AndroidHealthClinic

B&F shake als maaltijdvervanger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DutchAno

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2015
Berichten
150
Waardering
29
Lengte
1m73
Massa
78kg
Hoi iedereen,

Sommigen kennen mij misschien al en wisten dat ik veeeeeel te weinig at zonder me echt zwak te voelen of whatever.

Nu vroeg ik me af of dit komt doordat ik eiwitshake neem in de middag als een maaltijdvervanger. Ipv brood die ik meenam naar school drink ik nu een Smart Protein shake leeg van B&f die imho wel lekker vult. Alleen bevat die maar 90 calorieen waardoor ik dus altijd ver onder mijn calorieen zit.

Het laatste wat ik wil is dat ik dadelijk niet meer afval terwijl er nog degelijk wat af kan en door te weinig calorieen te eten kan dit nu eenmaal gebeuren (van wat ik heb gevonden op internet iig)

Als het afgeraden wordt ga ik of een nieuwe shake zoeken die wel als maaltijdvervanger geziet wordt of ik ga iets vinden wat niet te prijzig is en.makkelijk is om mee te nemen naar school :)
 
Hoi iedereen,

Sommigen kennen mij misschien al en wisten dat ik veeeeeel te weinig at zonder me echt zwak te voelen of whatever.

Nu vroeg ik me af of dit komt doordat ik eiwitshake neem in de middag als een maaltijdvervanger. Ipv brood die ik meenam naar school drink ik nu een Smart Protein shake leeg van B&f die imho wel lekker vult. Alleen bevat die maar 90 calorieen waardoor ik dus altijd ver onder mijn calorieen zit.

Het laatste wat ik wil is dat ik dadelijk niet meer afval terwijl er nog degelijk wat af kan en door te weinig calorieen te eten kan dit nu eenmaal gebeuren (van wat ik heb gevonden op internet iig)

Als het afgeraden wordt ga ik of een nieuwe shake zoeken die wel als maaltijdvervanger geziet wordt of ik ga iets vinden wat niet te prijzig is en.makkelijk is om mee te nemen naar school :)
Brinta,olijfolie en pindakaas erdoor pleuren
 
Brinta,olijfolie en pindakaas erdoor pleuren
Ben laatste tijd idd aan het experimenteren met havermout en pindakaas, bevalt opzich wel alleen is pindakaas zo moeilijk mee te nemen, of ik moet shakes maken voor ik vertrek... (de poeder doe ik er pas in als ik het neem nml)
 
En waarom een maaltijd vervanger ipv gewoon een maaltijd? Een shake is ter aanvulling zit idd weinig kcal in.
Kunt toch gewoon brood meenemen oid.
 
En waarom een maaltijd vervanger ipv gewoon een maaltijd? Een shake is ter aanvulling zit idd weinig kcal in.
Kunt toch gewoon brood meenemen oid.
Het liefst eet ik geen brood meer, ben ik van af gestapt toen ik 5-6 maanden geleden begon met sporten en dieeten... Maar zoals iemand voorheen al zei zou brinta kunnen, dan neem ik wel havermout. 1 portie havermout is ook gewoon een maaltijd lijkt me en door mijn shake heen heeft me dit wel voldoende energie.
 
Is niet hardcore.
Tjah, ik kan brood missen dus waarom niet? en net als dat bodybuilders zo dedicated mogelijk willen zijn met bulken cutten en gainen, wil ik dedicated zijn om mijn doel te behalen, is daar wat ergs aan?
 
Neem shake naast je maaltijd.
 
Tjah, ik kan brood missen dus waarom niet? en net als dat bodybuilders zo dedicated mogelijk willen zijn met bulken cutten en gainen, wil ik dedicated zijn om mijn doel te behalen, is daar wat ergs aan?
Nee maar wel raar dat je dedicated bent en daarom brood vermijdt en een maaltijdvervanger shake wilt nemen?
Dan ben je niet dedicated genoeg om inplaats van een shake een maaltijd te nemen.
Iets kunnen missen en vervangen door iets uit een zak/emmer vind ik niet iets kunnen missen.
 
Brood is niet eens zo slecht voor je.. sterker nog het is goed om je honger te stillen op sommige momenten.. broodje pindakaas af en toe kan heus wel zonder enkele problemen. Zolang je onder je dagelijks onderhoud blijft val je af
 
Back
Naar boven