AndroidHealthClinic

B&F strikes back

Bezoekers in dit topic

mladen

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
23 jan 2017
Berichten
454
Waardering
70
Ik koop weleens wat A-merk spul bij B&F als deze in de aanbieding is. Maar de laatste tijd is de service gewoon om te janken. Zodoende een paar keer een kritische relevante opmerking geplaatst.

Vandaag via PM op Facebook:

BF: Hoi xxxxxxx, Ik zie dat je een goede klant bent, iets wat we uiteraard erg waarderen! Echter valt me ook op dat je geregeld berichten stuurt en posts plaatst met een pessimistische insteek. Zou je kunnen uitleggen waarom dit is? Om onduidelijkheden de wereld uit te helpen. ^ Bart

MLADEN: Ik ben een realist en geen pessimist. En waarom zou ik niet kritisch mogen zijn?

BF: Ik zeg uiteraard niet dat je niet kritisch mag zijn, maar de opmerkingen welke je plaatst, hebben vaak niets te doen met de Facebook post. Je weet dat we goed bereikbaar zijn via PM's, dus mijn verzoek is om de kritische vragen te stellen via deze weg. Zo houden we de Facebook posts ook schoon.

MLADEN: Dus er mogen geen kritische vragen openbaar worden gesteld? Geef me een paar concrete voorbeelden want ik zie het zelf namelijk anders.

BF: Dit zeg ik niet om een discussie aan te gaan, de Facebook posts worden gebruikt als reclame. We zijn per PM nou eenmaal gemakkelijker te bereiken en hiermee houd je onze Facebook 'schoon'. Gewoon een verzoek vanuit mijn kant.

MLADEN: Als het alleen om reclame gaat en PM de communicatiemiddel is dan verbied het zetten van posts. Ik vind dit niet een samenhangen verhaal. Spreek je ook mensen aan iets positiefs plaatsen in een post die ergens anders over gaat?

MLADEN: Wel een eerlijk antwoord geven.

BF:Zolang een reactie op een post relevant is, is het niet van belang of een reactie positief of negatief van aard is. Nogmaals, dit is niet om een discussie aan te gaan, dit is puur een verzoek om de communicatie optimaal te houden en onze Facebook te gebruiken waarvoor het bedoeld is. Het valt me gewoon op dat je (zeker de laatste weken) meer dan eens reacties/vragen plaatst onder posts, welke beter in PM kunnen worden afgehandeld. Dit om een onnodige openbare discussie te voorkomen, deze escaleren namelijk snel. Daarnaast kunnen we je via PM uitgebreider te woord staan.

Raar gedoe dit. Ik kap er met deze gasten en ook voor de A merken.
 
LOLbroek zegt:

Je verdraait mijn woorden een beetje. Ik verzoek je om vragen gewoon via PM te behandelen, net zoals ik dat andere klanten verzoek. Hiervoor zijn PM's bedoeld, contact tussen twee partijen. Facebook posts zijn reclame materiaal, geen middel voor gesprekken zoals deze. 'Je mond dichthouden' is niet wat ik van je vraag. Integendeel. Ik heb in het systeem voldoende voorbeelden welke ik kan aankaarten, maar het zal een welles-nietes verhaal worden op die manier. Nogmaals, het is een verzoek. Geen aanval of voer voor discussie.

Met voorbeelden komt ie niet...
 
Ja jongen, dat doen ze toch al jaren, die reviews van hun, op de site zijn ook alleen positieve, worden niet direct erop gezet, maar na goedkeuring.
Paar maanden geleden was je zo enthousiast over ze, begrijp je het nu?
Allemaal censuur, dat bedrijfje zou het goed doen in een land als Rusland of Turkije.
 
Heeft die gozer toch een beetje gelijk, als je hier een topic aanmaakt, ben je wel een zeiker. Want daar ben je nu weer op uit
 
Back
Naar boven