XXL Nutrition

Baat bij dagelijkse stretches?

Bezoekers in dit topic

Maar probeer eens in een asian squat te zitten, volgens mij kunnen amper mensen dat
Ik ben geen mens geloof ik :roflol:
Heb dit altijd gekund...

OT: zelf heb ik wel profijt gehad bij yoga. Dan wel vinyasa. Vooral gericht op heupopeners. Voor squatten leverde dat wel voordelen op. Maar ik deed de yoga 1 a 2 keer per week en nooit voor een training. Vooraf aan het liften rustig even opwarmen met de stang.
 
Nog aan het kijken, maar is net nieuwe video en past wel bij dit onderwerp, dus deel het even

 
Ja dat heb je goed. Achterkant benen strechen, scheelt spanning op de onderrug spieren.
Via fietsfora vind je wel de juiste streches.
Inderdaad dat helpt goed, ik zet vaak gewoon mijn voet op tafel en ga dan met mijn bovenlichaam richting de tafel.
Ook benen zwaaien naar alle richtingen helpt goed.
Verder geen idee hoe dit soort oefeningen heten.
 
Nog aan het kijken, maar is net nieuwe video en past wel bij dit onderwerp, dus deel het even

Dit kan ik sowieso al de grond raken, zelfs tijdens bulk :')
 
Dit kan ik sowieso al de grond raken, zelfs tijdens bulk :')
Dat was niet de stretch die hij wou uitleggen :p Toonde paar rare oefeningen waarbij je zit en je benen omhoog doet ofzo, ga t niet proberen maar hij is wel slim dus zal wel wat werken
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Dat was niet de stretch die hij wou uitleggen :p Toonde paar rare oefeningen waarbij je zit en je benen omhoog doet ofzo, ga t niet proberen maar hij is wel slim dus zal wel wat werken
Nee ik zag het later toen ik het keek ipv de thumbnail :')
 
In de app GOWOD kan je vrij gemakkelijk kijken waar je nu staat qua mobiliteit, en er staan verschillende oefeningen om datgene aan te pakken waar jij baat bij hebt.

Dan is er ook nog romwod. Ik heb die nooit gebruikt, maar afhankelijk van is dat misschien een nog betere.

Kan zijn dat 't betaalde apps zijn, maar als je een beetje gaat googlen zijn er altijd vanndie actiecodes te vinden

Screenshot_20210707_053226_com.android.vending_edit_84579290002197.jpg

Screenshot_20210707_053231_com.android.vending_edit_84571898060011.jpg

Screenshot_20210707_053235_com.android.vending_edit_84564230753762.jpg

Nog aan het kijken, maar is net nieuwe video en past wel bij dit onderwerp, dus deel het even

Vreemdgenoeg hebben hele dikke mensen en oude vrouwtjes vaak hele flexibele hamstrings. Volgens mij is het voor beiden nogal moeilijk om te hurken, waardoor ze makkelijker op deze manier bukken. Zal wel een stukje gewoonte zijn, net als dat mensen in Aziatische landen vaak makkelijker lang gehurkt kunnen zitten?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210707_053226_com.android.vending_edit_84579290002197.jpg
    Screenshot_20210707_053226_com.android.vending_edit_84579290002197.jpg
    64,8 KB · Weergaven: 53
ik stretch elke dag na de training. Ik ben zó stijf, ik kan amper over mn schouder kijken als ik moet invoegen op de snelweg. Toen ben ik een paar maanden gaan stretchen maar ik vond dat ik maar weinig vorderingen maakte. Toen daarmee gestopt en toen merkte ik dat ik weer helemaal vast zat. Stretchen had blijkbaar toch veel effect gehad maar dat had ik niet door want ik ben altijd al zo aflexibel. Sinds ik op kantoor werk is het enorm achteruit gegaan en als ik niet stretch voel ik me totaal niet meer fit. Nu blijft het nog enigszins acceptabel.
 
Back
Naar boven