MuscleMeat

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Lekkerrrrrr! Geniet ervan Z!
 
geen fittie bij huize Z aub!!


welkom, om je maar gelijk trots te maken; vandaag :pizza: en morgen ayce sushi :meal:
zin annnn, ben benieuwd hoeveel rondes ik op kan :marvin:
Goedzooooo .. wel gebakken banaan eten hé
 
vandaag echt een kut workout gehad (voor mijn gevoel), maar goed; beter een mindere workout dan geen workout, right?:

27/9/2019 - week 4, dag 3 (LB)

~ 15 min fietsen naar de gym

barbell hip thrust
1x15x40
3x8x62,5 damn na elk setje echt 5 min pauze ofzo :emo::fire:

hack squat
1x12x18
1x5x36
3x5x48 oof die kwam wel lastig omhoog maar wel trots want mijn pr is dus 50,5, almost there :D

RDL
3x10x42,5 meh niet echt goeie spanning bij mijn hams deze keer, zat er niet echt goed bij met mijn hoofd

cable pullthrough
1x12x22,5 tijdens het apenkooikletsuur, voelde me echt totaal niet op mijn gemak, dus 2 setjes geskipt :sad:

standing calf raise
3x15x13,5 geskipt want wil lijken op Bokito

leg extension
2x15x41

machine hip abduction
2x15x36

machine hip adduction
2x15x36

~15 min fietsen naar huis

deze week gemiddeld 7683 stappen per dag, wat imo best veel is nog aangezien ik er niet eens bewust op let :o. hele week gewicht stabiel op 66,7-66,9 kg, maar ik houd het nog even zo qua kcal aangezien het toch wel +0,9 is tov vorige week. dat betekent komende week ook nog op 2500kcal en kijken wat het doet :marvin:
 
Gains:heart:

Niets mis met die training!
 
wat een kutweer vandaag, had totaal geen zin om te trainen want dat betekent fietsen door de regen (en we kunnen niet allemaal zo'n bikkel zijn als LM)
daarnaast ook nog eens ruim 8k stappen gezet in de ochtend en boodschappen gedaan en van winkel naar winkel te zijn gelopen
totdat het 2 uur in de middag was en toen begon de zon te schijnen dus ik dacht oke nu moet ik wel... dus:

30/9/2019 - week 5, dag 1 (FB)

~ 15 min fietsen naar de gym

Hack squat1x12x18
1x5x27,5
1x5x36
3x10x45,5 ez :D
Seated shoulder press machine3x10x6,25
Romanian deadlift3x6x47,5 (PR) waren fijne setjes
Close grip seated cable row1x15x9
1x5x18
3x15x27,5
Barbell hip thrust1x15x40
1x5x60
3x5x75 oof :(
Face pullgeskipt want geen zin meer doei
~ 15 min fietsen naar huis

eten vandaag:

Screenshot 2019-09-30 at 17.47.02.png


hey x
 
Lieverd, als ik niet op Afrika dieet zou zitten zou ik ook niet gaan fietsen hoor. Het is je gegund.
 
Pfoe, die hip thrust! Dat is wel een stevig aantal kilo's erbij in vergelijking met je vorige training!
Goed bezig hoor! Laat die booty gains maar komen :peachy:!
 
Lieverd, als ik niet op Afrika dieet zou zitten zou ik ook niet gaan fietsen hoor. Het is je gegund.
lievv :heart: het is dat ik geen ander vervoersmiddel heb anders zou ik ook niet fietsen :roflol::emo:
Pfoe, die hip thrust! Dat is wel een stevig aantal kilo's erbij in vergelijking met je vorige training!
Goed bezig hoor! Laat die booty gains maar komen :peachy:!
ja ik wissel low rep high weight (1) af met high rep low weight (2) dus maandag doe ik 1 en vrijdag 2! en hetzelfde doe ik bij de squats, alleen dan omgekeerd qua dagen, dus maandag 2 en vrijdag 1 :D
 
lievv :heart: het is dat ik geen ander vervoersmiddel heb anders zou ik ook niet fietsen :roflol::emo:

ja ik wissel low rep high weight (1) af met high rep low weight (2) dus maandag doe ik 1 en vrijdag 2! en hetzelfde doe ik bij de squats, alleen dan omgekeerd qua dagen, dus maandag 2 en vrijdag 1 :D
Als die Marokkaan jouw scooter niet had gestolen had je gewoon met scooby gekund :(
 
Als die Marokkaan jouw scooter niet had gestolen had je gewoon met scooby gekund :(
ik weet het, ik huil er bijna elke dag om :treuren::treuren: het is nu ook perfect weer voor bontjaskraag en dan zou ik zo skuuurtt 180cc op die zippie kunnen gaan als echte mocro maar helaasch
 
Eet je die aardappels en panga nou zonder saus? Dacht dat voeg je nog wek even toe :barf:
 
Eet je die aardappels en panga nou zonder saus? Dacht dat voeg je nog wek even toe :barf:
:roflol: panga is lekker gepaneerd dus vind prima zo
aardappels waren nie zo lkkr, maar was te lui om er wat mee te doen dus gewoon alles gelijk weg gekaand :emo: oh well
 
Back
Naar boven