MuscleMeat

Back from Lloret thread ( for mr diebiesie )

Bezoekers in dit topic

Sorry Pumpin' maar....

Ik heb me vergist. Olympic daar heb ik ooit 2 keer getraind.
Hotel Selvamar heeft wel degelijk een gym!!!

Heb er zelf 6 jaar getraind. ('t is laat ben moe vergeef het mij!)
Bewijs heb ik te over, kan het hotel met de gym uittekenen als het moet.

Als je terugloopt richting Hollywood, krijg je bij het eerste kruispunt een weg rechts naar boven. Dat is 'Body Active' de gym van hotel Selvamar.
De entree loopt rechtdoor, langs squashbanen beneden aan je linkerkant, aan de rechterkant krijg je de kleine gym en dan ben je bij de balie. Loop je door dan kom je in de tuin van Selvamar.

Kijk maar even Pumpin' dit is de site van Selvamar met Body Active erbij:
http://www.hotelselvamar.com/hsmar.htm

:thumbs:

Die gozer die ken ik, da's een Argentijn die werkte bij de Skyrider:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Domme diebiesie :mad:

Hertje pak er maar een flinke dildo bij, hij heeft het verdient :mad: :roflol:
 
blanes was leuk. maar dan vooral omdat ik met een supergroep was. Vele diepe conversaties gehad, in een niet al te 'diep' oord ;)
Ik vond al die nederlanders een btje jammer, de keer dat ik samen met een vriend naar het oude gedeelte liep (waar voornamelijk spanjaarden, italianen en ook wat fransen geloof ik op het strand lagen) was echt leuk. Spaanse dames tonen alleen jammer genoeg weinig interesse (jah gestalked worden door 15jarigen niet meegerekend dan), maar wel begrijpelijk als je ziet wat het niveau van de gemiddelde 'Hollander' daar is. In Lloret is dat nog erger :D Ook jammer dat spaanse winkelbedienden je geen blik waardig gunnen, tnx to my matties from Holland :D
Ook nog een dagje zo'n Beachparty gedaan, was wel lachen, vooral het varen langs de kust. Dan merk je toch wel wat je in Blanes mist. Wel triest weer al die dronken landgenoten die Duitsers gaan lopen uitdagen. Was trouwens ook een Mister verkiezing, jammer dat ik toen net in zee lag :D
Al met al een leuke, leerzame vakantie gehad. Heb voor mezelf wat duidelijker in beeld wat ik echt wil (1x in de drie dagen uit vind ik genoeg, wat buiten het toerisme, spaanse stranden met spaanse dames in rode bikinis met diepbruine, onschuldige ogen....damn).
zal trouwens een dezer dagen wat foto's posten van o.a. de bierblikjes-vermorzel-pose.

Edit: Voor de mensen die flink los willen komen maar toch ook wat eiwit willen binnenkrijgen; Bacardi-melk is goed te doen :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven