XXL Nutrition

B&F? Goedkope goede whey etc.? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar als je nu andere merken koopt bij B&F? De prijzen bij hun zijn altijd net iets lager, of halen ze hier ook vanalles mee uit?

Andere merken kan je gewoon kopen. Ze halen er niets mee uit.

Eigen merk halen ze verder ook niets mee uit, maar door het soort grondstof en de toevoegingen en bewerkingen tot eindproduct blijft er niet over wat ze op de etiketten claimen.
 
Goed koop is duurkoop heb ik wel eens gehoord.
 
Ilyasse heb nooit gezegd dat dit overal zo bij is :P
 
Niet altijd waar, ik doe mijn boodschappen soms bij de Aldi/Lidl :trollface:
En deze winkels (vooral lidl) heeft meestal een betere kwaliteit van de producten dan a merken. Of in ieder geval gelijkwaardig
 
Ik haal nu vooral ON en/of BSN producten, wel bij B&F omdat die gewoon goedkoper zijn.
 
ON is gewoon keiharde kwaliteit, maar voor een hoge prijs. Waarom mensen BSN kopen is voor mij een raadsel, zo heel goedkoop is het niet als je kijkt naar wat er in zit en dit vergelijkt met labtests van andere vergelijkbare producten van andere merken/webshops. Geloof overigens dat BSN t.z.t. ook wel een keer door de mand valt met onjuiste labels...
 
ON valt (ja kan er niks aan doen) bij B&F opzich wel mee. Vindt de Caseine vanille echt ontzettend lekker. Van normale whey heb ik de aardbei variant en die is ook heel goed te doen. Van BSN heb ik momenteel alleen AminoX en No-Xplode. Verder geen supps daarvan.
 
ON valt (ja kan er niks aan doen) bij B&F opzich wel mee. Vindt de Caseine vanille echt ontzettend lekker. Van normale whey heb ik de aardbei variant en die is ook heel goed te doen. Van BSN heb ik momenteel alleen AminoX en No-Xplode. Verder geen supps daarvan.

Kun je iets zeggen over de smaken van ON Gold Standard, wat smaak betreft zoek ik iets wat in de buurt komt van strawberry milkshake van B&F's whey perfection.

Klopt ook weinig van: http://www.supplementlabtest.com/tests/stikfstofanalyses-reddit-usa-brands Ik zou alleen nog maar gaan voor een geteste whey.

Dat heeft natuurlijk niets met B&F van doen verder.
 
Hoezo is ON "keiharde" kwaliteit. ON is prima, maar niet meer dan dat.
 
ON Mocca Cappuccino is qua smaak by far the beste Whey die ik ooit geproefd heb(Ondertussen zijn dat de meeste smaken van XXL, MyProtein en vroeger ook Body en Shit). Maar dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit. Vanille-Kaneel van XXL is ook enorm goed en daarvan weet je in ieder geval zeker dat de kwaliteit goed is.
 
Kun je iets zeggen over de smaken van ON Gold Standard, wat smaak betreft zoek ik iets wat in de buurt komt van strawberry milkshake van B&F's whey perfection.

Dat heeft natuurlijk niets met B&F van doen verder.

Ik vind de smaken van ON heel zuiver en goed, structuur is ook ontzettend fijn. De strawberry milkshake is wat voller volgens mij.
 
Hoezo is ON "keiharde" kwaliteit. ON is prima, maar niet meer dan dat.
Omdat zij met al hun verschillende soorten producten altijd goed uit (onafhankelijke) tests zijn komen; niet alleen met hun whey producten dus maar ook bijv. omega 3 visolie (en laat dit nou net een product zijn waar bizar veel mee gerotzooid wordt, of zeer slechte kwaliteit van in omloop is). Zijn wat dat betreft te vergelijken met NOW, Controlled Labs, etc. en dan zit je dus echt bij de top.
 
Uit welke onafhankelijke testen komt ON er dan goed uit?
 
Net omdat ON altijd zo goed uit alle tests komt, wil ik van dit merk zoveel mogelijk producten opnemen als ik volgende winter terug aan de bulk begin.
ON is voor mij een prima merk!
 
Ga gewoon kip en biefstuk eten ben je daar vanaf :P
 
Nogmaals, waar zijn die testen dan van ON? Ik kan alleen maar een paar stikstofanalyses vinden.

Of gaan we allemaal roepen dat het goede kwaliteit is voor reclamedoeleinden?
 
Back
Naar boven