MuscleMeat

Back from Lloret thread ( for mr diebiesie )

Bezoekers in dit topic

Juriaan zei:
Pumpin' zei:
Misschien dat jij bij andere discotheken bent geweest in Lloret maar in colossos lag de gemiddelde leeftijd toch zeker rond de 21.

Ben 1 keer in colossos geweest was toen dana draaide heb daar beetje lopen stampen :D. Verder zat ik meestal in de St. Trop op het dakterras te loungen omdat me gappies in de ****ing asterix zaten. Hadden met ze 3en last minute geboekt en hun hadden heel andere interessen als mij haha. Laatste avond was is in Prive De Magic en moet zeggen dat de leeftijd daar wel hoger lag rond de 20+

St Trop is idd jonger, maar dat zal ongetwijfeld komen omdat het daar veel goedkoper is als in de meeste tenten.

Asterix?? niet mee bekend. wat moet dat voorstellen en voor welke interesse moet je daar zijn??
 
Pumpin' zei:
St Trop is idd jonger, maar dat zal ongetwijfeld komen omdat het daar veel goedkoper is als in de meeste tenten.

Asterix?? niet mee bekend. wat moet dat voorstellen en voor welke interesse moet je daar zijn??

Lalalalalala mijn konijn en ik lalala... :rolleyes:

Volgens mij zaten echt álle Nerds van Lloret in St Trop naar meiden te kijken die daar voor de verandering eens wel goed vertegenwoordigd waren. :eek:
 
MightyDuck zei:
Idd wat oudere lui in Prive, maar 1x geweest, vond beetje "sjiek" publiek daar. Eigenlijk nog een keer terug moeten gaan mja zoals gezegd, een week is kort.

Dat van die interesse's suckt idd ook flink, ga je een beetje in zo'n debiele ski tent staan :D

Juist dat zuigt big time ga dan lekker hiero skiehutten ofzo. Maar prive was wel pimpclub man :cool:
 
MightyDuck zei:
Lalalalalala mijn konijn en ik lalala... :rolleyes:

Volgens mij zaten echt álle Nerds van Lloret in St Trop naar meiden te kijken die daar voor de verandering eens wel goed vertegenwoordigd waren. :eek:

HAHAHA :roflol:

ik moest het ff een paar keer lezen maar ikheb hem...****ing skihut-muziek :D

Geen wonder dat ik er nooit van gehoord had.
 
Zal ik het naar je sturen ? Mijn konijn en ik, ja wij houden van elkaar mijn konijn en ik blijven altijd bij elkaar.. lalala :D
 
Toevallig ook iemand van jullie in de Flamengo geweest??

Kreeg een flyer in mijn hand gedrukt met de toevoegt: hier, vanavond koetje kajken.

Oftwel: Miss Striptease -avond.

De flyer zag er interessant uit met een paar naakte dames...totdat hij uit mijnhand werd gedrukt door mijn vriendin en op de grond werd gegooid in 10 stukken :(

Schijnt trouwnes wel een dure tent geweest te zijn.
 
Ik ben ook in de Flamingo geweest 2 jaar terug toen ik in Lioret was. echt een k*ttent.

Je betaald 20 euro (like everywhere) voor een weekkaart en er is bijna geen man binnen. Ze proberen mensen binnen te lokken met die striptease shows maar dat helpt voor geen ****. Wanneer je naar buiten wilt gaan staat er zon dom vrouwtje voor je en die vraagt waarom je gaat en of je snel terug wilt komen :mad:

iig.. vorige week in Turkije geweest, niet helemaal geslaagd maar toch redelijk goed vermaakt. Dit ben ik na een rondje waterskieën en een vriend van mij.. ik ben dus die kleine in de rode zwembroek :D
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ben in 2000 in lloret geweest voor 2 weken, ben 1 x naar dat strand geweest wat een smerige teringzooi. Ik ga er iig nooit meer heen want nu na al die vakanties kan ik wel zeggen dat de man/vrouw verhouding in de gebieden rond Lloret t slechtse is. Italie Rimini bijv was je als man in de minderheid :) En daar ga je toch voor als pimp.
 
Man-Mountain zei:
Italie Rimini bijv was je als man in de minderheid :) En daar ga je toch voor als pimp.

:eyebrow: I dont know what you heard about me..... :eyebrow:


:D
 
Was vorig jaar in Blanes.. had een supervakantie gehad en genoeg vrouwen daaro :)
 
iedereen heeft/had het maar over st trop , maar mijn ervaringen met die keet zijn eigenlijk het minst
moby's is wel netjes als 'pré-soirée' en tropics, bumper's & londoner (mits hiphop liefhebber te zijn, en iets te veel volk...) zijn top!
 
Wat leuk om jullie meningen te horen over tenten waar ik zelf gewerkt heb, dan wel mensen ken die er werken.
Over het algemeen klopt jullie visie behoorlijk; St Trop' is duidelijk voor de jeugdige jeugd (laaaaage prijzen), Moby's is een goed startpunt maar niet voor te lang, Prive de Magic 'chic'? :D Het is de enige tent, samen met Moby's, die in de winter 7 dagen per week openblijft dus de lokale beter gesitueerde SPanjaarden gaan daarheen :)

Wie dit zei verdient een prijs want het is dé reden waarom ik met het werk gestopt ben:

**** Lloret De Mar. Ben dit jaar ook geweest overal hollanders die de stranden vervuilen en niets opruimen. Geen normen en waarden mee gekregen ofzo. Allemaal tyfus pubers daar met gettoblasters op de beach die net ff te hard Ali-B en Sean Paul draaien. Holland vlaggen op de balkonnen en maar schreeuwen. Allemaal 16-19 jaar. Dan schaam je je toch dat je nederlander bent. Doe mij maar blanes of beter nog Rimini!

Juriaan dus. Schot in de roos.

Als je zelf nog niet veel partysteden gezien hebt vermaak je je op en top in Lloret.
Heb je eenmaal gezien dat het sTvolller, netter en beter kan voor hetzelfde geld, dan kijk je er niet meer naar om.

Is er niemand in de sportschool ('Body Active') van hotel Olympic geweest?
Er hangt daar nog een foto van mij, na m'n allereerste kuurtje! :D

Leuk verslag stinkeend, je verhaal bewijst me één ding: Je hebt het perfecte profiel van een Lloret-ganger! :D
 
Even toevoegen: Die foto van je, eendje, haal die maar snel weg want voor je het weet figuereer je in een online gay-soap! :D:D:D :roflol:

Echt een Italiaans hoofdje hoor! Je zal er wel veel aangesproken zijn als Italiaan of niet? Eigenlijk wel een beetje een Enrique I.-koppie brrrrr! :roflol:
 
M'n vriendin is eind juli ook geweest en zij vond dat ze het beter Lloret de Marginaal zouden hernoemen, wat ik dus al wel dacht vooraf :D
 
DBC01 zei:
Leuk verslag stinkeend, je verhaal bewijst me één ding: Je hebt het perfecte profiel van een Lloret-ganger! :D

Nee hoor, ik heb geen voetbal vlag aan me balkon hangen en roep ook niet HOLLAAAAAAAAAAND!!! terwijl ik hardcore draai op me gettoblaster terwijl ik bier mors van het balkon :o

Ik vind mezelf nog íets te jong om naar Miami te gaan, 3 weken lang cultuur snuiven komt nog wel een keer. Spaanse costa's zijn nu eenmaal geschapen voor mini-budget jongeren die vanalles wat willen, zon, zee, uitgaan. En zolang ik nog geen kapitalistische eend ben hou ik het daar nog maar bij. 8)

Ennem italiaans, enrique I ? Wtf zit je mij te stalken man zo ben ik de afgelopen week idd meermaals aangesproken :eek:
 
Even wat winkeltjes checken dan maar en de weg in het dorp een beetje in je hoofd prenten, ook nog even ergens internetten naar het geliefde dbb.com om de nodige vakantie-overlevings informatie op te doen..

En ja hoor daar is het alweer 22.30u, tijd voor de geweldige discotheken tocht. Nu gebied de eerlijkheid me te bekennen dat ik het zo geweldig niet vond. Wanneer je namelijk net je dikke eelt vingers op de fraaie billen van een zwitserse schone hebt geplant brult de speaker "YEAAAAAH BEACHMASTERS VERZAMELEN WE GAAAAAAAAAAN WEEEEEEEER VERDERRRRRR!!"

Echt 1000% De Lloret-ganger in beeld, geloof me maar, opa DBC heb er 9 jaar gesetuh en gwoond.
Er zijn echt plekken waar je voor hetzelfde geld, zoals ik al zei, kwalitatief beter kunt uitgaan. Denk aan Griekenland bijvoorbeeld en dan wel de eilanden die niet door Engelsen zijn verdoet.

Maar je bent en blijft een schitterende adventure-eend! :D
 
Yeah ik zei het je toch :roflol:

Misschien moesten we maar eens minder lui zijn en zelf alles boeken... mja ach tis de leeftijd he, als je maar gevulde bikini's kunt bekijken en er BOEM BOEM uit discotheken klinkt, volgend jaar weer :D :banana:
 
Van harte welkom terug ouwe pikketrekker ...
 
mij, als belg, is het niet echt opgevallen dat jullie hollanders daar het beest gingen uithangen..
jullie zijn natuurlijk met veel vertegenwoordigd maar van wat IK gezien heb, waren duitsers/zwitsers/denen 100x ergerlijker dan jullie hoor
 
Back
Naar boven