AndroidHealthClinic

Baby weights! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Eh, niet die van wateengedoe, maar een echte dus..

Voor mensen die thuis een baby, peuter of kleuter hebben..

Baby chest press: lie on your back with baby on your chest. Slowly straighten your arms, making baby fly, and slowly lower back to chest.

Baby leg extension. Sit in a chair, at the edge of the seat. have baby sit on your feet. Slowly straighten legs out to front, holding baby's hands. Works quads.

Baby squat. hold baby near chest or belly and, well, squat. Works well with a ply squat, too.

lay down on the floor, have baby on your tummy, with your knees bent. keep your shoulders and feet on the floor; lift the butt.

Put baby in carrier, sling or backpack and go for a walk. Walk briskly and laugh at all the silly people carrying one pound hand weights!

De dame in kwestie vroeg ook om suggesties voor andere oefeningen. :D
 
Baby squat, en dat noem jij geen baby weight? Baby dumbbell curls, dat is nog wel wat, maar moet je wel uitkijken dat ie niet uit je hand schiet :D

edit: misschien is husband squat iets voor die vrouw, hem gewoon op haar rug houden als bij paardjerijden en dan kniebuigingen ;)
 
LoL!!!

maar wat heeft et voor zin.. een baby weegt maar een paar kilo!
 
Originally posted by KaLe
LoL!!!

maar wat heeft et voor zin.. een baby weegt maar een paar kilo!
Dat dacht ik dus ook, vandaar die husband squat. Mja, een kleuter is alweer zwaarder, daar kun je vast nog wel goeie oefeningen mee doen :) Voordeel van baby weight lifting is wel dat het gewicht met je kracht meegroeit ;)
 
Ja het was op een lijnforum, niet op een KT-forum en de dame in kwestie had een baby die nu iets meer dan 11 kg weegt.

Espi
 
goeie oefeningen met dames.

Tja dan weet ik er zat, maar dat is meer cardio :D
 
ik wil altijd nog een keer donkey calf raises doen met een paar mooie jonge dames op mijn rug.. :D
 
Pffrtt, net als Arnold in Pumping Iron dan, werkelijk GEEN gezicht :D
 
:roflol: :roflol: :roflol:
Baby's zijn inderdaad wel wat licht !
Ik heb nog wel eens(op vakantie) met mijn dochters ge kleuter bankdrukt voor een beetje pump, maar deze wegen ook maar zo'n 15 kg dus werden wel setjes van tig keer !

ciao
 
Originally posted by wateengedoe2
Pffrtt, net als Arnold in Pumping Iron dan, werkelijk GEEN gezicht :D [/QUOTE

misschien geen gezicht maar lijkt we wel mooi..
 
Back
Naar boven