AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Zelf ook 's ochtends een stuk minder eetlust maar het is voor een goed doel, dus ik doe zeker mee :D
 
metingen

Screenshot 2019-09-03 at 10.54.50.png


you win some you lose some, aint even mad :roflol: gisteren ook voor 't eerst weer eens getraind, voeding ook weer eens aan het tracken en macro's behaald. eetlust is wat beter maar nog niet waar het was, dus kies voor wat makkelijkere kcal nu :p plan is even 2 weken op onderhoud te zitten en daarna te bulken. let the gains begin :flexgrin:
 
recap deze week:
getraind op maandag, donderdag en vandaag (vrijdag). planning was woensdag ipv donderdag maar ineens moest ik sociaal doen met wat vriendinnen :eyes:

heb mijn trainingen zo aangepast dat ik begin met FB, daarna een dag UB en op 't einde LB. had tot vandaag gewoon nog pijn aan mijn benen van de training van maandag :o kracht is uiteraard wat minder geworden, maar het valt me nog mee hoeveel minder, dus grote blij!

eten gaat ook goed, haal m'n kcal en macro's; denk dat ik nu al mijn kcal ga verhogen want ik drop van gewicht :emo: zal ook wel komen door de hoeveelheid activiteit die ik nu heb tov de vakantie; ik fiets nu zo'n 20 min, loop toch wel meer en ook nog training erbij soms. denk dat ik op trainingsdagen op 2000 wil gaan zitten, eens kijken hoe dat zal gaan. zit nu op ~1850 per dag.
Pindakaas lepelen en gainz maken!
funfact: ik lust écht geen pindakaas :roflol: een van de weinige hier op het forum, rip :emo:
hnnngg die zal wel vaker gegeten worden ja!

Ik wilde exact dezelfde reactie geven :roflol:!
Fijn dat je terug aan het trainen en tracken bent Zeenius ! Hopelijk zien we je hier weer wat vaker! :)
ja voel me toch wel wat meer levendig nu ik weer train en track :o

Dit gaan mad gains worden, kan niet wachten :grinny::heart:
hihi echt he :eek!::heart:

Wow big z maakt comeback
:peachy:
 
Geen pindakaas? #out
 
Geen pindakaas? Dan gaan die gains niet lukken :(
 
recap deze week:
getraind op maandag, donderdag en vandaag (vrijdag). planning was woensdag ipv donderdag maar ineens moest ik sociaal doen met wat vriendinnen :eyes:

heb mijn trainingen zo aangepast dat ik begin met FB, daarna een dag UB en op 't einde LB. had tot vandaag gewoon nog pijn aan mijn benen van de training van maandag :o kracht is uiteraard wat minder geworden, maar het valt me nog mee hoeveel minder, dus grote blij!

eten gaat ook goed, haal m'n kcal en macro's; denk dat ik nu al mijn kcal ga verhogen want ik drop van gewicht :emo: zal ook wel komen door de hoeveelheid activiteit die ik nu heb tov de vakantie; ik fiets nu zo'n 20 min, loop toch wel meer en ook nog training erbij soms. denk dat ik op trainingsdagen op 2000 wil gaan zitten, eens kijken hoe dat zal gaan. zit nu op ~1850 per dag.

funfact: ik lust écht geen pindakaas :roflol: een van de weinige hier op het forum, rip :emo:
hnnngg die zal wel vaker gegeten worden ja!

ja voel me toch wel wat meer levendig nu ik weer train en track :o

hihi echt he :eek!::heart:

:peachy:

Dubbel in!! #teampindakaasloos!
 
trainingen gaan stabiel, kracht komt zeker weer terug dus heel blij om, denk dat ik over een paar weken bij mijn PR's ben weer (niet dat die heel denderend waren, maar toch :emo:)

kcals per dag omhoog geschroefd naar 2000 ipv 1850 :pizza: , beweeg toch echt wel meer nu (7-10k stappen per dag, fietsen, gym 3x pw) dus is ook wel nodig. afgelopen 10 dagen steeds schommelend tussen 64,5-65 kg en aangezien ik op dat gewicht zowat eindigde na mijn cut, moet er wel echt wat bij nu :p eten gaat wel priem, vind nog steeds wel lastig om meerdere maaltijden per dag te hebben dus kijk eerst vooral dat ik de 2gr/bw eiwit bereik en vul de overige kcal met snacks oid aan. oh well, niks om over te klagen; het gaat goed! :)
 
Hmmm zou willen dat ik moeite had met 1800 kcal..
Wat eet je nu zoal dan?
 
Fijn dat het weer wat beter gaat! :)
 
Hmmm zou willen dat ik moeite had met 1800 kcal..
Wat eet je nu zoal dan?
maandag:

Screenshot 2019-09-11 at 10.49.00.png



dinsdag:
Screenshot 2019-09-11 at 10.48.32.png


vandaag:
Screenshot 2019-09-11 at 10.49.17.png

de crackers moesten er sws uit, gisteren kon ik dat gekauw niet meer aan dus heb het maar bij 1 cracker gehouden :roflol: heb het nu maar vervangen door brood. al haal ik dat liever niet in huis omdat ik het nooit op kreeg, maar ga het nu wel frequenter eten denk ik omdat het toch wel wat makkelijker is. denk dat die aanpassing vooral helpt :o eet ook amper groente nu :o
 
Back
Naar boven