MuscleMeat

AXX PHARMA oxandrolone.. echt of nep ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Benjaminnn

Novice
Lid geworden
6 feb 2012
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hey iedereen,

kan iemand mij helpen door te zeggen of dit echt of nep is

ik heb hiervoor anavar van unigen life sciences gehad die kon ik zelf nakijken op de site of die echt waren of niet.

maar deze anavar van axx pharma die ik heb gekregen, heb ik nog nooit van gehoord of gezien.

heb het merk gegoogled maar is bijna niets te vinden over anavar van axx pharma

Ik vroeg mij af of iemand het potje, merk of de pillen herkent


bedankt alvast !

oxandrolone.jpg
 
Over je anavar kan ik niks zeggen.
Heb de Test Prop gehad...NOOIT meeer... week lang mank gelopen...
 
Nooit van gehoord. Als je niet de hoofdprijs hebt betaald is het zwaar ondergedoseerd of nep.

Ruwe poeder oxandrolone is +/- 5x zo duur als bijvoorbeeld winny
 
anavar is zo duur dat er meestal winny in wordt gedaan ! ik zou nooit anavar kopen.
 
wat word er met duur bedoeld dan ? richting welke prijs gaat het dan als het om een potje van 100 pillen gaat zoals deze die ik nu heb
 
hmmm oke.. bedankt voor de info.. maar is er wel nog iemand die het merk axx pharma kent en ervaringen mee heeft ?
en of er iemand bekend is met anavar van axx pharma ?
 
Niet met anavar van Axx maar over de test E wask flink tevreden 11kg gepakt op 750 test ( wel 3/3.5kg vocht)
 
Hey iedereen,

kan iemand mij helpen door te zeggen of dit echt of nep is

ik heb hiervoor anavar van unigen life sciences gehad die kon ik zelf nakijken op de site of die echt waren of niet.

maar deze anavar van axx pharma die ik heb gekregen, heb ik nog nooit van gehoord of gezien.

heb het merk gegoogled maar is bijna niets te vinden over anavar van axx pharma

Ik vroeg mij af of iemand het potje, merk of de pillen herkent


bedankt alvast !


Ik heb ook dit potje thuis !
ik had er nooit van gehoord.

Maar volgens mij is het wel echte shit, ik kreeg er wel voordeel bij qua spier en kracht. Majah misschien is het ook wel een gevall placebo :)
 
Ik heb ook dit potje thuis !
ik had er nooit van gehoord.

Maar volgens mij is het wel echte shit, ik kreeg er wel voordeel bij qua spier en kracht. Majah misschien is het ook wel een gevall placebo :)

Er kan vanalles inzitten waardoor je meer spiermassa en kracht krijgt. Van winstrol krijg je ook deze resultaten.
 
Back
Naar boven