AndroidHealthClinic

Baan aannemen of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

voor het geld hoef je het niet te laten
 
Je moet doen wat je leuk vind, in dat geval. Ik neem aan dat dat niet het enige aanbod is?

Tja, ik heb nog wat sollicitaties te gaan alleen het probleem is dat ze volgende dinsdag van mij willen horen of ik het doe ja of de nee. Echt irritant.
 
Tja, ik heb nog wat sollicitaties te gaan alleen het probleem is dat ze volgende dinsdag van mij willen horen of ik het doe ja of de nee. Echt irritant.

Ga dan lekekr onderhandelen. En zeg dat je meerdere opties hebt, en ook met 1 of 2 anderen in onderhandeling bent. Willen ze je graag hebben, komen ze met wat leuks over de brug. Zo niet, zoek je verder, en heb je weer wat ervaring in solliciteren!
 
Ga dan lekekr onderhandelen. En zeg dat je meerdere opties hebt, en ook met 1 of 2 anderen in onderhandeling bent. Willen ze je graag hebben, komen ze met wat leuks over de brug. Zo niet, zoek je verder, en heb je weer wat ervaring in solliciteren!

Tja, ik heb al gezegd dat ik nog wat sollictaties te gaan heb. En ze vroegen mij wanneer ik mijn laatste sollicitatie had. En stond toen op volgende maandag. Ik heb er dus volgd. maandag nog een.

En onderhandelen was volgens hun niet meer mogelijk. Toen ze het salaris aanboden zeiden ze dat het niet de bedoeling was dan er nog onderhandeld kon worden. De vraag is natuurlijk of dat ze dat bluffen of echt menen.
 
Aan de ene kant denk ik shit als ik hem afwijs is het zonde en misschien een gemiste kans en aan de andere kant denk ik laat ik nog wat verder kijken en wellicht kom een nog een bedrijf tegen wat echt bij me past.
 
Tja, ik heb al gezegd dat ik nog wat sollictaties te gaan heb. En ze vroegen mij wanneer ik mijn laatste sollicitatie had. En stond toen op volgende maandag. Ik heb er dus volgd. maandag nog een.

En onderhandelen was volgens hun niet meer mogelijk. Toen ze het salaris aanboden zeiden ze dat het niet de bedoeling was dan er nog onderhandeld kon worden. De vraag is natuurlijk of dat ze dat bluffen of echt menen.

Je moet het zo zien. in principe heb je niets te verliezen. de vraag naar CE'ers is goed te noemen. Verpruts je het, ga je naar de volgende. Je zei toch al dat je niet weet of je het helemaal ziet zitten? Dan zou ik de kans wagen
 
Yo guys,

Ik ben zoals jullie misschien weten net klaar met mijn studie CE (commerciële economie) en ik ben nu een beetje aan het bekijken wat ik wil gaan doen. Ik ben door een uitzendbureau benaderd voor een baan. 2 gesprekken gehad en ze willen mij hebben. Ik wil niet teveel uitwijden over wat het is want stel je voor dat iemand meeleest van het bedrijf :p maar het is niet helemaal mijn ding maar waarschijnlijk wel een goede basis om mee te beginnen om uiteindelijk door te groeien als accountmanager (intern of extern). Het is vrij cijfergericht terwijl ik meer een buitendienstfunctie ambieer. Maar om mee te beginnen een solide basis. Ik ga 2200 euro bruto per periode verdienen. Dat is zo'n 2380 bruto per maand. Op zich niet heel slecht als starter toch? Wat zal ik doen? Gewoon aanpakken en dan verder blijven kijken of verder blijven zoeken? En wat vinden jullie van het salaris? Is het wat of te weinig?


Ik vind je salaris zeker niet slecht als beginner ??? Weet niet goed waar je dat haalt? Het is mss niet jouw ideaaljob momenteel, maar welke andere aanbieding heb je verder? Werk is werk, en ik zou toch verlopig gaan werken in afwachting van iets beters, tenslotte krijg je alvast je eerste ervaringen...

Moest je echt nog twijfelen kan je natuurlijk een hoger startloon vragen, 2500 bruto bijvoorbeeld, en hopen dat het oke is, maar persoonlijk vind ik dat al veel voor een starter. Indien niet zoek je uiteindelijk toch iets anders, er is genoeg werk in die sector (één van de vele redenen waarom ik volgend jaar bedrijfsmanagement ga studeren)...
Ik veronderstel dat het een richting is van 3 jaar en een beetje te vergelijken is met bedrijfsmanagement in België of hoe moet ik dat juist situeren?

Maar met zo'n uitzendbureau, ik veronderstel dat je dan geen contract van onbepaalde duur krijgt en dus evengoed daar maar een maand of 2 kan werken?
 
mager loon?? hij is starter! Mooi salaris voor een starter hoor. Ik denk dat sommigen een beetje in een fantasiewereld leven, wanneer ze denken dat je na een goede opleiding meteen een mega salaris krijgt.


Inderdaad. :o

Het is wel zo dat zo'n loon wel goed stijgt na verloop van tijd.
 
Ik vind je salaris zeker niet slecht als beginner ??? Weet niet goed waar je dat haalt? Het is mss niet jouw ideaaljob momenteel, maar welke andere aanbieding heb je verder? Werk is werk, en ik zou toch verlopig gaan werken in afwachting van iets beters, tenslotte krijg je alvast je eerste ervaringen...

Moest je echt nog twijfelen kan je natuurlijk een hoger startloon vragen, 2500 bruto bijvoorbeeld, en hopen dat het oke is, maar persoonlijk vind ik dat al veel voor een starter. Indien niet zoek je uiteindelijk toch iets anders, er is genoeg werk in die sector (één van de vele redenen waarom ik volgend jaar bedrijfsmanagement ga studeren)...
Ik veronderstel dat het een richting is van 3 jaar en een beetje te vergelijken is met bedrijfsmanagement in België of hoe moet ik dat juist situeren?

Dat is het ook juist. Ik heb al bedragen als 1950 euro bruto en 2250 euro horen vallen maar 2380 is al behoorlijk goed te noemen.
 
aanpakken natuurlijk!!!

Het is altijd beter om te solliciteren vanuit een al werkende situatie. Je verdient al geld, kan rustig kijken naar DE baan die bij je past. En voor je volgende werkgever staat het ook beter als je al werkt. Daarnaast doe je meer werkervaring op.
Het maakt toch niets uit als je na 2 weken weg gaat omdat je een betere baan hebt gevonden.

Het salaris is ook niet slecht te noemen voor een starter.
 
Dan zou ik zelf niet proberen er meer uit te krijgen. Tenslotte stijgt je loon zelf al na de eerste maanden dacht ik? Kijk dan maar al eens uit naar iets wat je leuker vindt desnoods.

Nuja, neem mij (gezien mijn leeftijd :D) maar niet teveel op mijn woord :D.
 
aanpakken natuurlijk!!!

Het is altijd beter om te solliciteren vanuit een al werkende situatie. Je verdient al geld, kan rustig kijken naar DE baan die bij je past. En voor je volgende werkgever staat het ook beter als je al werkt. Daarnaast doe je meer werkervaring op.
Het maakt toch niets uit als je na 2 weken weg gaat omdat je een betere baan hebt gevonden.

Het salaris is ook niet slecht te noemen voor een starter.

Tja, maar het staat ook niet zo goed op je cv als pas 2 a 3 weken werkt bij een bedrijf en dan al weer weg wilt :D
 
Zou ik zeker doen! Als je er een goede basis mee hebt met goede perspectieven.....
Via een uitzendbureau is alleen maar beter, want het vergemakkelijkt je onderhandelingspositie, wanneer ze je zelf in dienst willen nemen, omdat ze dan het "tarief" van het uitzendbureau niet meer hoeven te betalen.

Aan de andere kant, zou je er zo mee kunnen stoppen via een uitzendbureau en/of ze kunnen voor jou ander werk zoeken.;)
 
Tja, maar het staat ook niet zo goed op je cv als pas 2 a 3 weken werkt bij een bedrijf en dan al weer weg wilt :D

gewoon niet vermelden? Het is toch niet relevant
 
gewoon niet vermelden? Het is toch niet relevant

tja, in dat geval zou ik het ook niet vermelden. Misschien valt het allemaal wel mee. Er wordt veel met excel gewerkt en juist daar ben ik nog niet zo goed in. :p Ik heb gezegd dat ik dat wel beheers :D Even een spoedcursus nemen denk ik. Iemand een idee hiervoor?
 
Ik zou er ook gewoon voor gaan. Misschien is het helemaal de juiste job voor je en krijg je net als die anderen een vaste aanstelling. Als je het niets vind, kun je gewoon weer snel pleite gaan. Dat is een voordeel van werken voor een uitzendburo! Nadeel is inderdaad dat ze van jouw salaris mee eten....

Succes
 
Hehe, ik heb wel wat voor je smoothmold denk ik.

In mn laatste jaar nu hebben we zo'n website met allemaal leermodules voor powerpoint en excel, mooi uitgelegd enzo.

Ik zal het straks eens opzoeken als je dat wilt ;)
 
Hehe, ik heb wel wat voor je smoothmold denk ik.

In mn laatste jaar nu hebben we zo'n website met allemaal leermodules voor powerpoint en excel, mooi uitgelegd enzo.

Ik zal het straks eens opzoeken als je dat wilt ;)

Zou je mij die ook kunnen sturen?:D
 
aanpakken natuurlijk!!!

Het is altijd beter om te solliciteren vanuit een al werkende situatie. Je verdient al geld, kan rustig kijken naar DE baan die bij je past. En voor je volgende werkgever staat het ook beter als je al werkt. Daarnaast doe je meer werkervaring op.
Het maakt toch niets uit als je na 2 weken weg gaat omdat je een betere baan hebt gevonden.

Het salaris is ook niet slecht te noemen voor een starter.

Het beste antwoord tot dusver!! Gewoon doen kerel, en ondertussen gewoon blijven uitkijken.;)

Tja, maar het staat ook niet zo goed op je cv als pas 2 a 3 weken werkt bij een bedrijf en dan al weer weg wilt :D

Getuigt van ambitie.:D
 
Back
Naar boven