MuscleMeat

Avondmaaltijden

Bezoekers in dit topic

Markdeberg

Cool Novice
Lid geworden
10 aug 2020
Berichten
55
Waardering
14
Lengte
1m82
Massa
75kg
Hoi allen,

Ik ben sinds kort begonnen met bulkes (voor nu ~2600 kcal per dag).
Ik kom makkelijk aan mijn eiwitten (eet 3-5 eieren per dag, kwark, shakes, kipfilet plakjes.). Daarnaast eet ik regelmatig pindakaas of avocado's op een rijstewafel om mijn vetten ook wat op te hogen.
Gedurende dag kom ik dus wel aan mijn eiwitten met de wat kleinere maaltijden, maar ik loop aan tegen de avondmaaltijden.
Ik heb een klein vriesvak waar ik geen maaltijden in kwijt kan en een drukke levensstijl waardoor koken vaak niet lukt gezien ik niet veel tijd heb.

Hebben jullie misschien maaltijden die op zijn minst 700 kcal bevatten, snel klaar te maken zijn en aan de voedingseisen voldoen? Ik kook het liefst voor max 2-3 dagen gezien ik dus niet kan invriezen.


Ik hoor het graag! :lifter:
 
Pizza, 12 minuten in de oven
Geen omkijken naar, 1000 kcals binnen 3 minuten weg en prima macro's
Succes
 
Pizza, 12 minuten in de oven
Geen omkijken naar, 1000 kcals binnen 3 minuten weg en prima macro's
Succes
Pizza's bevatten bevatten toch veel ongezonde vetten? Welke pizza zou je aanraden (of met welk beleg)?
 
Salami of tonno vind ik altijd wel prima, zelf nog een bakje tonijn erbij op gooien en zit je op 50 gram eiwit 1100 kcals.

Als je wat gezonder wilt:
Zelf 2 hamburgers maken van gehakt, in de oven gooien
2 broodjes pakken, kaas sla ui etc wat je maar wil ertussen.
Ga je ook makkelijk richting 1000 kcal, genoeg eiwit en kost ook bijna geen tijd
 
Hoi allen,

Ik ben sinds kort begonnen met bulkes (voor nu ~2600 kcal per dag).
Ik kom makkelijk aan mijn eiwitten (eet 3-5 eieren per dag, kwark, shakes, kipfilet plakjes.). Daarnaast eet ik regelmatig pindakaas of avocado's op een rijstewafel om mijn vetten ook wat op te hogen.
Gedurende dag kom ik dus wel aan mijn eiwitten met de wat kleinere maaltijden, maar ik loop aan tegen de avondmaaltijden.
Ik heb een klein vriesvak waar ik geen maaltijden in kwijt kan en een drukke levensstijl waardoor koken vaak niet lukt gezien ik niet veel tijd heb.

Hebben jullie misschien maaltijden die op zijn minst 700 kcal bevatten, snel klaar te maken zijn en aan de voedingseisen voldoen? Ik kook het liefst voor max 2-3 dagen gezien ik dus niet kan invriezen.


Ik hoor het graag! :lifter:
En kom je aan op die 2600 kcal per dag?
Voor iemand van 1.82 lijkt me dit vrij weinig maar daar kan ik het helemaal mis hebben ;)
Ik heb sinds kort een air fryer, daar kun je genoeg in klaar maken en gemakkelijk. (Ook niet-vettige zooi)
Wat ook altijd easy kcal zijn, bijvoorbeeld tortilla wraps met gehakt/kip groente, sausje erbij. (Max 2 dagen in koelkast te bewaren aangezien tortilla wraps hartig worden als je ze te lang buiten verpakking laat).
Rijst, pasta, wokgroente en kip (of een ander soort vlees), lekker typisch maar heel snel te maken.
Weet niet hoeveel tijd je hebt voor koken.
 
En kom je aan op die 2600 kcal per dag?
Voor iemand van 1.82 lijkt me dit vrij weinig maar daar kan ik het helemaal mis hebben ;)
Ik heb sinds kort een air fryer, daar kun je genoeg in klaar maken en gemakkelijk. (Ook niet-vettige zooi)
Wat ook altijd easy kcal zijn, bijvoorbeeld tortilla wraps met gehakt/kip groente, sausje erbij. (Max 2 dagen in koelkast te bewaren aangezien tortilla wraps hartig worden als je ze te lang buiten verpakking laat).
Rijst, pasta, wokgroente en kip (of een ander soort vlees), lekker typisch maar heel snel te maken.
Weet niet hoeveel tijd je hebt voor koken.
2600 kcal per dag kom ik meestal wel aan ja. Kan inderdaad wat te laag zijn, maar ben momenteel aan het kijken welke hoeveelheid kcal bij me past om ongeveer een halve kilo aan te komen per week, ff aan het uitproberen en elke dag wegen dus. Was namelijk gewend om op ~1800-2000 kcal te leven.
Thanks! Die tortilla wraps zijn inderdaad een goeie!
 
CHili con carne maken. Rijst of wrap erbij met wat sour cream en kaas. Perfect voor paar dagen te maken.
Denk ook simpel. Pan erwtensoep met extra worst. Roggebroodje met katenspek en mosterd erbij.
Pak een grote aardappel. Inprikken rondom, in keukenpapier wikkelen, natmaken en 2x 3 min vol vermogen in magnetron. Tussendoor keren. En je hebt gepofte asrdapp wel. Sausje erin, vlees erbij en wat groen. Dan toe een bak volle kwark of Griekse yoghurt met honing en walnoten en je bent er ook.
En je kan best een x pizza, friet, broodje kroket oid eten.
Lekker en wat weinigen hier eten.
Broodje rauwe tartaar met uitjes.
Brood is al 175 (afbak) dan tartaar 100 gr
Met 3 broodjes ben je er al.

Maak stampot. Boerenkool met spekjes en rookworst. De kant en klare kilo pakken van Lidl zijn erg goed (2,99 euto)
Halve bak = 1 maaltijd.mer halve rookworst loop je al snel tegen 900-1000 kcal
 
Back
Naar boven