AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Beterschappapsap
dank liefje :heart:

nog steeds ziekig, vaak hoesten en neus moeten snuiten dus wordt leuk vannacht :o desalniettemin wel zin in vanavond :D
hierbij nog een mooi grafiekje om te laten zien hoe bulk verloopt, 2 maanden in en 2,5kg erbij.
voel me nog niet dikkig dus dat is fijn. kcal bijna 3000 per dag :marvin:
IMG_0085.jpg
 
Poh lekkere gains wel, beterschaap
 
Fit genoeg voor vannacht?
 
Vanavond geen baby stapjes... maar heel veel grote mensen stapjes :cool::cool::cool:
 
thunderdome was leuk, maar dat ik ging terwijl ik ziek was was niet zo slim. normaal gesproken na een feest heb ik altijd wel een hese stem, maar nu is die dus sinds zondagochtend weg en het wordt er maar niet beter op :o:o volgens google zal dit zo'n 2-3 weken aanhouden, echt helemaal top :roflol:
daarbij nog steeds verkouden en ook nog eens hoofdpijn, dus het zit allemaal ff niet mee. gisteren ook maar 800kcals op omdat ik mezelf echt slecht verzorg wanneer ik ziek ben :o volgende week tentamens... gym wordt voor nu ff geskipt :(
Poh lekkere gains wel, beterschaap
danku <3
Fit genoeg voor vannacht?
was ik niet echt, maar op het feest zelf wel natuurlijk :D
Vanavond geen baby stapjes... maar heel veel grote mensen stapjes :cool::cool::cool:
dat hebben wij zeker gedaan! :heart:
 
volgens google
Heb je waarschijnlijk ook 35 verschillende soorten kanker en ga je binnen nu en 8 seconde dood tenzij je vegan gaat eten
 
Heb je waarschijnlijk ook 35 verschillende soorten kanker en ga je binnen nu en 8 seconde dood tenzij je vegan gaat eten
haha maar echt hoor. Denk dat ik inmiddels elke mogelijke kanker al heb gehad volgens dokter.nl, gezondheidsplein en dat soort websites heb gehad:laugh:
 
Heb je waarschijnlijk ook 35 verschillende soorten kanker en ga je binnen nu en 8 seconde dood tenzij je vegan gaat eten
haha maar echt hoor. Denk dat ik inmiddels elke mogelijke kanker al heb gehad volgens dokter.nl, gezondheidsplein en dat soort websites heb gehad:laugh:

over ‘t algemeen is thuisarts wel een legit site, huisartsen en apothekers verwijzen vaak naar deze site wanneer men klachten heeft voordat ze vragen hebben, omdat die daar vaak beantwoord kunnen worden :)
 
over ‘t algemeen is thuisarts wel een legit site, huisartsen en apothekers verwijzen vaak naar deze site wanneer men klachten heeft voordat ze vragen hebben, omdat die daar vaak beantwoord kunnen worden :)
Huisartsen gebruiken zelf sowieso eigenlijk altijd google uit mijn ervaring haha. Heb geen goede ervaring met huisartsen tot nu toe, gelukkig is mijn vader arts en kan een recept uitschrijven zonder bij de HA langs te gaan:bang:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
over ‘t algemeen is thuisarts wel een legit site, huisartsen en apothekers verwijzen vaak naar deze site wanneer men klachten heeft voordat ze vragen hebben, omdat die daar vaak beantwoord kunnen worden :)
ik bedoelde niet perse dokter.nl btw maar zo een soort gelijke site maar kon deze niet vinden. Is zo een donkerblauwe met witte website, daarop staan de klachten, oplossingen etc.
 
Back
Naar boven