AndroidHealthClinic

Baard verven

Bezoekers in dit topic

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2011
Berichten
1.879
Waardering
115
Hallo.

Iemand hier ervaring met het verven van de baard?

Ik heb zelf bruin haar en bruine wenkbrauwen, maar m'n baard is vooral rood..

Nu heb ik http://www.menshairstyletrends.com/beard-coloring-guide/ gevonden en daar staat een stap voor stap plan, maar ben toch benieuwd of iemand hier ervaring heeft met het kleuren van de baard

Alle tips zijn welkom!

Thanks
 
Je baard verven? LOL
 
verf je wenkbrauwen ook rood
heb is gelezen dat griekse goden dat ook deden
 
Als ik een tip mag geven: niet doen:)
 
Omdat t best duidelijk te zien is als je je baard verft, lijkt me niet zo gewenst.

Als je je baard in dezelfde kleur als je haar verft dan is 't toch niet te zien? :)
 
Dr is ook spul om te zorgen dat je wimpers permanent donkerder worden. Geen idee wat het ook alweer was, en hoe het ook alweer precies zat, maar misschien is dat iets om naar te zoeken? Lijkt me zo'n gedoe om steeds je baard bij te werken.

Exit: oh dat waren oogdruppels om te zorgen dat je wimpers dikker werden en had als bijwerking dat het donkerder werd. Heb je dus niets aan lijkt me
 
Hou er rekening mee dat de haren van je ''baard'' wel anders zijn dan je hoofd.
Hoe je hier rekening mee zou moeten houden weet ik niet:p
 
Als je je baard in dezelfde kleur als je haar verft dan is 't toch niet te zien? :)

Klopt ja, maar dan moet je eerst de juiste kleur zien te vinden en laat dat nou net moeilijk zijn aangezien de kleur op de verpakking afwijkt van t resultaat.
Dan krijg je nog te maken met uitgroei en je moet oppassen dat je geen verfvlekken op je huid maakt.
 
Klopt ja, maar dan moet je eerst de juiste kleur zien te vinden en laat dat nou net moeilijk zijn aangezien de kleur op de verpakking afwijkt van t resultaat.
Dan krijg je nog te maken met uitgroei en je moet oppassen dat je geen verfvlekken op je huid maakt.

Wijkt de kleur alleen af bij je baard als je die gaat verven of ook gewoon op je hoofd?
 
Dr is ook spul om te zorgen dat je wimpers permanent donkerder worden. Geen idee wat het ook alweer was, en hoe het ook alweer precies zat, maar misschien is dat iets om naar te zoeken? Lijkt me zo'n gedoe om steeds je baard bij te werken.

Exit: oh dat waren oogdruppels om te zorgen dat je wimpers dikker werden en had als bijwerking dat het donkerder werd. Heb je dus niets aan lijkt me

Latisse/ bimatoprost bedoel je ?

mt-2 maakt je haar ook donkerder :rolleyes:
 
Wijkt de kleur alleen af bij je baard als je die gaat verven of ook gewoon op je hoofd?

Ook op je hoofd ja, t wordt nooit zoals op t pakje staat.
 
Ook op je hoofd ja, t wordt nooit zoals op t pakje staat.


Wat een hoop ellende lijkt mij dat dan.. blij dat mijn baard wel gewoon zelfde kleur is als mijn hoofdhaar.


Maar ik heb ook wel eens gehoord van een haarverf die na 6-8 wassen eruit gaat. Misschien is dat wel een mogelijkheid voor TS, kun je gelijk zien welke kleur het beste is.
 
Rode baarden zijn gruwelijk.
Houden zo :)
 
Back
Naar boven