Fitness Seller

B.D.F.P.F. Belgisch kampioenschap 25/04/09 Stekene (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

idd, een minimum staat er meestal overal. In u klasse zou het 280,5 kg moeten zijn voor nieuw Belgisch Record. Ik denk dat het een probleem is van meerdere federaties... (Nu IPF miss niet). Kleine organisatie, tis hoe je het beziet. 60 atleten bij een bench is idd niet zoveel. Maar wel (met NABBA ook?) de enige organisatie in België met raw wedstrijden...

@ snoob, vergeet niet dat hitchen niet mag, maar dat wist je wss al wel...

haha ik deadlift 270kg zonder hitch, ik zou sowieso niet meedoen met een deadlift lager dan 300kg raw.
 
Marc Goovaerts zie ik zo verschijnen op t filmpje...
heb t nog niet bekeken
ja ik bedoel diegene die het filmpje gepost heeft.
Idd Marc Goovaerts, beer van een vent en heel vriendelijk.

haha ik deadlift 270kg zonder hitch, ik zou sowieso niet meedoen met een deadlift lager dan 300kg raw.
Waarom zou je niet meerdoen met een deadlift onder de 300 kg.
Nog 10,5 kg voor het BR, zoveel is dat nu ook weer niet
 
als je iets doet moet je het goed doen, BR verbreken met 0,5kg is maar gay. Als je het verpletterd met 20kg is het zoveel leuker :)
 
als je iets doet moet je het goed doen, BR verbreken met 0,5kg is maar gay. Als je het verpletterd met 20kg is het zoveel leuker :)

true! Voordeel in mijn klasse. Vanaf nu lukt het nog maar als ik 24 ben moet ik Benni Verbeke zijn records gaan verbreken :rolleyes: good luck to me!:D
 
was mijn eerste wedstrijd ook ...
en aangezien ik mijn eerste beurt verknald had en ik niks op het spel wilde zetten , vroeg ik maar 0.5 Kg meer ... ik had nog nooit meer dan 130 Kg met stop geduwd .

140 kg zonder stop lukt me , maar laat ik hem ff liggen op me borst , tjah , dan blijft hij daar xD
 
Back
Naar boven