AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

https://www.basic-fit.com/nl-nl/sportscholen/rotterdam-metaalhof-ladies
was goeie :P begane grond was mannen en eerste verdieping vrouwen


ik ben gewoon braaf en wijk niet van mijn schema af :engel: daarbij vind ik nieuwe dingen proberen in MIJN gym eng want bang dat ik het fout doe + geen zin in mocro's die naar me kijken :emo: maar ja, ik wist wel dat we die hebben :D

Oh oke. Ik zou best triggerd zijn als er een nieuwe gym kwam en ik vervolgens niet welkom zou zijn omdat penis.
 
Rip voor de trieste kutsalade. :o
Al eens in Fox Gym geweest? Die ligt in de buurt van een BasicFit Ladies, maar wellicht zijn er meerdere van dat soort vestigingen in Rotterdam.
 
Oh oke. Ik zou best triggerd zijn als er een nieuwe gym kwam en ik vervolgens niet welkom zou zijn omdat penis.
jeetje, rustig meid, plek genoeg voor de penissen :s
Rip voor de trieste kutsalade. :o
Al eens in Fox Gym geweest? Die ligt in de buurt van een BasicFit Ladies, maar wellicht zijn er meerdere van dat soort vestigingen in Rotterdam.
jep, mijn eerste meet was daar (2,5 jaar geleden) :o alhoewel het wel de oude locatie was en ik toen nog niet liftte. ik vond het zelf niet erg om bij BF te trainen, vond het wel chill eigenlijk :) maar was dus vooral omdat het de gym is waar mijn vriendin heen gaat :p maakt mij verder allemaal niet uit, zit zelf gewoon bij F4F namelijk :D
 
blijft mijn favoriete oefening, not gonna lie :o

Vind dit serieus denk ik de kutste oefening ooit :o maar moet het van mezelf doen voor de booty gains...

En goed van de TDEE! Mocht je hem goed willen moet je het maar even laten weten, kan ik hem even mailen
 
13/2/2019 - week 7, dag 2 (UB)

seated shoulder press machine
3x12x2.5 ez

close grip lat pulldown
1x15x9
3x10x20.5 goei

incline chest press machine
3x12x2.5 ez

close grip seated cable row
1x15x9
3x12x18 goei

facepull
1x20x9
4x15x13.5 meh
bij tweede setje kickte buikpijn in

bicep rope curl
1x15x9
3x12x16 meh

tricep rope pulldown
1x15x9
3x12x16 meh

+ ~20min fietsen

laatste 3 oefeningen vind ik altijd het kutst, ik kijk er altijd tegen op. toen ook nog buikpijn erbij dus nog kutter. voel ook amper progessie wat betreft UB (zal hoogstwaarschijnlijk zijn door 1x pw trainen maar toch), dus altijd lage motivatie om wat te doen.

Vind dit serieus denk ik de kutste oefening ooit :o maar moet het van mezelf doen voor de booty gains...

En goed van de TDEE! Mocht je hem goed willen moet je het maar even laten weten, kan ik hem even mailen
99% haat hipthrust idd :p maar iedereen zweert erbij en ik zie ook wel gains erdoor dus i luv it :dunno::o
 
15/2/19 - week 7, dag 3 (LB)

barbell hip thrust
1x15x40
1x5x60
3x5x75 weer terug op m’n PR van december :D

romanian deadlift
3x10x32.5
ben zo blij dat ik straps heb nu, scheelt zoveel. hoef me niet meer druk te maken om dat de bar ineens valt door m’n kleffe handen :emo:

hack squat
1x15x18
1x5x27.5
1x10x41 zwaar
1x10x41 kapot erg zweten :emo:
1x10x41 ez ??? :roflol:
volgens mij eerste keer zoveel reps op dit gewicht :D

leg extension
2x15x36

cable pullthrough
3x10x20.5 hnng

machine hip abduction
2x15x32

machine hip adduction
2x15x32

goeie training gehad :D
 
Laatst bewerkt:
Peachy points time!
:peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:

Die training heb je weer mooi geknald, makker!
 
18/2/19 - week 8, dag 1 (LB)

hack squat
1x12x18
1x5x27.5
3x5x43.5 PR denk ik :grinny:

RDL
3x6x37.5

barbell hip thrust
1x15x40
1x5x50
3x8x67.5 m'n gloots deden na elke set gewoon intens veel pijn :roflol: nog nooit zo gehad:fire:
:peachy:

cable pullthrough
3x12x20.5

incline seated calf raise
3x20x13.5

machine hip abduction
2x20x32

machine hip adduction
2x20x32

+~20min fietsen

verder niks spannends te vermelden :emo:
 
Poeeeeh lekker hoor, en met hipthrusts doen mij de kadetten ook altijd zo'n pijn haha. Net als dat mijn benen altijd pijn doen van bulgarian split squats.

Fiets jij op zo'n cardiofiets in de gym of ga je dan door je stadje toeren? Ik vind het altijd knap als mensen zo lang op een spinningfiets cardio kunnen doen (buiten de spinningles om), ik houd dat nooit vol omdat ik liever ergens heen fiets :emo:. Goed begin van de week!
 
Poeeeeh lekker hoor, en met hipthrusts doen mij de kadetten ook altijd zo'n pijn haha. Net als dat mijn benen altijd pijn doen van bulgarian split squats.

Fiets jij op zo'n cardiofiets in de gym of ga je dan door je stadje toeren? Ik vind het altijd knap als mensen zo lang op een spinningfiets cardio kunnen doen (buiten de spinningles om), ik houd dat nooit vol omdat ik liever ergens heen fiets :emo:. Goed begin van de week!
jaa die pijn vind ik stiekem wel heerlijk :grinny:

ik fiets dan altijd buiten! het fietsen naar de gym toe is ~7 min, na de gym ga ik meestal boodschappen doen en dat is ~3 min en vanuit daar weer naar huis ~10 min. daarbij heb ik precies hetzelfde, ik vind het helemaal niks om binnen iets aan cardio te doen haha. vooral vandaag zou ik het echt heel zonde vinden om binnen cardio te doen, het was echt heerlijk weer :engel:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Goed bezig Zeenius!
Cardio binnen vind ik wel te pruimen, zolang ik af en toe van toestel kan wisselen en een lekker muziekje in de oren heb :headphone:
Of beter nog: iemand om mee te kletsen :D
 
jaa die pijn vind ik stiekem wel heerlijk :grinny:

ik fiets dan altijd buiten! het fietsen naar de gym toe is ~7 min, na de gym ga ik meestal boodschappen doen en dat is ~3 min en vanuit daar weer naar huis ~10 min. daarbij heb ik precies hetzelfde, ik vind het helemaal niks om binnen iets aan cardio te doen haha. vooral vandaag zou ik het echt heel zonde vinden om binnen cardio te doen, het was echt heerlijk weer :engel:
laten we niemand voor de gek houden, het is gewoon dat je geen scooter meer hebt :lol:
 
Goed bezig Zeenius!
Cardio binnen vind ik wel te pruimen, zolang ik af en toe van toestel kan wisselen en een lekker muziekje in de oren heb :headphone:
Of beter nog: iemand om mee te kletsen :D
thanks!
iemand om mee te kletsen tijdens cardio is ideaal :D maar als je dat tijdens de cardio doet, ben je dan wel hard genoeg bezig? :thinking::eyebrow:
laten we niemand voor de gek houden, het is gewoon dat je geen scooter meer hebt :lol:
dat ontken ik nergens :p
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
20/2/2019 - week 8, dag 2 (UB)

seated shoulder press machine
3x10x3.75

close grip lat pulldown
1x15x9
3x12x20.5

incline chest press machine
3x10x3.75

face pull
1x20x9
4x20x13.5
rip zoveel reps, het is niet eens zwaar maar gewoon vermoeiend

close grip seated cable row
1x15x9
3x12x20.5 lkkr

tricep rope pulldown
1x15x9
3x12x16

bicep rope curl
1x15x9
3x12x16

+ ~1 uur fietsen

en nu kapot :emo: morgen een ochtend practicum :vomit: maar daarna kan ik rustig mijn derde training van de week voortzetten :lifter:
vrijdag staat er sushi op de planning en zaterdag een nachtje feesten in de jaarbeurs :D
 
21/2/19 - week 8, dag 3 (LB)

barbell hip thrust
1x15x40
1x5x60
3x5x77.5 :D 80kg incoming volgende week

romanian deadlift
3x8x35

hack squat
lekker mbo scholieren weggejaagd van hun gymles om te kunnen beginnen
1x15x18
1x5x27.5
1x8x43.5 zwaar
1x8x43.5 rip lastig
1x8x43.5 niet allemaal op diepte wss maar wel gedaan
volgende keer denk ik zelfde aantal reps en niet verhogen, want dit ging dus totaal niet smooth allemaal

leg extension
2x15x36

cable pullthrough
3x12x20.5 squeeeez :peachy:

machine hip abduction
2x20x32

machine hip adduction
2x20x32

+ ~1 uur fietsen
dat was het weer voor deze week:cheer: blij dat ik klaar ben, heb deze hele week elke dag naar uni gefietst dus ben stiekem ook wel trots op mezelf :o ik begin ook echt te merken dat ik gains heb gemaakt aangezien ik nu een hele lichte quadsweep heb en mijn hamstrings ook zichtbaar zijn in flashlicht :p daarbij ben ik ook heel blij dat de 100kg hipthrust aankomt, dat is ook daadwerkelijk het enige van alle oefeningen waar ik mee kan opscheppen namelijk :roflol::emo: je moet wat als je weak af bent :dunno:

gewicht is jammer genoeg wel stabiel en blijft hangen op 65.6kg, ik ga niet nog lager in kcal dus laat het erbij. ik blijf wel doorcutten tot eind feb en dan beginnen met op onderhoud eten.

de reguliere gym dudes beginnen me ook te herkennen en komen af en toe een opmerking maken en durven me aan te spreken (ja echt) dus ik word nu ook eindelijk gezien als een reguliere:hedbang:
 
YEAHHHH, Officieel erkend als regular. Wat een eer is dat he. :o
Ik heb een soortgelijke blijheid ervaren toen mijn regelmatige aanwezigheid werd erkend.

Lekker bezig Zeen. Gewoon even doordrammen nu. Het feit dat je gewicht niet omlaaggaat, wil niet zeggen dat je cut niet succesvol is. Oneluv van de Annie.:heart:
 
YEAHHHH, Officieel erkend als regular. Wat een eer is dat he. :o
Ik heb een soortgelijke blijheid ervaren toen mijn regelmatige aanwezigheid werd erkend.

Lekker bezig Zeen. Gewoon even doordrammen nu. Het feit dat je gewicht niet omlaaggaat, wil niet zeggen dat je cut niet succesvol is. Oneluv van de Annie.:heart:
haha ja stiekem voelt t dan toch als een erkenning dat ik mijn best doe:grinny:

thanks! ja true, ben ook wel erg gefocused op mijn gewicht heb ik gemerkt omdat het dus niet omlaag gaat, maar zoals ik al zie zijn er wat gainzzz gespot. heb de afgelopen week ook maar 1 of 2 keer gewogen omdat ik toch ergens de confrontatie niet wilde zien ofzo:roflol: heel stom maar goed. nog een week en dan eindelijk eens wat meer eten :D
 
wegens persoonlijke omstandigheden zal ik minder online komen op dbb en daardoor minder of niet loggen. ik zou het waarderen als niemand vragen stelt over wat er is gebeurd.

wanneer het uit komt zal ik gaan loggen. ik ga proberen om nog steeds de 3x pw trainingen erin te houden en deze laatste week te cutten.

voor nu, tot ziens :kiss:
 
Ik hoop niets ernstigs. :(

Sterkte en succes! :kiss:
 
wegens persoonlijke omstandigheden zal ik minder online komen op dbb en daardoor minder of niet loggen. ik zou het waarderen als niemand vragen stelt over wat er is gebeurd.

wanneer het uit komt zal ik gaan loggen. ik ga proberen om nog steeds de 3x pw trainingen erin te houden en deze laatste week te cutten.

voor nu, tot ziens :kiss:

Wat er ook is, ik hoop dat het snel beter gaat!
Ik zal je aanwezigheid hier alvast missen.
Hopelijk tot gauw :kiss:
 
Back
Naar boven