MuscleMeat

B says Goodbye (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Hallo iedereen,

Vannacht is de nacht.. 03.00 u uit het bedje, mhhhhh, 10 uur lange rit naar genova met de auto.. Daar de boot nemen, 24u op de middelandse zee dobberen met als final destination Sicily..

Daar ga ik, daar blijf ik, voor 3 maanden lang :) Wat me wel tegenvalt is dat ik het board moete missen, en mn bb'bro's natuurlijk.. De 24k verbinding moet namelijk nog uitgevonden worden in Sicilie.. Vandaag is hte dus mn laatste dag op het board, misschien wel tot 03.00 vanacht...
Ik ga jullie iig allen heel hard missen,

Arriverdertci,
:wave: :wave2:

En uuh, rock on everybody :lifter: :lifter: Keep on pumping that Iron!!! :lifter:

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
hoop dat je het er naar je zin gaat hebben, hoewel dat ik er niet erg aan twijfel

:)

Vooral niet vergeten de meiden niet met rust te laten!

:D


enne zoek maar een cybercafé in de buurt, kun je zo nu en dan eens bijlezen en posten natuurlijk

:wave2:
 
Originally posted by bart82
enne zoek maar een cybercafé in de buurt, kun je zo nu en dan eens bijlezen en posten natuurlijk:wave2:

psies! ik ben donderdag terug gekomen van Sicilië en ze hebben in de kleinste plaatsjes (aan de kust) zelfs een aantal internetcafe's dus af en toe moet je het board nog kunnen checken.

Geweldig eiland dat Sicilië...ik heb me er uitstekend vermaakt, mooie vrouwen (vooral in Catania), mooi landschap en aardige mensen! en heb ook een qym gezien dus trainen moet je er ook nog kunnen doen!

veel plezier iig!!!

is het voor je werk of echt vakantie?

groeten Ramón
 
See ya soon!
 
Originally posted by ramonovietsj


psies! ik ben donderdag terug gekomen van Sicilië en ze hebben in de kleinste plaatsjes (aan de kust) zelfs een aantal internetcafe's dus af en toe moet je het board nog kunnen checken.

Geweldig eiland dat Sicilië...ik heb me er uitstekend vermaakt, mooie vrouwen (vooral in Catania), mooi landschap en aardige mensen! en heb ook een qym gezien dus trainen moet je er ook nog kunnen doen!

veel plezier iig!!!

is het voor je werk of echt vakantie?

groeten Ramón

Wat die internetcafeetjes betreft.. Catania is al redelijk toeristisch aan het worden, maar daar verblijf ik nu eenmaal niet.. Ik verblijft ergens tegen Cefalu, misschien gaan we ook eens naar Taormina, lijkt heel mooi te zijn :)

ps: Het is pure vakantie hoor... Niets werken.. Lekker relaxen.. ;)
 
Heel veel plezier m8!!! :thumb:

ps. ik verwacht wel een verslag als je terug komt ;)
 
Originally posted by KaLe
Heel veel plezier m8!!! :thumb:

ps. ik verwacht wel een verslag als je terug komt ;)

Zal ik zeker doen.. :D
 
Yo m8, heeeel veeeeel plezier daar!!! Ik hoop dat je een goede keuze hebt gemaakt omtrend je vriendin (you know what i mean :)!) en daar een onvergetelijke tijd hebt!!!

Kom eens checken op dit board en als je terugkom weeg je verdomme 4 kilo meer!!! En dat is geen vet! :D

Spreek je later, mzzzzls
 
have fun m8 ! we'll miss ya too :)
 
Cool man Sicilie, veel plezier :thumb:
 
Lucky bastard! :D
Veel plezier in het zonnige italie.
 
Ik verwacht ook zekers een heel mooi verslag Bracke.
en dat j dat dan tikt met een aantal armen die flink zijn toegenomen. dus niet relaxen daar maar trainen zult gij.

hoe dan ook B;) , ik hoop nog wel t een en ander tussendootr te horen want anders zullen wij je niet meer accepteren mocht je na 3 maanden doen alsof je niet bent weggeweest:rolleyes:

have fun en pics zijn uiteraard wel leuk om t verslag meer leesplezier te geven.:wave: :wave2:

ik hoop je vanavond nog wel ff te spreken

ohja, je hoeft niet te verwachten dat we ondertusen je karma bij gaan spekken dus je moet aardig weer je best doen als je terug bent:D
 
HAVE FUN BRACKIE!

Sicilië, ik wiiiiiiilll teruggg, mooiste deel van Italië naar mijn mening na Florence!

Denk nog eens aan mij als je daar met je glaasje Granite zit ;-)

Cya
 
Drie MAANDEN op Sicilië? Eh, wat is daar zo interessant dat je er zo veel tijd wilt doorbrengen?
Voor heel het land, soit! Maar OK, het is jouw keus..

Heel veel plezier daar, enne laat wat van je horen via een van de vele internet cafés!

Espi
 
have fun!
hoop dat je aan me zult denken als ik volgende week me examens maak.. :)
 
stuur je me nog een kaartje?
 
Back
Naar boven