XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

damn wat een week, door de regen geen zin om als bezopen kat aan te komen bij de gym dus alleen maandag wezen trainen :o morgen gaat 'm ook niet worden wegens practicumdag van 9-17 :wizard:
daarbij ook helemaal geen cardio gedaan deze week, dus de bulk gaat goed!! +0,8kg tov vorige week :marvin:
verder niks spannends te vermelden, voeding gaat wel chill. ik kan de 2gr/bw eiwit veel makkelijker halen nu wegens het verhogen van kcal en de vetten gaan ook wel aardig:woot:
dinsdag
0b5B0Gv.png


woensdag
IbNRuWx.png


donderdag (vandaag)
XpJeAEx.png

Goed punt om te gainen!
thanks, vond ik nou ook :D
Pics before after cut.
wat hij zegt, daar doen we hier nie aan :finger:
 
Je voeding"schema" is vrijwel identiek aan die van mij :roflol:
 
damn wat een week, door de regen geen zin om als bezopen kat aan te komen bij de gym dus alleen maandag wezen trainen :o morgen gaat 'm ook niet worden wegens practicumdag van 9-17 :wizard:
daarbij ook helemaal geen cardio gedaan deze week, dus de bulk gaat goed!! +0,8kg tov vorige week :marvin:
verder niks spannends te vermelden, voeding gaat wel chill. ik kan de 2gr/bw eiwit veel makkelijker halen nu wegens het verhogen van kcal en de vetten gaan ook wel aardig:woot:
dinsdag
0b5B0Gv.png


woensdag
IbNRuWx.png


donderdag (vandaag)
XpJeAEx.png


thanks, vond ik nou ook :D


wat hij zegt, daar doen we hier nie aan :finger:
? Hoezo niet
 
Oh ok daxht dat het niet mocht :p ik post ook geen fotos lol
 
lief dagboek,

al een aantal maanden niet getraind en ik merk het visueel maar ook dat m’n kracht sterk verminderd is :o in september wil ik weer beginnen met trainen, komende 2 weken is ‘t nog niet mogelijk.

waar ik wel last mee heb is dat ik met moeite aan m’n kcal kom lately :o had nooit gedacht dat ik het zou meemaken en ik snapte ‘t nooit wanneer mensen zeiden dat ze niet konden aankomen, totdat het me zelf overkwam obv. ik heb al sinds een paar maanden geen trek, dacht eerst dat het kwam doordat ‘t zomer is, maar nu is toch wel een stuk koeler en heb er nog steeds last van. het leukste is nog dat ik wéét dat ik gewoon calorierijker moet eten, maar daardoor skip ik (onbewust) een maaltijd. gisteren een lekker stukje chocoladetaart gegeten, maar dat was dan gelijk m’n avondeten en heb verder tussen 15-23 niks gegeten en ben gaan slapen :o

ik let er wel op, ik weet dat het me overkomt, ik probeer het te fixen door gewoon wat extra makkelijke kcal te nemen (mayo, vloeibare kcal) maar heb er toch moeite mee want op de dagen dat ik “veel” eet, is het maar net m’n onderhoud :o weeg nu ook minder dan in m’n cut en het is dus m’n laagste gewicht sinds jaren

aangezien ik er toch wel een aantal maanden mee zit moest ik het even kwijt i guess :(

kusjes, Z
 
Kopop, neem een moorkop!

Zodra je weer actief bezig zult gaan met de sport, volgt de voeding vaak vanzelf zo is mijn ervaring.
 
lief dagboek,

al een aantal maanden niet getraind en ik merk het visueel maar ook dat m’n kracht sterk verminderd is :o in september wil ik weer beginnen met trainen, komende 2 weken is ‘t nog niet mogelijk.

waar ik wel last mee heb is dat ik met moeite aan m’n kcal kom lately :o had nooit gedacht dat ik het zou meemaken en ik snapte ‘t nooit wanneer mensen zeiden dat ze niet konden aankomen, totdat het me zelf overkwam obv. ik heb al sinds een paar maanden geen trek, dacht eerst dat het kwam doordat ‘t zomer is, maar nu is toch wel een stuk koeler en heb er nog steeds last van. het leukste is nog dat ik wéét dat ik gewoon calorierijker moet eten, maar daardoor skip ik (onbewust) een maaltijd. gisteren een lekker stukje chocoladetaart gegeten, maar dat was dan gelijk m’n avondeten en heb verder tussen 15-23 niks gegeten en ben gaan slapen :o

ik let er wel op, ik weet dat het me overkomt, ik probeer het te fixen door gewoon wat extra makkelijke kcal te nemen (mayo, vloeibare kcal) maar heb er toch moeite mee want op de dagen dat ik “veel” eet, is het maar net m’n onderhoud :o weeg nu ook minder dan in m’n cut en het is dus m’n laagste gewicht sinds jaren

aangezien ik er toch wel een aantal maanden mee zit moest ik het even kwijt i guess :(

kusjes, Z

Gaat het op privé vlak verder wel allemaal goed?
Geen trek hebben zou daar natuurlijk ook mee te maken kunnen hebben.
Verder wat punjab zegt.
 
:pizza: !

Vervelend meis! Wat @ pun ook zegt.
Komt vast wel terug wanneer je het trainen weer oppakt.

Hoeveel is je onderhoud?
 
Gaat het op privé vlak verder wel allemaal goed?
Geen trek hebben zou daar natuurlijk ook mee te maken kunnen hebben.
Verder wat punjab zegt.
Precies dit. Privé kopzorgen kunnen een aardige aanslag betekenen op je hongergevoel ... misschien dat dit er ook iets mee te maken heeft ?
Maar inderdaad, vaak gaat een stijging in trainingsintensiteit ook gepaard met een stijging in eetlust.
Succes Zeenius !
 
We are here for you Z :heart:

14 september maar even goed kcals scoren voorafgaand aan Smeerboel dan?
 
Be happy, eat a banana!
 
Kopop, neem een moorkop!

Zodra je weer actief bezig zult gaan met de sport, volgt de voeding vaak vanzelf zo is mijn ervaring.
lets hope so :D
Gaat het op privé vlak verder wel allemaal goed?
Geen trek hebben zou daar natuurlijk ook mee te maken kunnen hebben.
Verder wat punjab zegt.
Precies dit. Privé kopzorgen kunnen een aardige aanslag betekenen op je hongergevoel ... misschien dat dit er ook iets mee te maken heeft ?
Maar inderdaad, vaak gaat een stijging in trainingsintensiteit ook gepaard met een stijging in eetlust.
Succes Zeenius !
mwah, niet perse op m’n best maar heb ook zeker ergere momenten gehad dus denk niet dat het perse daar aan ligt en al helemaal niet als het al zeker 3 maanden aanhoudt :thinking: maar wie weet :dunno:
:pizza: !

Vervelend meis! Wat @ pun ook zegt.
Komt vast wel terug wanneer je het trainen weer oppakt.

Hoeveel is je onderhoud?
ja ik hoop ‘t idd :D m’n onderhoud is 1850 kcal en daar zit ik vaak genoeg onder :o
We are here for you Z :heart:

14 september maar even goed kcals scoren voorafgaand aan Smeerboel dan?
:heart::heart: zo lief!

ja vind het altijd zo jammer dat ik dan in de ochtend / begin middag moet eten want dan heb ik sowieso weinig eetlust. maar ga waarschijnlijk maccie of chidoz wat halen dus dat komt wel goed :D doe je mee?
Be happy, eat a banana!
And lots of cereal! :o
ik kan wel wat carbs gebruiken idd :p komt goed allemaal, sowieso met jullie steun nu :kiss::heart:
 
Back
Naar boven