Fitness Seller

Baby in huis

Bezoekers in dit topic

Zou geen liter melk per dag drinken maat.
En zou pindakaas er ook uithalen.

Toen mijn kleine nog snachts de voedingen nodig had, deden ik & mijn vriendin het om en om.
Dus de ene nacht sliep ik door, de volgende nacht sliep mijn vriendin door en gaf ik de voeding.

Anyway, geniet van het moment man, mooiste wat er is.
ligt er natuurlijk ook aan hoe diep je/jullie slapen
 
Hier ook gehad, gewoon paar weken doorbijten en slaap pakken waar je kunt. Zou gewoon je normale eetschema aanhouden en aanpassen als het echt nodig lijkt.

Dit! Ik zou op onderhoud gaan zitten.

En de eerste weken/maanden focus je op je kleine en daarna verleg je de focus weer meer richting de sport.
 
Mijn dochter wordt in juni 7 en wat ik toen deed is, ik ben gewoon gestopt met trainen en heb mij volledig gefocust op mijn gezin. Ik ben pas gaan trainen toen mijn dochter 3 was en kon uitleggen wat ik ging doen. Nu 4 jaar verder en ik zie er beter uit dan toen.

Vandaar dat ik er dus geen hoef :)
 
Vandaar dat ik er dus geen hoef :)
Waarom niet aan kinderen beginnen als je traint. Misschien krijg jij wel een makkelijk kind (of vreselijk). De mijne dacht een half jaar lang dat nacht dag was.
 
johnyjordaan moet geen kinderen krijgen als je ziet wat voor onzin hij verkoopt XD
 
Waarom niet aan kinderen beginnen als je traint. Misschien krijg jij wel een makkelijk kind (of vreselijk). De mijne dacht een half jaar lang dat nacht dag was.

ik wil er gewoon geen :) ik hoef met niks rekening te houden :)
 
ik wil er gewoon geen :) ik hoef met niks rekening te houden :)
Ik respecteer je mening en ga niet de goed heilig man uithangen. Ik wilde alleen weten of het trainen belet om kinderen te krijgen. Dat vind ik dus een non argument.
Ik wilde wel vader worden en heb nu een gezin met 1 dochter (vrouw wil niet meer).
 
Ik respecteer je mening en ga niet de goed heilig man uithangen. Ik wilde alleen weten of het trainen belet om kinderen te krijgen. Dat vind ik dus een non argument.
Ik wilde wel vader worden en heb nu een gezin met 1 dochter (vrouw wil niet meer).

Tuurlijk belet trainen niet om kinderen te hebben. Vind het dan ook stom om te stoppen met trainen of eender welke hobby tot je zoon/dochter een bepaalde leeftijd heeft.

Maar ieder zo zn ding.
 
Aub johnyjordaan niet proberen overtuigen om kinderen te krijgen. We hebben genoeg aan 1 exemplaar. Waarvoor dank :kiss:
 
Sommige baby's slapen binnen enkele weken door, sommigen (zoals de mijne) blijft onregelmatig slapen. Alle slaap pakken die je pakken kunt, anders kan het heel erg zwaar worden.
 
Wat dat betreft heb ik echt geluk...me zoontje sliep na een week door en daar is tot de dag van vandaag geen verandering in gekomen (wordt in juni 2)
 
@ TS: probeer dit eens aan je baby te geven,dit hielp na 2 dagen heel goed bij ons,baby sliep nooit door en na 2 nachten, na dit produkt gebruikt te hebben,sliep ze heel nacht door

Nestlé® Baby Cereals Good Night

f24aba0d636c19e04dd0b085544ea234.png


Een zuigflesje ideaal voor 's avonds.




De baby Cereals Good Night zijn ideaal voor het avondflesje van je baby.
Bovendien bijdragen ze tot de goede voedingsgewoonten van je baby.



Kenmerken & Voordelen
- Voedingsstoffen (ijzer, zink, vitamines A en C) die je baby dag na dag helpen om zijn natuurlijke weerstand te ondersteunen
- In een melkpapje of rechtstreeks in de gebruikelijke zuigfles van je baby

Ingrediënten
Granen 96,6% (gehydrolyseerd tarwemeel, tarwemeel, gerst-, rogge-, maïs-, havermeel), oligofructose, inuline, poeder van lindebloesem 0,5%, minerale zouten (calciumcarbonaat, ijzerfumaraat, zinksulfaat, kaliumjodide), Bifidus cultuur (BL), vitamines (C, E, niacine, B1, A, B6, foliumzuur, D), aroma (vanilline).

Allergenen
Mogelijke sporen van melk


Voedingswaarden
Gemiddelde analyse: Per 100 ml *% DRI Per portie melkpapje * %DRI Per portie in het zuigflesje *% DRI
Gemiddelde analyse:
Per 100 ml *% DRI Per portie melkpapje * %DRI Per portie in het zuigflesje *% DRI
Energie kJ/kcal 1641/387 859/204 891/212
Vetten g 1,7 5,5 6,7
waarvan verzadigd g 0,4 2,2 2,7
Koolhydraten g 81 33 33
waarvan suikers g 25 14 15
Vezels g 3 0,75 0,60
Eiwitten g 11 4,8 4,8
Zout g 0,10 0,12 0,14
Calcium mg 180 45% 166 42% 188 47%
IJzer mg 8 133% 3,6 59% 3,6 59%
Zink mg 1 25% 1,4 34% 1,6 40%
Jodium μg 60 86% 42,2 60% 46 66%
Vitamine A μg 300 75% 189 47% 202 51%
Vitamine D μg 8 80% 3,8 38% 3,8 38%
Vitamine E mg 4 3,1 3,4
Vitamine K μg
Vitamine C mg 65 260% 34 135% 35 140%
Thiamine mg 0,80 160% 0,39 78% 0,4 80%
Riboflavine mg
Niacine mg 6,5 72% 2,6 29% 2,5 28%
Pantotheenzuur mg
Vitamine B6 mg 0,25 36% 0,18 26% 0,20 29%
Biotine μg
Foliumzuur μg 70 70% 43 43% 46 46%
Vitamine B12 μg
*% van Dagelijkse Referentie Inname (DRI).
Inhoud: 250g


Vanaf 6 maanden.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Borstvoeding heeft de voorkeur natuurlijk.
 
Mijn zoontje is nu 14 maanden en wisselt regelmatig van ritme. De eerste maanden, het eerste jaar draait alles om de kleine maar ook om samen met je vrouw aan het gezinsleven te wennen. Allebei weinig slaap maakt het er over het algemeen niet gezelliger op :-)
Maar na de eerste maanden voelde ik wel dat ik ook meer tijd voor mezelf moest gaan maken. Alleen omdat ik ook full time werk wil ik zoveel mogelijk tijd met mijn kleine binkie doorbrengen. M.a.w. als jij voelt dat je moet training omdat je anders gek wordt, vooral gaan trainen want jij bent er zelf ook nog.

Wat voor mij goed werkt is om pas in de gym te duiken als de kleine op bed ligt. Kan ik daarvoor lekker met hem bezig zijn, daarna eten en trainen.
Ik kan in de gym hier ook op za en zo avond trainen en dit bevalt heel goed. Goed voedingsschema volgen met een kleine is ook prima mogelijk, alleen sta ik dan bijv. soms op za avond om 23.00 kip, gehakt, rijst, groente etc. te bakken/koken. Preppen van je eten is des te belangrijker nu!
Ook je trainingschema aanpassen, 5/6x per week trainen kan, maar zet alles onder druk want je vrouw wil tenslotte ook weleens een avondje naar een vrouwenfilm o.i.d :rolleyes:
3x per week full body zou dan een optie zijn, op jouw rustdagen kan de misses erop uit en heb je nog meer rust :cool:

Hoop dat je hier wat aan hebt en in ieder veel geluk en plezier met je kleine! Trainen is maar relatief t.o.v. van een kind/gezin maar zeker niet onbelangrijk net als alle hobby's die je voor jezelf doet.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Back
Naar boven