Fitness Seller

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Hoe denk jij over de rellen?


  • Totaal stemmers
    67

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan ieder voor zich of je de gevolgen wilt accepteren of niet, maar deze afwegingen moeten wel genomen worden.

Geloof het of niet, ik ben ook voor versoepelingen op een aantal punten, maar dan moeten we de gevolgen wel willen accepteren.
 
Aan ieder voor zich of je de gevolgen wilt accepteren of niet, maar deze afwegingen moeten wel genomen worden.

Geloof het of niet, ik ben ook voor versoepelingen op een aantal punten, maar dan moeten we de gevolgen wel willen accepteren.
Accepteren we ook de gevolgen van de maatregelen? Dat is ook nooit aan de samenleving gevraagd.
 
Nee, ze vinden het schandalig dat corona voorrang krijgt op bijvoorbeeld kanker. Er worden al zoveel behandelingen tegen kanker uitgesteld.
Als we dan vanaf het begin in een extreme lockdown waren gegaan hadden die andere behandelingen gewoon plaats kunnen vinden.
 
Accepteren we ook de gevolgen van de maatregelen? Dat is ook nooit aan de samenleving gevraagd.
17 maart kan je weer je mening geven, maar de diverse peilingen geven volgens mij toch wel aan dat de meerderheid er wel mee kan leven.
 
17 maart kan je weer je mening geven, maar de diverse peilingen geven volgens mij toch wel aan dat de meerderheid er wel mee kan leven.
Broer, denk je nu werkelijk dat stemmen iets uitmaakt?

Je hebt toch niet je hele leven onder een steen geleefd, of wel?
 
17 maart kan je weer je mening geven, maar de diverse peilingen geven volgens mij toch wel aan dat de meerderheid er wel mee kan leven.
https://www.ioresearch.nl/actueel/roep-om-versoepeling-lockdown-neemt-toe/

KnipselS.jpg
 
Prima dat ze dat met de individuele patiënten doen, maar laat de politiek of de samenleving zelf het beslissen voor de gehele samenleving.
Het hoort toch ten alle tijden een keus tussen patiënt en arts te zijn? Door politieke besluiten moet een arts nu dus veel meer voorrang geven aan een corona patiënt. Blijkbaar zonder voorlichting. Hoe is dat eerlijk?

Als we dan vanaf het begin in een extreme lockdown waren gegaan hadden die andere behandelingen gewoon plaats kunnen vinden.
Ja, en dat kan nu niet meer hé.
 
Heb je er veel ervaring mee? Wil je er over praten?
Als hij dat zou hebben dan zou hij er ook niet over kunnen praten, dat is toch juist het hele punt van onwetendheid.
 
Het hoort toch ten alle tijden een keus tussen patiënt en arts te zijn? Door politieke besluiten moet een arts nu dus veel meer voorrang geven aan een corona patiënt. Blijkbaar zonder voorlichting. Hoe is dat eerlijk?
En toch vinden er nog steeds veel niet acute behandelingen plaats die toch wel enig risico met zich meebrengen.

Maar even terug naar de basis hoeveel dagelijkse besmettingen en welke R-factor zouden we dan moeten accepteren? Die twee waardes zijn het makkelijkst te meten en monitoren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven