AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Sterkte, Succes, Geluk en wat dies meer zij :kiss:
 
knuffels babe, stay strong :heart:
 
Succes met trainen.

We zien je (hopelijk) snel weer terug. :)
 
Laatst bewerkt:
afgelopen week 2x getraind, dag 3 geskipt. tevens ook laatste week cutten dus vanaf volgende week weer wat hoger in kcal. van ~1650 naar ~1850.

het is zelfs m’n ouders opgevallen dat ik ben afgevallen dus dat is wel een teken dat de cut goed is verlopen :o afgelopen woensdag gewogen op 64,6kg. dat is precies 2 kg minder dan wanneer ik me weer herpakte op 4 feb.

ik ga dinsdag weer meten om einde cut aan te geven en dan beginnen met eten op onderhoud. ben benieuwd :D

verder gaat het wel oke gezien omstandigheden, iig beter dan verwacht. bedankt voor jullie lieve berichten :heart:
 
metingen

Screenshot 2019-03-08 at 10.29.59.png


overall wel blij, kg lijkt niet veel maar tbh is dat al vrij laag (vind ik) voor mijn lengte (1,82m) dus er had niet echt meer af moeten gaan. van mijn buik is veel afgegaan dus dat is wel nice en op foto's/wanneer ik zelf m'n benen aanspan zie/merk ik wel drastisch verschil (smaller, gespierder) dus wel blij mee :p

deze week dus begonnen met meer eten (wat ik nog best lastig vond in te plannen na halfjaar in deficit :o), toevallig ook geen cardio gedaan deze week want regen/teveel wind buiten :o ben benieuwd hoe de komende maanden zullen gaan, hopelijk veel gainz :flexgrin:
 
Cm's gaan hard! :thumbs:
 
-9 cm op navel? Terwijl +0.4 op quads, mirin :o
 
metingen

Bekijk bijlage 442200

overall wel blij, kg lijkt niet veel maar tbh is dat al vrij laag (vind ik) voor mijn lengte (1,82m) dus er had niet echt meer af moeten gaan. van mijn buik is veel afgegaan dus dat is wel nice en op foto's/wanneer ik zelf m'n benen aanspan zie/merk ik wel drastisch verschil (smaller, gespierder) dus wel blij mee :p

deze week dus begonnen met meer eten (wat ik nog best lastig vond in te plannen na halfjaar in deficit :o), toevallig ook geen cardio gedaan deze week want regen/teveel wind buiten :o ben benieuwd hoe de komende maanden zullen gaan, hopelijk veel gainz :flexgrin:

Pleasing excel layout.
Mijn autisme vind dit leuk

Alleen.....
Quad Links
Bicep Links
Bicep Rechts
Daar mist iets :punch:
 
Lekker bezig, meissie. :D
Ik ben heel benieuwd naar wat je de komende periode gaat bereiken. Met deze dedication gaat het allemaal goedkomen! :wl:
 
Cm's gaan hard! :thumbs:
ja, heel chill :D
-9 cm op navel? Terwijl +0.4 op quads, mirin :o
ja bizar, maar is ook wel te zien dat de bloat weg is op foto’s dus aint a lie. quads weet ik eigenlijk niet zeker want vind ik lastig om één punt te herkennen elke meet sessie, heb geen moedervlekken ofzo daar. dus zou kunnen dat ‘t niet waar is :o

Pleasing excel layout.
Mijn autisme vind dit leuk

Alleen.....
Quad Links
Bicep Links
Bicep Rechts
Daar mist iets :punch:
ja ik vind ook helemaal mooi :D nog speciaal opgezocht hoe ik eenheden achter cijfers zet omdat ik het anders lelek vond :o

quads “boeien” me niet echt als het ongelijk is :p plus ik heb geen idee waar ik meet steeds zoals hierboven aangegeven :o wat dat betreft zijn foto’s nemen wel beter om te kijken naar ‘t verschil imo. maar om ‘t idee meet ik het alsnog :p

Lekker bezig, meissie. :D
Ik ben heel benieuwd naar wat je de komende periode gaat bereiken. Met deze dedication gaat het allemaal goedkomen! :wl:
danku! :D ik ben ook zeer benieuwd. moet eerlijk toegeven dat komende maand trainen op een lager pitje gezet gaat worden; tentamens komen er namelijk weer aan. ik ga dan enkel de compounds doen elke training onder het mom van “een korte training is beter dan geen training” :) en hopelijk behoud ik zo m’n progressie.
 
Ik meet mijn quads/bovenbeen altijd op het dikste punt dus helemaal bovenaan mijn been.
 
Goeie progressie zeg! Kilo's moet je inderdaad niet teveel naar omkijken...

Wist niet dat je zo lang bent :o je komt 4 cm boven me uit. Dan mag je nog behoorlijk wat gainen inderdaad. Zet 'm op!
 
komende 4 weken dus een paar oefeningen doen per training, voor LB geldt hipthrust/squat/rdl en UB shoulder press/lat pulldown/chest press/cable row. dan ben ik met een uurtje of minder klaar en kan ik mijn tijd verder investeren in de boeken :pctired:

Ik meet mijn quads/bovenbeen altijd op het dikste punt dus helemaal bovenaan mijn been.
ja dat probeer ik ook te doen idd :p

Goeie progressie zeg! Kilo's moet je inderdaad niet teveel naar omkijken...

Wist niet dat je zo lang bent :o je komt 4 cm boven me uit. Dan mag je nog behoorlijk wat gainen inderdaad. Zet 'm op!
thanks!

ja ik ben redelijk lang, denk ook wel de langste meid op het forum hier :thinking: wat dat betreft denk ik dat ik wel een lange bulkfase ga hebben :roflol: er moet sowieso wel 5-10kg bij denk ik, maar je hoort mij niet klagen :eating::D
 
Goed punt om te gainen!
 
...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven