XXL Nutrition

Baat bij een chat channel?

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Ik vroeg me af, hebben mensen hier behoefte aan een chat channel? Zodat men ook live kan chatten. want dan ga ik ff aan het werk ermee :)
 
Ja, altijd leuk natuurlijk. :)
 
IRC met een eggdropje bedoel je? :)
 
Is hier ooit al geweest, werd maar weinig gebruikt. Meesten hier hebben toch msn...
 
Ah, een irc kenner ;) maar inderdaad, gewoon een irc channel ofzo. Alleenkrijgen we die bullshit weer over @'s enzo, dus ik vraag eerst even aan 1 van de admins of die het ok vinden.
 
Er was voorheen een chat op deze site... waarom deze weg is, weet ik niet.

(en ik durf er ook niet meer naar te vragen;) ....)

Later is er idd het een en ander geweest via irc. Qua niveau en bodybuilding ging het er niet echt op vooruit, trouwens.
 
gewoon mods en admin zijn dan operators, lijkt mij, toch? :)
 
We zouden het natuurlijk nog een keer kunnen proberen. Ik heb vroeger veel in irc channel gezeten en op een gegeven ogenblik heb je toch het idee in een soort van family terecht te komen. En het hoeft natuurlijk niet alleen over bb te gaan.

Ik hoor graag iets van de admins/mods.
 
Het idee lijkt me leuk maar ik denk dat 't BB niveau helaas dan zal gaan zakken en teveel een pretforum wordt. Ik moet bekennen dat ik ook vaker in Chat&Convo zit hoor...
 
op quakenet zitten al een hele tijd 2 bodybuilding channels :) #bodybuilding.uk en #bodybuilding
dat werkt ook goed
maar denk dat de meeste gebruikers van dit board het niet kennen (IRC)
 
psycho_b zei:
Het idee lijkt me leuk maar ik denk dat 't BB niveau helaas dan zal gaan zakken en teveel een pretforum wordt. Ik moet bekennen dat ik ook vaker in Chat&Convo zit hoor...

Als ik nu op een willekeurig moment op "nieuwe posts" klik dan is dit helaas ook al het geval, erg vaak.. alleen zo'n irc channel staat compleet los van het forum :)
 
Ja maar die mensen kennen we niet....tis leuker iemand te slappen die je kent :D
 
Yzord zei:
Ja maar die mensen kennen we niet....tis leuker iemand te slappen die je kent :D
:D

Ik ken er zelf wel een paar van, in het echt, bij mij uit de gym e.d. en van vroeger, maar daar heeft de rest inderdaad weinig aan :)
 
Heb heel lang op irc gezeten maar nu liever in de gym ;)
 
PeterV zei:
Heb heel lang op irc gezeten maar nu liever in de gym ;)

/me slaps PeterV with a large trout

tssk tssk.

irc rules :D
 
Heeft een tijdje meegedraaid op de site, maar het was alleen in het begin een succes. Kwam soms ook gezeik van omdat mensen zaken uit de chat meenamen naar het board.

Het kan prima werken, maar volgens mij bloed het wederom dood.
 
Lijkt me best leuk, maar anderzijds denk ik dat het gewoon amper gebruikt zal worden.
 
irc is sooo 2000 :no: ;)
 
Back
Naar boven