XXL Nutrition

@B.O.S - Arnold Classic "figure" pics (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by bestoldschool
smerig? wel erg sterk uitgedrukt.
wat is er smerig aan dan?

nou voor de sport is het toppi, maar om als vriendin te hebben! Nee dank je.. net of je met een vent in bed ligt maar dan met een vrouwen hoofd, meestal gaan die ook al op een man lijken.
maar dat is mijn persoonlijke mening.

Miss fitness ofzo tja vind ik andere koek, als het maar neit allemaal super hard is en mannelijk.
 
Smerig is een beetje sterk overdreven Elmar.

Je vind het niet mooi das heel wat anders toch ?

RESPECT voor allemaal zou ik zeggen.

En als we het dan toch over smerig hebben :D dan vind ik jouw avatar wel 'smerig' dat is totaal buiten proporties.

Maar zoals ik al eens eerder heb gezegd - zijn beslissing ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Hehehe smerig... synthol is smerig ;)
 
Originally posted by admin
.... Hehehe smerig... synthol is smerig ;) ....

Kleine 'toevoeging' misbruik van synthol is smerig ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Lol als posing oil vind ik het ook smerig die vette troep op je lichaam :D
 
Originally posted by smalluser
Smerig is een beetje sterk overdreven Elmar.

Je vind het niet mooi das heel wat anders toch ?

RESPECT voor allemaal zou ik zeggen.

En als we het dan toch over smerig hebben :D dan vind ik jouw avatar wel 'smerig' dat is totaal buiten proporties.

Maar zoals ik al eens eerder heb gezegd - zijn beslissing ;)

Groet Smalluser :thumb:

Dat zei ik ook, voor de sport vind ik het toppi! echt en heb ik respect ervoor, maar voplgens mij begrijp je me toch wel,
maar ik noem het smerig en misschien wat te overdreven, maar dat vind jij! :p en die avatar tja idd buiten proporties, maare gen zin om een andere avatar erop te zetten. :devil:
 
Originally posted by Elmar
maar om als vriendin te hebben! Nee dank je.. net of je met een vent in bed ligt maar dan met een vrouwen hoofd, meestal gaan die ook al op een man lijken.


Eeeehh je realiseert je wel dat die vrouwen er niet het hele jaar zo uitzien en meestal zelfs niet de hele week??
Die wedstrijden zijn moment opnameswaar de figure/fitness dames er goed uit moeten zien op dat tijdstip.
Bekijk diezelfde dame 4 uur na de wedstrijd eens...

Miss fitness ofzo tja vind ik andere koek, als het maar neit allemaal super hard is en mannelijk.

Dit ging even over de FIGURE dames die er minder hard uit (moeten) zien als de FITNESS dames. Dus ik begrijp je niet helemaal...
 
Originally posted by bestoldschool


Eeeehh je realiseert je wel dat die vrouwen er niet het hele jaar zo uitzien en meestal zelfs niet de hele week??
Die wedstrijden zijn moment opnameswaar de figure/fitness dames er goed uit moeten zien op dat tijdstip.
Bekijk diezelfde dame 4 uur na de wedstrijd eens...

Ja ik weet toch neit hoe ze eruit zien een week later. Maar goed ik blijf dit toch mooier vinden (lichaam):

[Abeelding niet meer beschikbaar]

of dit:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

of dit:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Maar die miss figures zijn altijd mooier als dit:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Originally posted by bestoldschool
Dit ging even over de FIGURE dames die er minder hard uit (moeten) zien als de FITNESS dames. Dus ik begrijp je niet helemaal...

En waarschijnlijk heb ik ze dan door elkaar gehaald, ik verdiep me nooit in die vrouwen competities.
 
Bij foto 2 ??? waar meet je nou ook alweer de bovenbeen omvang precies :(

Groet Smalluser :thumb:
 
Die heeft aardig wat krachtpatsers nodig om haar uit bed te tillen!
 
Het word eens tijd dat sommige mannen hun persoonlijke voorkeur voor vrouwen opzij zetten en de pro dames hier op sportief vlak beoordelen.

Dit is het pro fitness/bodybuilding forum niet het coïtus of playboy forum!
 
ja maar alsi k mijn mening niet mag geven en als ze gaan door drammen!
 
Dat soort discussies kunnen via PM :)
 
Die Monica Brant heeft wel minder mooie vormen bij haar lies (daar in de buurd :)). Komt waarschijnlijk omdat ze zo enorm droog is, maar dat vind ik wel lelijk! Voor de rest erg goede prestaties! Maar ik moet zeggen dat ik het met Elmar eens ben :)
 
vies goor hoe dat onderste wijf er uit ziet
 
Back
Naar boven