verlagen tot jullie niveau. Hoe moet ik anders met jullie communiceren? Geen speld tussen te krijgen soms.
Ik denk dat je doelt op "geen touw aan vast te knopen".

Maakt voor de rest niet uit hoor ;).
 
Hoe kwamen ze eigenlijk bij 20.30 uit? Middernacht tot 5u maakt het hier toch iets gemakkelijk voor de Stasi om te controleren.
 
Wie zegt dat ik grappig probeer te zijn? Ik vind het een serieuze zaak.

Kijk anders even in de spiegel als je een goede grap wilt zien.
he dikke, imnewhere komt van heel ver he, beetje compassie zou op z'n plaats zijn.
 
Ik denk dat je doelt op "geen touw aan vast te knopen".

Maakt voor de rest niet uit hoor ;).
Ik verzin meestal mijn eigen grammatica/woorden. Zo blijft het voor mij ook leuk. I.p.v. altijd die saaie bullshit van jullie te lezen.

he dikke, imnewhere komt van heel ver he, beetje compassie zou op z'n plaats zijn.
Was het eerst nog erger? Is dat mogelijk? Respect dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven