XXL Nutrition

B&F fatburn stack VS Oxyelite logje

Bezoekers in dit topic

Heren. Vandaag was het dus zover, heb me gewogen (3X vandaag en dan het gemiddelde genomen) en een vetmeting gedaan (eveneens 3X met gemiddelde). De resultaten dan....

Tromgeroffel...

13.1% @ 93.4 kg. Met andere woorden: 2.2% vet kwijt en 4.1kg lichaamsgewicht kwijt. Al bij al een redelijk goed resultaat vind ik, maar ook weer niets speciaals. Dit is ongeveer hetzelfde resultaat als vorige maand.

Ik moet dus concluderen dat Oxyelite geen zichtbaar extra effect heeft op mijn vetverbranding. Erg spijtig is dat. Op gebied van energie levering was ik er wel tevreden over, zeker op het begin wanneer er nog geen gewenning was.
 
Zo hey, vandaag eindelijk nog eens kunnen squatten zonder pijn in mijn gewrichten! Ik neem al een tijdje Glucosamine, Chondroitine en MSM van body en fit en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Daarvoor nam ik alleen maar glucosamine, maar dat hielp niet veel. Ik dacht altijd dat het aan mijn techniek lag, maar dat blijkt dus niet zo te zijn :D

Vandaag ook tijdens de workout Fast Dieet genomen. Het bevat vooral ingrediënten die je helpen afvallen, maar ook wat dingen die je energie geven. Ik voelde duidelijk dat ik wat meer energie had, maar niet echt overdreven. Niet te vergelijken met Oxyelite in ieder geval. Maargoed, dat boeit eigenlijk ook niet zo, het is een vetverbrander en geen PWO. Ben benieuwd naar de resultaten in ieder geval. CLA en carnitine dus ook mee begonnen.
 
Laatst bewerkt:
Gewenning voor fast dieet is nu ook zeer merkbaar, ik voel er amper nog iets van. Nouja, het gaat ook niet echt over de energie rush natuurlijk, als het maar vet verbrandt!
 
Tot hoe ver ben je van plan te cutten? Bepaald gewicht of BF %?
 
Nog even een update. Ik merk toch wel een klein verschil wat betreft vetverbranding. Ik verlies niet echt meer gewicht, maar ik merk wel dat ik meer vet verlies. Een vetmeting heb ik nog niet gedaan, maarja, de spiegel liegt natuurlijk niet :) de B&F fatburning stack lijkt dus zeker wel te doen wat het moet doen. Enige spijtige vind ik dat Fast Dieet niet zo veel energie geeft, maar dat kun je eigenlijk niet als negatief punt bekijken aangezien het ook niet echt claimt dat te doen. Het is een fatburner, geen energy booster.
 
Back
Naar boven