XXL Nutrition

Baardgroei (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1992_2

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
4.062
Waardering
210
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
19%
...
 
Laatst bewerkt:
Je hebt geen testosteron.

Succes met je baard groei.
 
Ben 28 en heb ook haast niks. Wees blij dat je niet hoeft te scheren
 
*gniffelt*

*kriebeltje aan zijn baardje*
 
Dat is genetisch bepaald, hoewel ik wel meer borsthaar etc. heb gekregen sinds dat ik train, maar baardgroei heb ik sowieso wel.
 
ik heb wel lekker een baardje.
 
minder :wanker: meer :wl:
 
En waar bij een man normaal donshaar zit heb jij wel een baard zeker?
 
wees gelukkig, het is een rottigheid om je elke dag te moeten scheren. En had vandaag een wit shirt aan daar hangen nu rode bloedplekjes aan
 
Je kan wel normale testosteron hebben, maar minder DHT. Of je testo is te laag zodat er te weinig DHT kan omzetten. Maar heeft ook te maken met genen en wat voor huidtype iemand heeft.

Paar stevige androgene kuurtjes will do the trick :D

(Dit is geen advies btw, doe ermee wat je wil ;))
 
Of de gevoeligheid van de haarzakjes voor DHT is gewoon laag.
Dat betekent ook meteen dat je heel lang het haar op je hoofd blijft houden :)
 
Ik ben nog een aantal jaartjes ouder en heb hetzelfde 'probleem'. Zie het niet als probleem, maar geniet ervan dat je je niet zovaak hoeft te scheren..
 
Ik ben nu 18 jaar en heb vrijwel geen baardgroei ???

heb alleen van dat donshaar ofzo op de plek waar mijn snor hoort te zitten en een stuk of 10 haren op mijn kin :fuu:

kan dit aan mijn testosteron level liggen? hebben mensen met meer testo ook meer baardgroei? wil gewoon een baard :mad:

Had ik ook niet toen ik 18 was, pas toen ik 24 was kon ik echt zeggen dat ik baardgroei had
 
ur genes sucks, waarschijnlijk converteert testesteron in jou lichaam meer in estidol dan in dht feels bad for u man
 
Back
Naar boven