AndroidHealthClinic

B says Goodbye (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hé man welkom terug :hello: we hebben je gemist :bawling: Blijf je nou bij ons? :heart:
 
Big Steve zei:
Hé man welkom terug :hello: we hebben je gemist :bawling: Blijf je nou bij ons? :heart:

JA natuurlijk.. Wat is het lang geleden zucht.. Goed om jullie nog es allemaal te horen..


:hello: Dandyman
:hello: RobG
Bart :hello:
:hello: Big Steve
:hello: Zoutzak
:hello: Crocodillion
:hello: Purple
:hello: Oli
:hello: Bodyman
:hello: Frenkpie

admin en de hele dbbcrew :hello:
 
Welkom terug Bracke!!
(Oom Oli)
 
Hey die Bracke man, goed om je weer terug te zien!!! Kom maar eens op met die sterke verhalen van je! Je zou toch wel het 1 en ander hebben meegemaakt in die 3.5 maanden of niet? Hoest met de vriendin? Nog steeds dikke mik? Was ze mee geweest? Hoest met de massa? Kilo's gegained?
 
Hey Bracke!!! welcum back!!! :D

idd we hadden het toevallig gister nog over je :)
 
welkom terug bracke !!!! :D we hebben je gemist !
 
Dankje brothers..

Tja idd.. Heb heel wat meegemaakt, maar veels te veel om het allemaal te vermelden. Je kent het wel; uitgaan te eten, fuiven, strandwandelen, zonnen, mensen leren kennen, bodybuilden... Maar eigelijk RobG heb ik echt niet veel speciaals meegemaakt hoor..

Wat de fysiek betreft.. 3 maand Sicilie is een ramp voor mn fysiek geweest.. Ik ging zo lekker voor de 3 maand weet je nog? 6kg in die 3 maand voor Sicilie..

Daarginds valt niets te eten hoor, het is een ware ramp voor de echte bodybuilder. De magere melk kost er al snel 2Euro de fles, waarschijnlijk omdat ze nog manueel aan de uiers gaan hangen zuigen, weet ik veel :dunno:

kwark kennen ze niet, havermout ook niet echt.. De term "Mager" moet er nog uigevonden worden.. Je vind er niets dan vettig eten..

Wat de koolhydraten betreft.. Tja dan ben je in een paradijs beland.. Elke dag spagheti, lasagna, pizza... Tja ik kon het niet laten..

Jullie zien vast een vatsige bracke nu al voor de ogen maar neen hoor.. De schade valt best goed mee, althans... Ben 2kg, 3kg spiertjes bijgekomen om die tijd.. Weeg dus nu momenteel 79kg sochtends.. Vetpercentage is nauwelijks gestegen, of zelfs niet gestegen, ik mer geen verschil..
 
nu ben je weer trug in NL en weer flink aan de ijzers dan hier en weer aan de magere proteine rijke producten :thumb:
 
Ey bracke, was je eigenlijk al op de hoogte dat Oli en bodyman gebanned zijn? En dat the_ur de DBB contest gewonnen heeft?

Ga jij nu maar eens snel wat bakken magere kwark en wat pakken brinta op eten!!!
 
en is ie verdomme nog offline he!!!

wat heb je nu in godsnaam te doen na 3,5 maand afwezigheid dan hier niets te doen?:D
 
Die jonge heeft wel lef... beetje 3,5 maand r uit naaien en dan terug komen en niet ff 3 dagen non-stop online zijn... Neej, meneer taait'm r gewoon meteen WEER uit! :D
 
idd, de vlegel. waar haalt ie t lef vandaan!!

de deugniet
schobbejak
doerak
kwajongen
belhamel
boefje
ondeugd
ploert
schavuit
vlerk
:)
 
Back
Naar boven