MuscleMeat

Breaking News B&F verkocht!

Bezoekers in dit topic

Als ik je goed begrepen heb twijfel je zelf aan het geleverde bewijs?
Supplementlabtest.com vind ik niet echt een betrouwbaar en onafhankelijk bron. Het spijt me maar het ruikt net zo naar bedrog als de tests van B&F zelf. Het is maar net welke je zelf gelooft.
 
Het is jou visie. Jij kan net zo goed bewijzen dat god niet bestaat als zij dat het wel zo is.
Klopt, maar ik kan ook niet bewijzen dat jij op dit moment niet wordt genomen door onzichtbare kabouter. Los daarvan, B&F heeft aantoonbaar mensen misleid door producten te verkopen die niet overeenkwamen met de voedingswaarde op het etiket.
 
Maar statistisch gezien is de kans groter dat die 1% het aan de verkeerde kant heeft ipv. andersom.
Als de testen betrouwbaar zijn dan nog is het het woord van een paar consumenten tegen het bedrijf met een grote klantenkring, die overigens ook nog alles geloven wat ze lezen.
 
Supplementlabtest.com vind ik niet echt een betrouwbaar en onafhankelijk bron. Het spijt me maar het ruikt net zo naar bedrog als de tests van B&F zelf. Het is maar net welke je zelf gelooft.
Ten tijde van de eerste tests bestond supplementenlabtests nog niet, dit initiatief is daar uit tot stand gekomen. Daarnaast kan je de labs gewoon bellen om te verifiëren of de tests kloppen.
 
B&F is destijds ook redelijk (voor hun doen) door het stof gegaan hoor, als die testen allemaal zo onbetrouwbaar zijn, dan hadden ze het destijds wel anders aangepakt. Maar nee ze kwamen met een mea culpa, was de schuld van hun supplier en vervolgens stond er overal lab tested op hun producten.
 
Dus feitelijk een non issue waarbij ze nu een goed product leveren toch? Iedereen kan fouten maken...
 
20% minder een non issue? :roflol:
 
20% minder een non issue? :roflol:
Dus? Ze hebben hun leven gebeterd. En daarnaast geloof ik dat het heel goed kan dat de inkopers daar geen flauw idee hadden van wat ze hebben ingekocht en dat de leverancier de boel aan het belazeren was. Het is uiteraard wel hun fout dat ze op dat moment paniek voetbal spelen ipv. dat ze het diepgaand uitzoeken. Meer dan dat valt er niet echt te verwijten vind ik.
 
Dus? Ze hebben hun leven gebeterd. En daarnaast geloof ik dat het heel goed kan dat de inkopers daar geen flauw idee hadden van wat ze hebben ingekocht en dat de leverancier de boel aan het belazeren was. Het is uiteraard wel hun fout dat ze op dat moment paniek voetbal spelen ipv. dat ze het diepgaand uitzoeken. Meer dan dat valt er niet echt te verwijten vind ik.
Het is niet alleen bij de whey fout gegaan he? Vergelijk het bedrijf eens met XXL die standaard om de zoveel tijd batches laat testen zodat ze weten dat ze ook daadwerkelijk verkopen wat ze op het label beweren.
B&F is ook lang niet het enige bedrijf die aan amino spiking heeft gedaan, zouden al die bedrijven daar niets van geweten hebben? Dan ben je wel erg naïef als je dat denkt.
 
Dus? Ze hebben hun leven gebeterd. En daarnaast geloof ik dat het heel goed kan dat de inkopers daar geen flauw idee hadden van wat ze hebben ingekocht en dat de leverancier de boel aan het belazeren was. Het is uiteraard wel hun fout dat ze op dat moment paniek voetbal spelen ipv. dat ze het diepgaand uitzoeken. Meer dan dat valt er niet echt te verwijten vind ik.

Als je een product verkoopt ben je verantwoordelijk voor dat product. XXL zei ten tijde van het schandaal dat ze batches testen die ze binnen krijgen. Ze konden ook zo rapporten overleggen. Ze hadden wel eens dingen afgekeurd van hun leverancier. Muscle Meat laat hun producten ook testen. En je zal nooit weten of het een verzonnen excuus is of de waarheid helaas.
Nadat ze zelf testen op hun site publiceerden kwamen er weer testen op het forum welke aantoonden dat er minder percentage inzat, wel iets verbeterd. Ik weet het niet. Het blijven allemaal momentopnames, helaas kan je als consument niet makkelijk controleren wat je koopt in dit geval.
 
En laten we niet het DBB lid vergeten die opeens van de aardbodem verdwenen was met zijn testen. :roflol:
 
Als je een product verkoopt ben je verantwoordelijk voor dat product. XXL zei ten tijde van het schandaal dat ze batches testen die ze binnen krijgen. Ze konden ook zo rapporten overleggen. Ze hadden wel eens dingen afgekeurd van hun leverancier. Muscle Meat laat hun producten ook testen. En je zal nooit weten of het een verzonnen excuus is of de waarheid helaas.
Nadat ze zelf testen op hun site publiceerden kwamen er weer testen op het forum welke aantoonden dat er minder percentage inzat, wel iets verbeterd. Ik weet het niet. Het blijven allemaal momentopnames, helaas kan je als consument niet makkelijk controleren wat je koopt in dit geval.
Dit is het dus. De inkopers hebben geen reden om in het begin aan de leverancier te twijfelen want anders zouden ze nooit daar inkopen. Of ze moeten bewust hebben gekozen om de boel te belazeren wat ik niet geloof.
Tevens hebben ze het niet getest omdat niemand klaagde. Misschien naïef om je leverancier te vertrouwen. Je wilt als bedrijf zelf ook dat iemand je vertrouwt. En wat er daarna gebeurde is geschiedenis. Ik geloof zelf wel in tweede kansen.
 
Ik heb het ook niet over een tweede kans of geloven, maar als je achter je product staat zorg je dat de kwaliteit gegarandeerd is. Amino spiking is een techniek die al jaren bekend is, als je in deze business werkt weet je dit en controleer je dit. Je roept niet voor niet op je site dat je de nr1 bent en dat je de hoogst mogelijke kwaliteit levert en weet ik veel wat voor slogans. Ik persoonlijk kies op basis van dat feit liever een ander bedrijf, een bedrijf die niet alleen kwaliteit beloofd, maar ook al het mogelijke doet om kwaliteit te leveren.
 
Dit is het dus. De inkopers hebben geen reden om in het begin aan de leverancier te twijfelen want anders zouden ze nooit daar inkopen. Of ze moeten bewust hebben gekozen om de boel te belazeren wat ik niet geloof.
Tevens hebben ze het niet getest omdat niemand klaagde. Misschien naïef om je leverancier te vertrouwen. Je wilt als bedrijf zelf ook dat iemand je vertrouwt. En wat er daarna gebeurde is geschiedenis. Ik geloof zelf wel in tweede kansen.
Tweede kansen wel, maar derde en vierde kansen niet. Nadat bekend werd dat ze nu wel getest hadden en de formule aangepast en weet ik veel wat, kwam er daarna nog meer shit naar boven. Tsja dan is het voor mij wel klaar hoor. Enige keer dat ik daar nog weleens wat bestelde is omdat XXL het product niet kon leveren.
 
Dus? Ze hebben hun leven gebeterd. En daarnaast geloof ik dat het heel goed kan dat de inkopers daar geen flauw idee hadden van wat ze hebben ingekocht en dat de leverancier de boel aan het belazeren was. Het is uiteraard wel hun fout dat ze op dat moment paniek voetbal spelen ipv. dat ze het diepgaand uitzoeken. Meer dan dat valt er niet echt te verwijten vind ik.
Zij geven de specificaties aan de leverancier. En hebben het productieproces de qcps gewoon niet in orde, ook te zien bij de vit d.
 
Laten we ook vooral bodylab niet vergeten, na slechte resultaten vertrokken zij met hun staart tussen de benen van het forum zonder enig commentaar
 
Supplementlabtest.com vind ik niet echt een betrouwbaar en onafhankelijk bron. Het spijt me maar het ruikt net zo naar bedrog als de tests van B&F zelf. Het is maar net welke je zelf gelooft.
Ben je aan het trollen of ben je mentaal uitgedaagd?
 
B&F kwam met 'alternative facts' en bijna iedereen trapte er in...
 
Back
Naar boven