Fitness Seller

Cutting with Zeenius 🤰🏻 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dat moment wanneer je geen cadeau's hebt gekregen :(

Misschien toch niet lief genoeg geweest.
 
7/12/2018 - week 2, dag 3 (LB)

1x6x30 (had niet echt goeie grip meer :thinking: hierna mijn ringen maar afgedaan..:angstig:)
1x9x30 (ik raakte de tel kwijt.. :emo: voortaan ook maar zonder ringen trainen :bang:)

Je ziet er echt uit om door een ringetje te halen :o
 
leuk weekend gehad, ook nog Jwdoetookmee Geroezemoes bob k gezien:D
was van plan gisteren te trainen maar er kwam een vervelende persoonlijke situatie tussen waardoor t niet doorging. vandaag een snelle training gedaan (~35 min :emo:) omdat ik morgen niet kan trainen en donderdag en vrijdag weer ga. ondanks dat het een snelle training was wel de compounds helemaal kunnen doen en dat was het belangrijkste voor nu, onder het mom van beter iets dan niets :o

11/12/2018 - week 3, dag 1 (LB)

hack squat
1x12x18
1x3x27.5
3x5x41 (wilde eigenlijk wat hoger maar de machine gaat per 9,5kg en ik had al een 5kg schijf op de 36kg gedaan dus dan maar sterker worden hierin I guess :( 45,5kg was me helaas toch iets teveel..)

RDL
3x6x35
ging goed en veel sneller dan de vorige keren, kon ook wel wat meer gewicht bij dus dat maar voor de volgende keer. ringen gelijk afgedaan deze keer en dat was dus blijkbaar m’n struikelblok waardoor ik de bar niet goed kon vasthouden hehe

barbell hip thrust
1x15x40
1x3x50
3x8x65 laatste rep met moeite gedaan

seated leg curl
skip

cable pullthrough
3x12x13.5 lkkr

incline seated calf raise
3x20x13.5

machine hip abduction
skip

machine hip adduction
skip
 
leuk weekend gehad, ook nog Jwdoetookmee Geroezemoes bob k gezien:D
was van plan gisteren te trainen maar er kwam een vervelende persoonlijke situatie tussen waardoor t niet doorging. vandaag een snelle training gedaan (~35 min :emo:) omdat ik morgen niet kan trainen en donderdag en vrijdag weer ga. ondanks dat het een snelle training was wel de compounds helemaal kunnen doen en dat was het belangrijkste voor nu, onder het mom van beter iets dan niets :o

11/12/2018 - week 3, dag 1 (LB)

hack squat
1x12x18
1x3x27.5
3x5x41 (wilde eigenlijk wat hoger maar de machine gaat per 9,5kg en ik had al een 5kg schijf op de 36kg gedaan dus dan maar sterker worden hierin I guess :( 45,5kg was me helaas toch iets teveel..)

RDL
3x6x35
ging goed en veel sneller dan de vorige keren, kon ook wel wat meer gewicht bij dus dat maar voor de volgende keer. ringen gelijk afgedaan deze keer en dat was dus blijkbaar m’n struikelblok waardoor ik de bar niet goed kon vasthouden hehe

barbell hip thrust
1x15x40
1x3x50
3x8x65 laatste rep met moeite gedaan

seated leg curl
skip

cable pullthrough
3x12x13.5 lkkr

incline seated calf raise
3x20x13.5

machine hip abduction
skip

machine hip adduction
skip
Goede positieve houding, Zeenius. Daar kan ik iets van leren. :o
 
leuk weekend gehad, ook nog Jwdoetookmee Geroezemoes bob k gezien:D
was van plan gisteren te trainen maar er kwam een vervelende persoonlijke situatie tussen waardoor t niet doorging. vandaag een snelle training gedaan (~35 min :emo:) omdat ik morgen niet kan trainen en donderdag en vrijdag weer ga. ondanks dat het een snelle training was wel de compounds helemaal kunnen doen en dat was het belangrijkste voor nu, onder het mom van beter iets dan niets :o

11/12/2018 - week 3, dag 1 (LB)

hack squat
1x12x18
1x3x27.5
3x5x41 (wilde eigenlijk wat hoger maar de machine gaat per 9,5kg en ik had al een 5kg schijf op de 36kg gedaan dus dan maar sterker worden hierin I guess :( 45,5kg was me helaas toch iets teveel..)

RDL
3x6x35
ging goed en veel sneller dan de vorige keren, kon ook wel wat meer gewicht bij dus dat maar voor de volgende keer. ringen gelijk afgedaan deze keer en dat was dus blijkbaar m’n struikelblok waardoor ik de bar niet goed kon vasthouden hehe

barbell hip thrust
1x15x40
1x3x50
3x8x65 laatste rep met moeite gedaan

seated leg curl
skip

cable pullthrough
3x12x13.5 lkkr

incline seated calf raise
3x20x13.5

machine hip abduction
skip

machine hip adduction
skip

Wasgezelliggg
 
had echt geen zin maar ja, I have to want volgende week is m’n laatste week dat ik kan trainen want daarna kerstvakantie en dan ga ik naar mijn ouders waar er geen f4f in de buurt is. dus dat wordt 2 weken rust :p ook wel beter want heb 3 & 4 januari tentamens dus zou waarschijnlijk toch minder trainen

13/12/2018 - week 3, dag 2 (UB)


Seated shoulder press machine (unilateral)
3x12x2.5 merk wel dat links moeilijker is dan rechts maar wel allebei gelukt

Close grip lat pulldown
1x15x9
(1x12x11.5 per ongeluk :emo:)
3x12x16

Chest press machine (unilateral)
3x12x2.5

Close grip seated cable row
1x15x9
3x12x16

Face pull
1x20x9
1x5x13.5
4x18x16

Bicep rope curl
1x15x9
3x10x16

Tricep rope pulldown
1x15x9
3x10x16

hoppa volgende keer die 45.5 meis. Ik geloof in je.
nu ik nog:o

Goede positieve houding, Zeenius. Daar kan ik iets van leren. :o
voor zover ik in jouw log kan lezen ben jij een en al positiviteit joh :D maar mooi om te lezen dat ik het ergens toch

Wasgezelliggg
joa we zien je wel weer op het volgende feestje :D
 
Ik heb ook een duidelijk krachtverschil tussen links en rechts.
Sucks ass, maarja... Gewoon lekker doorgaan :D
 
lekker bezig babe! Heb je er al plezier in?
 
Ik heb ook een duidelijk krachtverschil tussen links en rechts.
Sucks ass, maarja... Gewoon lekker doorgaan :D
ja denk dat het vrij vaak voorkomt, ooit zal er wel een punt komen dat ze gelijk zijn qua kracht :flexbiceps:

lekker bezig babe! Heb je er al plezier in?
thanks! plezier is een groot woord, maar vind het niet erg om te gaan trainen iig :p mijn grootste probleem is vooral het combineren met mijn studie vind ik zelf, omdat het toch wel wat tijd met zich mee brengt. maar ik doe mijn best en het gaat me nog goed af allemaal :D
 
ja denk dat het vrij vaak voorkomt, ooit zal er wel een punt komen dat ze gelijk zijn qua kracht :flexbiceps:

thanks! plezier is een groot woord, maar vind het niet erg om te gaan trainen iig :p mijn grootste probleem is vooral het combineren met mijn studie vind ik zelf, omdat het toch wel wat tijd met zich mee brengt. maar ik doe mijn best en het gaat me nog goed af allemaal :D


Nou dat is al een hele stap toch! Kan me voorstellen dat het naast die ingewikkelde studie van je best bikkelen is. Komt wel goed schatje. Je kunt het ! :cheer:
 
Wat een positive mensen hier zeg, is het wel dbb?
 
zo, dat was het weer voor deze week. was een fijne workout van een uur :engel:

14/12/2018 - week 2, dag 3 (LB)


Barbell hip thrust
1x15x40
1x3x55
3x5x72.5 road to 100 in 2019 :woot:

Romanian deadlift
3x10x35 lkkr zweethandjes waardoor ik bijna grip verloor :tanden:

Hack squat
1x12x18
1x3x27.5
3x8x41 :eek!:

Leg extension
2x15x27.5

Cable pullthrough
3x10x16 skweeeez de gloots :fire:

Machine hip abduction
2x15x27.5

Machine hip adduction
2x15x27.5

Nou dat is al een hele stap toch! Kan me voorstellen dat het naast die ingewikkelde studie van je best bikkelen is. Komt wel goed schatje. Je kunt het ! :cheer:
ja, zeker! vond het al heel wat om te gaan trainen, nu ook nog eens consistent 3x pw. had het nooit verwacht :roflol: maar ben er wel blij mee. en door de log aan te maken voel ik me nog meer gemotiveerd om te gaan :D zonder jullie was ik deze week waarschijnlijk niet eens gegaan :bang::heart:

Wat een positive mensen hier zeg, is het wel dbb?
ben veel te gevoelig om te gaan rellen dus daarom alleen lieve mensen welkom in mijn log :windup:

Alleen maar liefde hier!
jaaa :heart::kiss:
 
Laatst bewerkt:
dayum girl, dat zijn goeie gewichten..

Je doet hip thrusts en RDL zwaarder dan mij :bow2:
 
morgen begint mijn laatste trainingsweek tot het nieuwe jaar. ik wil eigenlijk de 2 weken erop niet stil te zitten want ik ga hoogstwaarschijnlijk ook meer eten dan nu en dan is het hele idee van dat gecut weg :roflol: ik vind het ook beter om iig iets te doen, voor mezelf, qua beweging maar ook om mijn gedachtes ergens anders te hebben dan mijn studie :bang:
ik zat dus te denken om misschien 2 weken 3x pw dan een rondje te gaan hardlopen (max 25 min), weer onder het mom van beter iets dan niets :o heb het in het verre verleden gedaan en zo blijf ik ook in mijn 'routine' qua trainen. ik weet dat hardlopen wel katabool is, mja beter dan dat kan ik het niet echt maken en zie het niet zitten om van die home workouts te doen ofzo :emo:

thoughts? good/bad idea? :emo: heb zelf ook echt geen idee namelijk, denk ook niet dat die 6x hardlopen er voor zullen zorgen dat mijn beginnergains weggaan right? :o:dunno:

Mmmmmmmm glootz
:eyebrow:

dayum girl, dat zijn goeie gewichten..

Je doet hip thrusts en RDL zwaarder dan mij :bow2:
haha, eerste keer dat ik dat hoor. leuk! :D
ik ben dan ook wel een stuk langer dan jij en weeg ook meer dus waarschijnlijk speelt dat ook wel een rol haha

:1010:
 
Back
Naar boven