AndroidHealthClinic

Epische Foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oorlogfoto's (modern en klassiek) behoren tot mijn favo's :)

Abbo wat een bruut topic.

v5mvK1G.jpg

dom van Keulen
xhdJGVF.jpg

Dresden
FPDKAOo.jpg

Duitsers met gevangene (film foto)

Laatst bewerkt:
kweet dat het niet echt cool is dat ik dat zeg maar die laatste foto ziet er echt ****ing awesome uit

zag er idd te mooi uit om echt te zijn, toch pretty sweet

oh thx voor verduidelijken, vind het wle een mooie pic, laat hem staan ;)

JEJBjPS.jpg

Russen en Amerikanen tegenover elkaar in Berlijn
EvZ4qSV.jpg

Russische beeld manipulatie, WWII
dc8VLQc.jpg

Normandy Invasion, June 1944.
Landing ships putting cargo ashore on one of the invasion beaches, at low tide during the first days of the operation, June 1944. Among identifiable ships present are USS LST‑532 (in the center of the view); USS LST‑262 (third LST from right); USS LST‑310 (second LST from right); USS LST‑533 (partially visible at far right); and USS LST‑524. Note the barrage balloons overhead and Army "half-track" convoy forming up on the beach.

Die linkse is zeker de kluns in de film, zo ziet hij er iig wel uit :o

http://www.youtube.com/watch?v=xWL-qyS_UOM

Is alles behalve een normale oorlogsfilm
wel een van de betere, als je full metal jacket/apocalypse now wat vind moet je deze ook wel gezien hebben, laat een schokkend beeld zien van de gruweldaden de nazi's daar in Wit-Rusland

According to Klimov, the film was so shocking for audiences that ambulances were sometimes called in to take away particularly impressionable viewers, both in the Soviet Union and abroad.[5] During one of the after-the-film discussions, an elderly German stood up and said: "I was a soldier of the Wehrmacht; moreover, an officer of the Wehrmacht. I traveled through all of Poland and Belarus, finally reaching Ukraine. I will testify: everything that is told in this film is the truth. And the most frightening and shameful thing for me is that this film will be seen by my children and grandchildren."[2]

oJP18sU.jpg

batman auto's
v4WMnlc.jpg

D1yfZNd.jpg

bliksem en vulkaanuitbarsting
MLV57S0.png

Afghanistan, zand ketst af op wieken
BIfM7NF.jpg

meisje verliefd op toerist
UGyctCB.jpg

Waarderingen: kane
7Z0uhCL.jpg

FzPjIFo.jpg

Q7gyzf1.jpg

1ihYPBR.jpg

cnySGGC.jpg

7VG5osV.jpg

e9wY2TU.jpg

Amerikanen in Irak
sdSQkvY.jpg

Jj2yHsD.jpg

ZZASTms.jpg

KtUXVWZ.jpg

W2LR3H7.jpg

0gInNB8.jpg

QU0T8Hu.jpg

Serbische beroepscrimineel Željko Ražnatović met zijn paramilitaire brigade, vermoord in 2000, voor hij terecht kon staan voor humanitaire misdaden
UkEKngq.jpg

Gedver die spinnen :D

Verder prachtige foto's, karma! ;)

Die foto met die gasmaskers is verdomme eng...mooie reeks!

Met dank aan het Russische leger.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarderingen: Ebel
Back
Naar boven