MuscleMeat

Avondsnacks voor cut

Bezoekers in dit topic

ja als je 3 keer op een dag maar eet snap ik ook wel dat je honger krijgt ja ;)
 
Zou zelf een suiker craving in de avond gewoon oplossen met fruit. Vol met suikers, smaakt zoet en als je de juiste fruitsoort kiest zit er geen zak aan kcal in. Dus dan heb je én je zoete sensatie én je suikers én nog wat bonus vitamines/vocht. Met de juiste keuzes kun je voor 200kcal echt enorm veel fruit naar binnen knallen.
Dus ik snap het advies van tonijn, groenten, ijsbersla, smart chips en dat soort dingen wel. Maar als je toch op zoek bent naar iets zoets? Appeltje, wat meloen, gold kiwi, druiven, blauwe bessen? Opties genoeg.
De enige 3 fruitsoorten waar ik persoonlijk wat mee oplet qua kcal zijn bananen (+-130kcal per stuk), mango (+-185kcal per stuk) en avocado (+-335kcal per stuk).
Hahahaha jaa ik eet elke avond granny smith appel. Had ook tijd dat ik 500g aan blauwe bessen at. Maar dat stapeld ook op hoor, gisteren bijvoorbeeld tijdens werk 2 mandarijnen gegeten. Wil dan in de avond niet weer mandarijn eten. Banaan eet ik voor de gym altijd.

Fruit eet ik al aardig veel, maar doet me niet veel. Moet denk ik vooral doorbijten omdat ik vroeger gwn veeels te veel snoep, chocola en koek at
 
Hahahaha ja 170kcal voor zo een klein cookie is weinig. 1,5maand geleden at ik nog 400g aan m&ms om de dag. En dan ineens zo een zielig cookie die niet eens vergelijkbaar is, verschil voel je dan wel🤣

Maar idd, moet uiteindelijk om zoals je zegt
Is erg veel. Als je volume in een cut niet begrijpt dan gaat het ellendig voor je worden. Wie kiest er nou 3 hondenkoekjes als je 1000gr aan een maaltijd kan pakken. Je kiest alleen die koekjes als je niet niet echt honger hebt, dit ga je gegarandeerd wijzigen als je dieper cut.
 
Is erg veel. Als je volume in een cut niet begrijpt dan gaat het ellendig voor je worden. Wie kiest er nou 3 hondenkoekjes als je 1000gr aan een maaltijd kan pakken. Je kiest alleen die koekjes als je niet niet echt honger hebt, dit ga je gegarandeerd wijzigen als je dieper cut.
Nee klopt, heb meestal in avonden 200-300kcal over die ik kan gebruiken. En die wil ik meestal wel gebruiken om toch nog een beetje suiker te proeven. Maar als ik goed vol zit in de avond weet ik zeker dat ik deze cravings niet zal krijgen
 
Back
Naar boven