XXL Nutrition

Babalu onslagen bij UFC (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja zo onsportief als de pest natuurlijk maar een schorsing was wel voldoende geweest imo.
 
schorsing was voldoende geweest vind ik ook
maar je kan natuurlijk niet goedpraten hetgeen hij gedaan heeft
dus ik leg me neer bij deze beslissing en hoop dat dit een teken is naar de anderen toe dat zulk gedrag echt niet kan
 
goede zaak, nu UFC verreweg de grootste org. is moeten ze het goede voorbeeld geven. Er zijn al genoeg vooroordelen over de sport.
 
ze hadden die choke al wat eerder moeten stoppen was duidelijk dat ie geen weerstand meer bood en er nooit uit zou komen....
 
wel enigsinds terecht ja
 
Mwah, een schorsing was in mijn ogen voldoende geweest. Tuurlijk is het niet goed dat je het doet, maar direct ontslaan gaat weer wat te ver imo.
 
van welk deel is dit want ik zelf volg UFC op de voet?heb erg veel delen gezien.laat maar heb het al kunnen vinden ufc 74.

lange schorsing en een afspraak voor onsportief gedrag er uit.was beter maar ik denk dat hij zeg maar het haasje is omdat ufc nu toch wel de pride heeft opgekocht en dat onsportief gedrag niet te toleren is.
 
vette match! :D lekker bloederig
 
goddamn bloed overal
 
Om de situatie in zijn context te schilderen, UFC is druk bezig met het sanctioneren van mma in alle staten van de VS, en het grootste "vooroordeel" tov mma is dat het niet meer is dan ordinair straatvechten waar regels aan hun laars gelapt worden.

Babalu is enkele weken geleden gearresteerd voor straatvechten, doet dan dit en gaat na de show er nog wat fier over zijn ook. Hij verdoet compleet het imago van propere sport dat ufc wil creeren, en dat kan dus niet meer door de beugel. Hij is nu een beetje het zwarte schaap, maar ja...
 
ik hou v boks en andere vechtsporten, maar dit is er voor mij over..
dit is geen gevecht, dit is gewoon een slachtpartij..
partij moest al veel langer stilgelegd zijn..
 
ik hou v boks en andere vechtsporten, maar dit is er voor mij over..
dit is geen gevecht, dit is gewoon een slachtpartij..
partij moest al veel langer stilgelegd zijn..

Bullshit omdat ie bloedt? Een snee in je voorhoofd bloedt nou eenmaal heftig.
 
ik hou v boks en andere vechtsporten, maar dit is er voor mij over..
dit is geen gevecht, dit is gewoon een slachtpartij..
partij moest al veel langer stilgelegd zijn..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven