Fitness Seller

Axiolabs tren e real or fake ?

Bezoekers in dit topic

OobenzoO

Cool Novice
Lid geworden
10 mei 2016
Berichten
98
Waardering
58
Lengte
1m74
Vetpercentage
14%
Beste ,

Hierbij mijn vraag over : axiolabs tren e is dit real shit of fake ?

Echter klopt de verificatie code al niet op de website.. of ik voer hem niet correct in ?

Het is wel pisgeel de olie.

Mvg,

B

IMG-20160515-WA0000.jpg
 
moet je die QR Reader doen....

goedkoop is duurkoop zeggen ze weleens
 
Er zijn er twee geloof ik
 
In iedergeval bedankt voor de reacties.
ik zal dit flesje uit voorzorg maar de prullenbak ingooien haha.
 
als jen niks probeert weet je het niet he.. zo kan je alles wel in de prullenbak gooien.. heb mensen gesproken die gingen er wel lekker op.

ik had sustaplex, trenaplex en mastaplex van ze. binnen 3 dagen mn hele libido weg... dus het doet wel iets... haha
 
Oké dat het real is , vind ik mooi om te horen echter is het injecteren een ramp , extreme pijn na het zetten ! Maatje van me is bezig met testaplex .
 
Zoiezo bedankt voor de feedback , ik las al enige tijd mee altijd op dit forum maar nu als nieuw lid is dit toch wel handig om af en toe je kennis te verbreden!
 
er is niemand hier die je kan vertellen of iets echt of nep is... alleen of t werkt of niet maar dat zijn ervaringen en die mogen niet gedeeld worden...

en dan nog zijn er maar weinig die je de verschillen kunnen vertellen in soorten anabolica, als ze vocht trekken en opblazen en ineens hun lelijke vriendin lekker beginnen te vinden dan vinden ze het al goed spul;-)
 
Er zijn idd 2 soorten Axiolabs
Vermoed dat je de oude hebt?
De nieuwe zijn ook niet al te best.
Vooral de Tren, puur poison
 
Idd die tren is heftig. Ben er nu zelf mee bezig.
 
Ja is die heftig kwa pip en pijn na injecteren zeker, maatje krijgt zelfs koorts ervan en dag erna zakt het weer af !
 
Geen pip hier en geen koorts. Word er wel pokke vasculair van.
 
Jep. ik heb de tren e nu en al geregeld gebruikt en de trinaplex vind ik de max.
 
Ah oké toppie , ik houd die tren e van axiolabs maar als cadeautje erbij , als die goed valt, het moet wel leuk blijven:wl: ps: ik denk dat dit topic wel dicht kan heb info genoeg verkregen
 
Ik heb die Tren weggedaan ???
Maagklachten en zuur! Niet best. Goed spul! :D
Geen klachten over pip en of pijn na zetten.
succes ;)
 
Back
Naar boven