MuscleMeat

B/C/B, Cruisende, nieuwe blast ideeën.

Bezoekers in dit topic

AestheticFreak

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 jan 2016
Berichten
688
Waardering
334
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
9%
Zoooo, ben weer even terug van weg geweest ( wel altijd meegelezen, weinig gereageerd ).

Ik heb er weer een blast op zitten en ben momenteel cruisende. Vorige blast bestond uit:

Week 1-4 Dbol 50mg ed
Week 1-10 Deca 400mg ew
Week 1-12 Test-e 625mg ew
Week 1-heden HcG 2 x 500iu ew
Week 13-heden Test-e 250mg ew

Ben nu 5 weekjes cruisende en de deca is weer een beetje uit m'n lichaam aan het gaan (word weer wakker met een boner :P). Begon aan het einde van m'n blast een beetje limp dick verschijnselen te krijgen, maar na een weekje trok dat vanzelf weer bij. Ik ben van plan om nog tot half januari ongeveer te cruisen, m'n waardes te laten checken, en als alles in orde is weer een blast te gaan doen.

Ik sta atm op een kilo of 92 @9%, vocht is redelijk beperkt gebleven met deca en sta er dus redelijk oke bij nu. Nu wil ik eigenlijk nog een bulk blast doen (wel clean), alleen weet niet wat ik wil. De opties waar ik zelf aan zit te denken zijn als volgt:

Tren : word m voorlopig even niet, gains waren chill alleen heb me na tren echt 4 maanden zwaar kut gevoeld.
Deca : kom ik net vanaf, dus wellicht dat ik npp eens wil proberen.
Bold : geen ervaring mee, lijkt me leuk om eens te proberen echter lees ik verschillende verhalen.
Primo : ben ik me erg in aan het verdiepen, wellicht op 400/600mg ew met 500mg test/sust ew
Mast : geen ervaring mee, ben acne gevoelig maar op 200mg wil ik t best eens proberen te stacken
Dbol : altijd lekker om te kicken, waarschijnlijk deze blast weer :)
Oxy : wel intresse, enkel is t tering veel vocht dus mwaaaaa... liever niet, maar sta er we open voor
Winny : geen ervaring mee, wil t in een cut kuur wel eens proberen.

Igf1-lr3 : redelijk in verdiept, lijkt me 4 weken op af wel leuk om eens te proberen
Ghrp 6 : nog veel aan t lezen, dus nog geen oordeel.

Wil graag weer overstappen naar sustanon, enkel de vraag of dit mogelijk is gezien ik op test-e zit nu. Graag kundig advies hierin vanwege schommelingen in bloed waar ik geen zin in heb. Voel me lekkerder op sustanon, zit tussen m'n oren wss maar vind t lekkerder :P.

Ik zit voor nu dus te denken aan :

sus/mast/primo
sus/deca/primo
sus/npp
sus/bold

Heeeeeeeeel misschien hihg test / low tren , maa voorkeur gaat uit naar geen tren :).




Ik hoop op wat leuke reacties van mensen met ervaring in een van deze kuren. Onzin reacties zijn welkom, en roid rages zijn gezellig ( haha ). Effe zonder gein nu, hoop op wat support en goed onderbouwde reacties / kuren. Werkse allemaal vandaag en ben benieuwd of er wat uit komt!

I'm out.

AestheticFreak
 
600-1000bold
500-750 sust
500primo

Wat betreft bold, valt voor de een erg goed en de ander vindt het helemaal niks. Proberen dus. Vond het zelf echt top, lekkere shape, altijd vol en natuurlijk ronde schouders :D
De honger kan natuurlijk ook geen kwaad

Primo geeft je ook een toffe shape mits real natuurlijk... blijf je wat hoger in androgenen.

Test zou ik zo hoog mogelijk inzetten. Top libido en lekker kilo's pakken. Zeker als libido je wat uitmaakt. Voel me persoonlijk altijd echt een blije gup op high test. Altijd een goed gevoel

Igf zat ik zelf ook aan te denken om een poging aan te wagen, beter te betalen dan hgh. Alleen met proberen kom je hierachter natuurlijk, mocht je voor een langere periode aan igf willen zou ik zoeken naar igf-des. En dan na trainen in getrainde spiergroepen zetten ivm receptorgevoeligheid.

Denk dat deze combi je prima gains zal geven icm een mooie shape en minimale mentale bijwerkingen!

Wat betreft orals vond ik anadrol op een laag vp veeeel effectiever dan dbol. Kreeg er echt een monstershape van, helemaal vol en ramvol met aders. Werkt natuurlijk niet als je niet clean eet. Maar dat geld ook voor dbol

Had persoonlijk evenveel bloat van dbol als van anadrol icm clean voeding

-lean gains
-feel good
-prima shape
 
600-1000bold
500-750 sust
500primo

Wat betreft bold, valt voor de een erg goed en de ander vindt het helemaal niks. Proberen dus. Vond het zelf echt top, lekkere shape, altijd vol en natuurlijk ronde schouders :D
De honger kan natuurlijk ook geen kwaad

Primo geeft je ook een toffe shape mits real natuurlijk... blijf je wat hoger in androgenen.

Test zou ik zo hoog mogelijk inzetten. Top libido en lekker kilo's pakken. Zeker als libido je wat uitmaakt. Voel me persoonlijk altijd echt een blije gup op high test. Altijd een goed gevoel

Igf zat ik zelf ook aan te denken om een poging aan te wagen, beter te betalen dan hgh. Alleen met proberen kom je hierachter natuurlijk, mocht je voor een langere periode aan igf willen zou ik zoeken naar igf-des. En dan na trainen in getrainde spiergroepen zetten ivm receptorgevoeligheid.

Denk dat deze combi je prima gains zal geven icm een mooie shape en minimale mentale bijwerkingen!

Wat betreft orals vond ik anadrol op een laag vp veeeel effectiever dan dbol. Kreeg er echt een monstershape van, helemaal vol en ramvol met aders. Werkt natuurlijk niet als je niet clean eet. Maar dat geld ook voor dbol

Had persoonlijk evenveel bloat van dbol als van anadrol icm clean voeding

-lean gains
-feel good
-prima shape
Thanks voor je input maat! Ga dit zeker meenemen in m'n keuze!
 
Anyone else? :)
 
Ben benieuwd maat, ik volg
 
ga denk ik mn volgende blast weer test bold mast doen. op de een of andere manier minder vocht dan nu, op test mast tren, terwijl ik 400gr kh lager zit. twijfel ook een beetje aan mn gear helaas.. Bold bouwde imo niet zo;n dikke massa maar echt die delts en stierennek waren geweldig. Kon 6000kcal eten en nog een ingevallen koppie hebben, lekkere kaaklijn hou ikwel van. Twijfel ook op eens npp te pakken met sust en wat mast om wat droger te bouwen
 
Ik geil letterlijk en figuurlijk op en door high test only. Gram test met evt een KS?
 
Wat is je doel? Cutten of bulken. Als je doel bulken is.. Probeer je vp iets verder naaronder te krijgen dan 9%.

Ik weet niet of je bekend bent met MENT oftewel trestolone acetate. Moet een hele fijne bulker/rebound aas zijn. Zelf nog nooit gebruikt maar een maat me zit er nu aan en hij maakt toch wel extreme sprongen moet ik zeggen.

Trestolone met een low dose test en mast/primo en je hebt een hele mooie clean bulk.

Wat daann zegt is ook een super kuur. Zit nu zelf aan de bold en je moet het wat tijd geven om de volledige voordelen ervan te zien. Mooie look, uithoudvermogen en eetlust gaat omhoog. Primo ook niet bekend mee, maar ook hier hoor je alleen maar goeie verhalen over. Maar voor alles geld zorg dat je goeie kwaliteit gear krijgt. Vooral bij een primo die heel vaak wordt gefaked.
 
Wat is je doel? Cutten of bulken. Als je doel bulken is.. Probeer je vp iets verder naaronder te krijgen dan 9%.

Ik weet niet of je bekend bent met MENT oftewel trestolone acetate. Moet een hele fijne bulker/rebound aas zijn. Zelf nog nooit gebruikt maar een maat me zit er nu aan en hij maakt toch wel extreme sprongen moet ik zeggen.

Trestolone met een low dose test en mast/primo en je hebt een hele mooie clean bulk.

Wat daann zegt is ook een super kuur. Zit nu zelf aan de bold en je moet het wat tijd geven om de volledige voordelen ervan te zien. Mooie look, uithoudvermogen en eetlust gaat omhoog. Primo ook niet bekend mee, maar ook hier hoor je alleen maar goeie verhalen over. Maar voor alles geld zorg dat je goeie kwaliteit gear krijgt. Vooral bij een primo die heel vaak wordt gefaked.
Ik kuur eigelijk nooit meer zonder bold :P
 
Fijn middeltje he?:p ik ben er ook echt zeer over te spreken. Sides zijn heel mild, mooie look en lean steady gains. Ook nog eens voor beide doelen goed te gebruiken.
Jep werd tijdens cut op dnp en 150mcg t3 ook niet flat misschien dat het door de bold kwam :)

Goal kuur is 2gram bold 2 gram test en 1 gram tren ooit :P
 
Wat is je doel? Cutten of bulken. Als je doel bulken is.. Probeer je vp iets verder naaronder te krijgen dan 9%.

Ik weet niet of je bekend bent met MENT oftewel trestolone acetate. Moet een hele fijne bulker/rebound aas zijn. Zelf nog nooit gebruikt maar een maat me zit er nu aan en hij maakt toch wel extreme sprongen moet ik zeggen.

Trestolone met een low dose test en mast/primo en je hebt een hele mooie clean bulk.

Wat daann zegt is ook een super kuur. Zit nu zelf aan de bold en je moet het wat tijd geven om de volledige voordelen ervan te zien. Mooie look, uithoudvermogen en eetlust gaat omhoog. Primo ook niet bekend mee, maar ook hier hoor je alleen maar goeie verhalen over. Maar voor alles geld zorg dat je goeie kwaliteit gear krijgt. Vooral bij een primo die heel vaak wordt gefaked.
ik zit er ook aan wel in me cut dan.. maar ga er meer door in me rebound weken :D (de trest he.. de shredded gaat er uit maar heb nog 2 vials met trest only)
 
En 10kg bloedverdunners hahahaaha :p
Ik neem meestal aspirine elke avond als ik geen orals gebruik^^
Zit al een tijd op bold en bloeddruk is nog altijd perfect neem ook een maagzuurremmer maar die zouden het effect van bloedverdunners sterker maken ..
 
Wat is je doel? Cutten of bulken. Als je doel bulken is.. Probeer je vp iets verder naaronder te krijgen dan 9%.

Ik weet niet of je bekend bent met MENT oftewel trestolone acetate. Moet een hele fijne bulker/rebound aas zijn. Zelf nog nooit gebruikt maar een maat me zit er nu aan en hij maakt toch wel extreme sprongen moet ik zeggen.

Trestolone met een low dose test en mast/primo en je hebt een hele mooie clean bulk.

Wat daann zegt is ook een super kuur. Zit nu zelf aan de bold en je moet het wat tijd geven om de volledige voordelen ervan te zien. Mooie look, uithoudvermogen en eetlust gaat omhoog. Primo ook niet bekend mee, maar ook hier hoor je alleen maar goeie verhalen over. Maar voor alles geld zorg dat je goeie kwaliteit gear krijgt. Vooral bij een primo die heel vaak wordt gefaked.
Tanks voor je input maat. Ik ga even googlen naar MENT, las er vd week toevallig ook iets over. Mijn doel is inderdaad om te bulken, dus kan me wel goed vinden in je advies. Waarschijnlijk pak ik eerder een bold/primo/npp/mast stack dan MENT, omdat ik me graag eerst verdiep in een AAS voor ik m pin. Thanks man, ik neem je advies mee in m'n uiteindelijke keuze.
 
Test + NPP

Laatste weken NPP eruit gooien en MT erin :)
Ja lekker man hahahahaha. Ga wss KD met dbol of oxy, dus MT afsluiten gaat mn lever niet chill vinden i guess. Tenzij jij donor bent:goodidea:
 
Jammer dat je geen tren wil, 100mg Tren A pd voor 10 weken en je groeit wel :):p
 
Jaa opzich ging ik rete hard op tren, enkel was de dip zwaaaar klote, zowel mentaal als libido. Zeg nooit nooit hoo
 
Back
Naar boven