XXL Nutrition

Baat bij een chat channel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

doe wel mee dan denk ik... all1 niet vaak ;)
 
yeah laten we met zijn allen een botje erin gooien ;) dan lijkt het nog wat :D minimaal 20 clones? :D hehe :) is wel leuk idee, maar hoop dat het wat wordt :) count me in!
 
Yzord zei:
Ik vroeg me af, hebben mensen hier behoefte aan een chat channel? Zodat men ook live kan chatten. want dan ga ik ff aan het werk ermee :)
Is er al geweest, IRC en dan met java p de site

heeft paar weken succes gehad en dan kroop iedereen weer gezellig samen op het board en was de chat plots dood :)

Je kan een board niet combineren met een chat omdat de 2 manieren van online chatten elkaar niet aanvullen, dat hebben andere boards ook al ondervonden. (fitnessnet)

Maar als jij toch een onofficieel IRC kanaal (oid) wil opzetten dan ben je daar absoluut vrij in
 
Doen! Leuk idee imo. Set maar up yzord.
 
D. zei:
Er was voorheen een chat op deze site... waarom deze weg is, weet ik niet.

(en ik durf er ook niet meer naar te vragen;) ....)

Later is er idd het een en ander geweest via irc. Qua niveau en bodybuilding ging het er niet echt op vooruit, trouwens.

Omdat Nilsje daar permanent bezit van had genomen, or so. Dat werd indertijd iig geclaimd :rolleyes:
 
Vertel eens wat meer over nilsje MightyDuck. Ik heb zijn naam vandaag al 2x eerder horen vallen. Volgens mij betreft het hier een legendarisch persoon.
 
Verbannen leden lijken mij geen goed onderwerp om over te discusseren, en al helemaal niet in dit topic. ;)
 
Centaur zei:
Verbannen leden lijken mij geen goed onderwerp om over te discusseren, en al helemaal niet in dit topic. ;)

Als jij geen mod was en het daar allemaal kon lezen zou je maar wát graag zien dat ik het vertelde ;)

@huckfinn: Nilsje is een hufter en al tijden gebanned op elk forum waar 'ie komt :thumbup:

OT: Wat moeten we met een chat channel daar zit nooit iemand en het is een ontzettend saaie kale box. *** heeft wel een leuke chatroom, helaas kan ik daar om een of andere reden niet meer in. :mad:
 
Ik vind een chat een waardeloze bijwerking van het internet. Het is net als: Hier heb je het medicijn tegen jeukende ballen, MAAR je krijgt er wel haaruitval en rotte tanden van.
Ik zie echt totaal het nut er niet van in, maar goed dat is natuurlijk mijn mening. Ik vind een forum veel prettiger, waarbij je ook op elkaars reacties kunt reageren, zonder dat er finaal offtopic wordt gegaan (zo moet het eigenlijk) of eindeloos wordt doorgemekkerd over de meest stompzinnige dingen. Als ik dat wil doen, ga ik wel even naar het Gare Hanenhok en daar valt genoeg te lachen.
En als je meer wilt weten over elkaars mening of verder wilt discussieren kan dat via pm.
Ik zie een chatbox niet echt als een noodzakelijke aanvulling op het forum, maar het kan ook zeker geen kwaad denk ik!
 
Pff, chatten. Daar heb ik geen behoefte aan.
 
haha...

ik zei toch; ik durf er niet over te beginnen:D
 
buzzen.com :-) chat-united.com

:D
 
Haha we hebben een hele tijd zon chat gehad, vorig jaar, die was in t begin ff succesvol maar daarna was iedereen weg en zat alleen benchmarc er nog in en een andere kerel die kwam om gasten te versieren.
 
Man-Mountain zei:
Haha we hebben een hele tijd zon chat gehad, vorig jaar, die was in t begin ff succesvol maar daarna was iedereen weg en zat alleen benchmarc er nog in en een andere kerel die kwam om gasten te versieren.
:hornyna: :hornyna: :whip: :eyes:

rofl
 
lol @ mm

yzord zet 'm op joh :d

ik /j em ook dan :)
 
Ik val alleen op bejaarden, sorry.
 
MightyDuck zei:
Als jij geen mod was en het daar allemaal kon lezen zou je maar wát graag zien dat ik het vertelde ;)

@huckfinn: Nilsje is een hufter en al tijden gebanned op elk forum waar 'ie komt :thumbup:

OT: Wat moeten we met een chat channel daar zit nooit iemand en het is een ontzettend saaie kale box. *** heeft wel een leuke chatroom, helaas kan ik daar om een of andere reden niet meer in. :mad:
Als je het zonodig allemaal wilt vertellen aan een ander, doe het dan via PM, en niet in topics die hier niet voor bedoeld zijn. :thumbup:

En nee, er worden geen topics gemaakt die daar wél voor bedoeld zijn. :D
 
Back
Naar boven