AndroidHealthClinic

@B.O.S - Arnold Classic "figure" pics (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eind mei doet ze mee aan de Night of the Champions in New York.
Ze staat dan op het podium met oa de vrouw van Milos Sarcev (Milamar Flores Sarcev)
Milos zelf maakt daar ook zijn debuut na zijn operatie dus deze vent gaat wel even mee naar NYC!! :hedbang:

Ze is 2 weken geleden begonnen met dieten en trainen voor de wedstrijd.
Al haar trainingen moeten in 30-35 minuten klaar zijn.
Dieet is superstreng en ze klaagt de hele tijd dat ze moe is en iets meer zout zo willen hebben. Dus weer dieetje aanpassen.
Volgens mij is ze wel op schema :clap:

Nu maar hopen dat de jury haar een kans geeft bij de vergelijkingen, want dat is ook een politiek getouwtrek daar... :sad:
 
Originally posted by bestoldschool
Eind mei doet ze mee aan de Night of the Champions in New York.
Ze staat dan op het podium met oa de vrouw van Milos Sarcev (Milamar Flores Sarcev)
Milos zelf maakt daar ook zijn debuut na zijn operatie dus deze vent gaat wel even mee naar NYC!! :hedbang:

Ze is 2 weken geleden begonnen met dieten en trainen voor de wedstrijd.
Al haar trainingen moeten in 30-35 minuten klaar zijn.
Dieet is superstreng en ze klaagt de hele tijd dat ze moe is en iets meer zout zo willen hebben. Dus weer dieetje aanpassen.
Volgens mij is ze wel op schema :clap:

Nu maar hopen dat de jury haar een kans geeft bij de vergelijkingen, want dat is ook een politiek getouwtrek daar... :sad:

coel ga je zelf ook mee naar nyc?
 
Prachtig om naar te kijken maar als meissie van me, neeh wordt denk een beetje TE bruut
 
als je hun mannelijke gezicht bedekt.... ja.
 
Toch vind ik de fitnes dames ook elk jaar een beetje gespierder worden.

Ter vergelijking, de meeste fitnes dames zijn nu al bijnagespierder als Rachel McLish, de eerste Ms O
 
Originally posted by KaLe
als je hun mannelijke gezicht bedekt.... ja.

:sad: gaan we weer :sad:

3xl: de meeste dames zijn in mijn ogen al gespierder dan R.Mc Lish.
Kijk eens naar Adela F, Jenny H, Jenny W, Lena J en Kelly Ryan.
 
Originally posted by bestoldschool


:sad: gaan we weer :sad:


Yep, BOS,

Die discussie over het wel of niet mooi vinden van deze vrouwen wordt om de zoveel maanden opnieuw gevoerd.
 
Back
Naar boven