Fitness Seller

Baarduitval,ervaringen?

Bezoekers in dit topic

bartman

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 mrt 2004
Berichten
2.729
Waardering
486
Goeie avond beste forumleden. Ik heb de laatste maanden last van een stuk in mijn baard waar de haren uitvallen. Het is een soort van groeiende kale vlek,nog nooit voorgehad. Zijn er nog mensen die dit al meegemaakt hebben?

Ik ben 42 en zit momenteel in de cut, dacht misschien een tekort aan een bepaalde voedingstof of hormonale veranderingen. Loop ook al bijna anderhalf jaar met een fucking mondmasker op tijdens het werk dus dat zal het waarschijnlijk ook wat versnellen.

Afspraak met de dermatoloog staat zeker op het programma na mijn reis,maar ben toch benieuwd naar jullie ervaringen.

Laat maar horen!
 
Yep, maar bij mij was/is het door de dermatomyositis, zolang ik de ontstekingen onder controle kan houden heb ik geen last.
 
Yep, maar bij mij was/is het door de dermatomyositis, zolang ik de ontstekingen onder controle kan houden heb ik geen last.
Fuck zeg,heb het effe gegoogled en klinkt best serieus. Wat een kutziekte om te hebben. Nog geen symptomen gemerkt dus hopelijk is het dat niet.
 
Klinkt als alopecia areata.
 
Klinkt als alopecia areata.
Dit. Heb hetzelfde probleem gehad. Ben bij de dermatoloog geweest en kreeg een steroïden injectie op de plek. Daarna ook met een zalf insmeren 14 dagen. Daarmee groeide het bij mij na 2 a 3 weken langzaam weer terug.

Als ik merk dat er weer een plek begint te ontstaan, maak ik gelijk preventief een afspraak. Heb in totaal 4 behandelingen gehad en het is tot nu toe al 1,5 jaar weg ongeveer.
 
Laatst bewerkt:
Hier ben ik heel wat mee. Enorm bedankt voor jullie info.
 
Je zou je baard ook helemaal kunnen afscheren of zeg ik nou weer wat geks. Heb zelf de laatste tijd een baard en dat is eigenlijk best lastig.
 
Je zou je baard ook helemaal kunnen afscheren of zeg ik nou weer wat geks. Heb zelf de laatste tijd een baard en dat is eigenlijk best lastig.
Haha,ik ga gewoon om de 2 weken met de tondeuse over alles behalve de wenkbrauwen en vind het best handig 😉
Heb wel gemerkt dat het begint uit te breiden naar de rest van mijn hoofd dus zal scheermes worden,heb pas 9 november een afspraak bij de dermatoloog,crazy.
 
Back
Naar boven